Hampus pers special för 300 läsare😗
Info!!
Ja, jag vet att ni inte vet så mycket om Hampus men han har svart hår och är rätt så muskulös. Noll tatueringar eller piercings. Hampus slutar aldrig att kämpa och är stark. Eller kommer han att fortsätta att årka kämpa efter detta kapitlet? Läs!
(Hampus pers igen?!😅)
Var är min broder! Med broder så menar jag Samir. Vi är seriöst som bröder! Tror ni mig inte? Fråga Samir! He, he... jag glömde att ni inte kan prata med mig eller Samir. Lol😅
Och först NU så märker jag att jag är fast bunden på en stol. Repen skär i min hud och jag har lust att skrika. Jag känner hur det bränner bakom ögonlocken. Den här känslan har jag aldrig känt förut. Men killar kan väll inte gråta, eller?
Just när jag ska ge upp hoppet om att bli räddad så lägger någon sin hand på min axel. Jag ger upp! Jag kan ju inte vända mig om för jag sitter ju liksom fast. Men jag kan snegla bakåt. Det ända jag ser är en svart skugga. Men hur kan det bli en skugga när det inte finns något ljus?? Det här börjar kännas skumt. Är vi i rymden eller något?Jag har suttit här i ungefär en timme och känt mig iakttagen.
Jag kommer på att jag faktiskt har min telefon i min bakficka. Men om någon sitter bakom mig och iaktar mig så ser den mystiska personen vad jag håller på med. Och det tillåter dom ju inte! Då skulle det vara bai bai till min kära telefon. Där har jag ju alla hemliga koder, och dom kan ju komma in på telefoner hur lätt som hällst. Det vet jag!Just när jag ska slumra till så känner jag en hand på min fot. Jag kollar ner men ser inget. wtf? Nu börjar jag faktiskt bli rädd. Det kanske är en demon i rummet?
"Hallå!" Ropar jag. Inget svar. Kan demoner prata?
Men svar på frågan skulle jag få.Plötsligt hör jag ett gällt skratt. Demoner kanske kan prata. Okej, jag vet inte riktigt varför jag kom in på det här med demoner. Det kan ju vara en människa.
----------------------------------------------------------------------
Sorry för så korta kapitel men jag har typ inga idéer. Snälla hjälp! Men tack för nästan 300! Det är helt sjukt!!!! Uppdaterar så ofta jag kan. <3<3 /M
ESTÁS LEYENDO
Kidnappad 《Pausad》
Misterio / SuspensoBästa placering 1'a deckare/thriller Min första bok (ha inga förväntningar) Amber är en helt vanlig person. När hon och hennes kusin är hemma själva så blir dom kidnappade. Det kan innehålla fula ord och blodiga scener. Den här historien är inte sa...