▪11▪ lurade

69 1 0
                                    

Jag har försökt men nyckeln passar inte till låset. Vänta, nyckeln kanske är till toaletten eller till min WIC! Jag börjar med toaletten men den är redan öppen och nyckeln passar inte. Men till min WIC. För den är låst! Jag vrider om nyckeln och dörren öppnas.
"OMG!" Är det enda jag får ur mig. Det är ursnygga kläder där inne. Mest klänningar. Plötsligt hör jag hur Emmy skriker "OMG!" Jag tror att hon har sätt samma sak som jag har sätt. Men nej! Jag ser hur min dörr öppnas och där står Emmy!
"Iiiiiii!" Visk/skriker jag.
"Inte så högt." Säger Emmy. Vi smyger oss ut, ut genom dörren. Plötsligt ser vi studielampor riktade mot oss. NEJ DET VAR EN FÄLLA!
"Ååå." Suckar jag.
" Vad har vi här." Vi vänder oss om och där står hela killgänget!
"Ååå." Stönar jag. Sky flinar sådär idiotiskt som bara han kan. Och Sebastian. Men jag vill inte tänka på det äcklet.

Jag och Emmy blir inlåsta i något stort rum.
"Aaaaaaaa!!" Skriker Emmy. Jag kollar åt det hållet som hon kollar mot men jag ångrar mig direkt. Det ligger en kropp utan huvud! Det är blod överallt.
"Detta är väll våran tortyr. Att få sitta bredvid en mördad person." Plötsligt så rör personen på sig.
Aaaaahhhahahaha!!" Skriker jag och Emmy i mun på varandra. Jag känner hur mina ögon blir våta. Gråt inte, gråt inte, gråt inte, du är stark Amber! Emmy värkar också vara så rädd att hon är nära på att börja gråta. Tillslut så sitter båda där och stor gråter. Plötsligt öppnas dörren och där står Sky och Mike. Dom flinar bara. Men i handen har dom en foto kamera! Nej! Dom kan inte ta kort på oss när vi ser ut såhär! Jag slutar att gråta medans Emmy fortsätter. Hon värkar inte ha sett killarna. Men när hon märker att jag har slutat att gråta så slutar hon tvärt och tittar upp. Men när hon ser killarna stå där med en kamera i handen så gråter hon bara mera. Och det gör att dom flinar ennu större som idioter. Jag och Emmy börjar vrålskratta. Deras flin byts till förvånade miner.
"Ni ser ut som apor!" Skrattar Emmy.
"Eller nallebjörnar!" Skrattar jag. Nu måste vi böja oss ner för att vi skrattar så mycket. Jag pissar snart på mig!
"Vad fan?!?" Säger Mike. Sky bara står med öppen mun.

Kidnappad 《Pausad》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora