Emmys pers
Jag och Amber sitter i något stort rum och kollar på tv. Fråga mig inte hur vi kom hit. Okej, vi kaannsskkee flörtade lliittee ;) Jag vill hällst inte gå in på några detaljer om ni fattar vad jag menar. Ha, ha bara skoja.
Det som hände Sky igår var helt sjukt.
Jag sneglar mot Sky som ligger i soffan. Han är inte alls lika likblek som han var förut men han är ändå blek. Men det är inte jag som är mest orolig... utan Amber. Det känns verkligen som att hon har fått ett crush på Sky. Men det hoppas jag inte! Okej, ja jag har ett crush på Samir. Men han är annorlunda! Och han har ingen flickvän, eller det tror jag inte. Sky har ju den där divan Tiffany eller vad hon heter. Hon påminner mig om min syster, min storasyster.
Flashback
Jag kollar på min syster. Hon står framför helkropspegeln.
"Jag är tjock, måste banta!" Säger hon, Elvira heter hon.
"Vad betyder det?" Undrar jag.
"Inget som du behöver bry dig om!" Fräser Elvira. Tårarna rinner ner för kinderna.Flashback slut
Jag var bara 3 år. Fyra månader senare dog hon av anorexia. På min födelsedag. Mamma trodde att allt var mitt fel. Bara för att hon dog på min födelsedag, den 17 juli. Nu firar vi inte mina födelsedagar längre. Vi åker alltid till Elviras grav.
"Vad är det?" Frågar Amber. Då kommer jag tillbaka till nutid. Nej, jag gråter! Jag torkar snabbt bort tårarna.
"Säg inte att du tänkte på Elvira igen." Hon kollar oroligt på mig.
"Hon blev bara 16!" Snyftar jag.
Amber drar in mig i en kram. Men det känns inte alls lika tryggt och säkert som i Samirs famn. Jag har bara kramat honnom en gång. Och det var asskönt. Samir! Var är du när man behöver dig!?!----------------------------------------------------------------------
Åh, vad jag tycker synd om Elvira. Tack för 300!! Det är sjukt!
ESTÁS LEYENDO
Kidnappad 《Pausad》
Misterio / SuspensoBästa placering 1'a deckare/thriller Min första bok (ha inga förväntningar) Amber är en helt vanlig person. När hon och hennes kusin är hemma själva så blir dom kidnappade. Det kan innehålla fula ord och blodiga scener. Den här historien är inte sa...