▪25▪ bitch!

20 1 0
                                    

Skys pers

"Sky?" Säger Tiffany
"Tiffany?" Säger jag till Tiffany.

"Älskling, vem är det??" Frågar en man som värkar vara runt 20. Det ser ut som det. Så ungefär lika gammal som jag är.
"Äh, ingen!" Säger Tiffany och rodnar. Vänta va, rodnande hon just till någon annan framför sin pojkvän?!? Hon är sjuk.
"JÄVLA bitch!" Skriker jag och springer efter mitt gäng.

"Men vart fan är dom!" Mumlar jag. Jag har letat efter dom i ungefär 40 minuter. Men Plötsligt knyter någon fast en bindel runt mitt huvud så att jag inte ser något.

"Låt honom gå!!" Skriker någon. Det låter som en tjej... Amber!
"Hjälp!" Gnyr jag. Allting börjar snurra, det svarta börjar skifta färg... allting blir svart, svartare än svart, svartare än svartast, svartare än allting...

Aj, det värker i hela min kropp. Jag slår upp ögonen. Jag värkar befinna mig i ett tortyr-rum. Men jag är inte själv. Tiffany! Eller nej, nu ser jag. Det är Amber!!
"Amber!" Skriker jag men det blir bara som ett mumlande med någon krage eller nått för munnen.

Dörren slås upp, där står en flåsande Mike! Han gör en gest åt oss att ligga stilla och tysta. Så hör vi det. Slag efter slag, pang och pang, skrik, duns, stön, bom, krasch... tyst. Då kommer Emmy in i rummet. Hon har några sår här och där och haltar lätt.
"Jag ska få upp er!" Säger hon bestämmt. Hon tar fram en kniv och börjar skära. Snabbt kan man ju inte säga att det går.
"Kan vi få Hjälp med Samir, han har fått ett skott i benet. När vi kommer ut från rummet så ser vi kaos, ja bara kaos. David, Isak, Sebastian och alla andra männ ligger döda på marken medans killarna i mitt gäng är lite blodiga ut.
"Najs!" Säger jag och gör hi-five med Amber.
"Ehm, jag gjorde ju inget. Säger Amber. Det var ju dom andra som sköt!" Säger hon. Dom andra nickar.
"Vist!" Jag slänger med armarna.

Vi rushar ut ur huset. Det här har man saknat, solljuset... veta, det regnar!:(
"Fuck." Mumlar Samir. Han rider på Hampus rygg, han är starkaste, om man inte räknar med Samir.

-------------------------------------------------------------------
Jag vet, jag gör askorta kapitel. Men boken är slut snart. Gött. Baii/M

Kidnappad 《Pausad》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora