Probeerde een glas en lood achtig iets... De symmetrie is niet perfect maar ik ben toch tevreden.
En een andere schets in mijn eigen semi-realistische tekenstijl.
De koppen van dit wezen lukken me eigenlijk redelijk goed en ik ben zeer tevreden over hen alhoewel ik, duidelijk te zien, veel te gewend ben aan draken tekenen waardoor hun pluimpjes makkelijk door de war gehaald kunnen worden met hoorns.
Mijn aantekeningen erover:
- ik moet het gevederde effect beoefenen
- meer oefenen met gevederde vleugels
- het lichaam van de leeuw bestuderen waardoor ik ze dan ook fullbody kan tekenenNovis: Je moet echt wat aan je haar gaan doen
Filius: Meh
Filius heeft best lang haar maar doet er niets aan... Net zoals mij! Ik heb heel lang haar maar verzorg het nauwelijks.
Men zegt dat je in ieder karakter dat je ontwerpt wel iets van jezelf stopt en voor mij is dat waar. Elk karakter heeft iets van mij... Mag ik mezelf nu een mama noemen? Ik breng personages voort die allemaal iets van mij hebben 😅😂Shit! Nu denk opeens aan die tekening van Wolfie(crazywolvenartist) 😂 Misschien had ze toch gelijk?
Look what I made! 😅😂😂😂Maar ff serieus...
Zo'n beetje ze allemaal zijn overprotective over hun vrienden en dat ben ik ook grootste deel van de tijd.
Nu ik erover denk, lijkt Will het meest op mij. Ik heb vaak gehad dat ik dingen deed, niet omdat ik ze wilde maar omdat ik geen andere opties had. Ik wordt ook vaak niet begrepen door anderen. Ik ren ook nog steeds weg van de herinneringen van mijn beschamende daden uit het verleden. Ook ik heb een gigantisch rechtvaardigheidsgevoel en zo kan ik nog in de lange eeuwigheid door blijven praten... We hebben zelfs ook allebij rode haren, grijze ogen en veel sproeten!
Ik geloof dat dat de reden is waarom ik zoveel van hem hou: hij is een uitlaatklep voor mijn frustraties. Door hem kan ik uitbeelden wat er door mijn hoofd kan gaan soms.
Alleen heb ik nooit iemand verraden maar wel andersom.Heb jij ook een eigen personage ontworpen die zeer veel van jou weg heeft?
A. Jup, namelijk... (comment)
B. Neh, zielig kindje 😏
Bye bye... Zwaai zwaai...
H.Funhart|EverythingForFun
JE LEEST
My Art (finished)
RandomMijn tekeninguh!!! Okay... Sorry... Ik weet het, ik ben een weirdo.? Ik maak random strepen op papier met potlood en anderen lijken daar wat te zien dus uhm... Zie je ook wat? Een mangapoppetje of een drakie? Okay! Ik ben slecht in inleidingen etc...