▪2▪ spring!!!

245 4 0
                                    

Jag ser hanns näve mot mitt huvud... Allting blir svart.

Jag vaknar upp i ett litet rum. Det här är inte mitt rum, tänker jag. I rummet finns det en säng och en garderob. Kläderna ser helt förfärliga ut. Det finns bara urringade tröjor och shorts som man ser halva rumpan på. Jag byter inte kläder. Det finns också en liten, liten spegel. Jag ser helt förfärlig ut. Min mascara är helt utsmetad och sama sak med mina ögonbryn.

Plötsligt kommer mannen som hade tagit hit oss.
"Så du har vaknat Nu, säger han och flinar
"Var är jag? Frågar jag.
"Du är i mitt hus/fängelse.
Han går ut, stänger dörren, och låser.
Jag slänger mig mot dörren.
"Faaaaaan!! Skriker jag. Det gör så jäkla ont.

När jag har försökt tänka ut en plan på att rymma så hör jag någon skrika. Högt. Sen hör jag en duns. Slog han henne? Är Emmy död? Hjälp!!
Men nej... Det är inte Emmy utan det är mannen. Jag hör något som skramlar. Dörren åker upp. Där står Emmy... Med en blåtira. Hennes ögon är röda.
"shit, säger jag.
"Vi måste hitta ett sätt att fly.

Efter att vi har kramats hör vi att någon kommer. Vi springer ut ur rummet, när för trappan. Vi ser en dörr och öppnar den.
Men det är ingen utväg utan ett rum till en fånge. Det ligger rep överallt men ingen där. Vi går in och stänger dörren. Men dörren öppnas och där står mannen. Han går mot oss.
"Så vi ska börja här istället, säger han.
Innan vi vet ordet av så är vi fastbundna. Han börjar slå oss. Blodet rinner. Jag försöker hålla inne tårarna men det funkar inte.
"Sluta skriker Emmy.

Emmys pers

Han börjar slå Amber hårdare och hårdare och hon skriker bara mer och mer.
"Sluta!!, skriker jag
"Vad sa du?? Nästan skriker mannen.
"Du fucking rör inte min kusin!
Han går mot mig och ger mig en käftsmäll... Allting svartnar.

Kidnappad 《Pausad》Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ