Hey... Wat?!? :3

24 8 5
                                    

Zie ik hier nou staan dat mijn boek al 7k reads en 1.7 sterren in totaal heeft ontvangen?!? My my... Ik dacht dat dit boek niet verder zou komen dan 2k!!!

Ik wil niet een verdrietig emotioneel verhaal houden over hoe erg ik me gewaardeerd voel hierdoor(zelfs al kunnen die gevoelens er wel ergens zijn) etc. Maar ik kan niet verder gaan zonder dat ik jullie jullie welverdiende dank toezeg voor al jullie support die al sinds begin 2018 aanwezig is geweest. 
Ook dank naar de mensen die mij een paar jaar geleden al hadden gesupporterd en na een paar jaar afwezigheid nu alsnog gewoon doorgaan met hun support, zij weten precies wat ik hiermee bedoel.

Zal ik trouwens een nieuwe cover maken? Er zit veel oude troep in... En ja: als een tekening meer dan een maand oud is, noem ik het oud... DUS GA MAAR VANUIT HOE OUD MIJN COVER IN MIJN OGEN IS >:3


Btw...
Ik ben te lui om verder te schrijven dus ik begin nu meer vooruit te werken omdat ik het huidige hoofdstuk van ddvd2 saai vind... Ik bedoel... Zes jaar van langzaamaan proces die wel nodig is zodat de karakters klaar zijn voor wat er na die zes jaar gebeurt! Het is zes jaar van karakter development maar in de storyline gebeurt nauwelijks!!! Ik vind dat saai maar voor mijn plannen is het toch wel nodig en is het het meest realistische om te laten gebeuren... 
Shiii~ Ik moet er wel veel jokes insmijten om het nog aan de gang te houden... R.I.P Filius XD

Herkennen andere schrijvers op wattpad dit probleem(die ik hierboven heb beschreven) ook? Dat je het gevoel krijgt dat je boek saai wordt, maar je kunt er niet veel aan doen omdat je ondanks alles je verhaal realistisch en niet zo cliché probeert te houden? Of is het gewoon mijn schrijfstijl? Ik heb namelijk in meerdere perspectieven de flow van beginsprint(zin erin, maak het spannend), pauze(enthousiasme zakt weg, begint dingen voor de komende gebeurtenissen te verzinnen en aan te pakken terwijl de spanning tot rust komt) en eindsprint(enthousiasme is terug, de gevolgen van de beginsprint beginnen vrucht te schieten en er komt uiteindelijk na al de spanning een einde aan het verhaal).

Ik heb die flow al eerder beschreven als mijn workflow voor opdrachten en projecten, maar het is een stijl die ik ook in mijn boeken en verhalen gebruik, heb ik opgemerkt. Ik vraag me af of anderen dit ook hebben en zo ja; welke tips hebben jullie voor me?




Wat improvement van dingen die nauwelijks teken btw:

Wat improvement van dingen die nauwelijks teken btw:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

^Begin van dit boek^

^Niet zo lang gelden van toen ik dit hoofdstuk publiceerde^

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

^Niet zo lang gelden van toen ik dit hoofdstuk publiceerde^

Ikzelf vind dit wel een mooie verandering. Ik ben niet 100% tevreden met de laatste, maar dat komt op zijn tijd. Waar het nu om gaat is dat het minder plat en kinderlijk is... I'm kinda happy 
0w0

Waarom haten zoveel mensen furry's btw? Ik wis serieus niet wat het was en heb het opgezocht op het web en wow... Die mensen(? XD) zijn hypercreatief!!! Ik wenste maar dat ik zoveel skill had om zo'n furry-pak in elkaar te zetten! Respect! Ik heb uit interesse het proces bekeken en meerdere soorten gezien en ik ben serieus onder indruk. Het lijkt mij een leuke uitdaging om, wanneer ik ooit es geld heb, zelf een drakenvorm van een van mijn oc's uit te proberen... Al weet ik dat dat mij gaat mislukken met mijn ongeduldigheid boven mijn klungeligheid, lol.
Hoe denken jullie trouwens over furry's?

Hoor het graag!

Oh en... Nadat ik mijn tekentablet heb, wil ik een langzwaard kopen... Ze zijn mijn ultimate favorite sword... 
Ik ben nu veel aan het opzoeken btw over zwaarden omdat ik mijn personages realistisch wil houden in een cultuur waar zwaarden het meest gebruikte wapen zijn... En ik heb ook al plannen voor een deel 3 voor ddvd... Die ik wat interessanter wil maken qua tijdperken en ontwikkeling... 

Om even bij stil te staan is er al eeuwenlang(1000 jaar heb ik lekker saai besloten) oorlog geweest tussen mens en draak. Een oorlog heeft meerdere gevolgen op de leefstijl van mens(achtig)en. Namelijk trauma's, oneindige cirkels van wraakacties, meer jonge sterfgevallen, een cultuur vol geweld enzovoort... Maar er is ook een ander punt wat ik wil benadrukken: een achterstand in ontwikkeling. Als je zo druk bezig bent met je vijand, heb je geen tijd of energie meer om na te denken over hoe je je verder ontwikkelt en nieuwe tijdperken aanbreekt omdat je te druk bezig bent met manieren denken om je vijand te verslaan: dat gaat voor.
Daarom begin ik langzaamaan al uit te denken wat voor gevolgen het kan hebben wanneer er meer interactie komt met de andere rijken en rassen om het gebied wat wij in deel1 en het grootste deel van deel2 hebben leren kennen...

Lol...

Te lui... Om mijn...
Outro|HierTePlaatsen


Wow... 860 woorden in zo'n soort hoofdstuk?!? Insane Hester: houd jezelf toch es een keer in!
Sorry...

My Art (finished)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu