8.BÖLÜM

5.3K 310 23
                                    

Medya: Selin Atan
(Aynı kişi değil Hazal ile )

Ne yapmalıyım? Gizli numaranın kim olduğunu öğrenmek için verdiği adrese mi gitmeliyim? Yoksa gizli numaranın kendini açıklayacağı zamanı mı beklemeliyim?

Düşünceler beni boğuyordu. Aslında bir yanım gitmek istiyordu, diğer yanım gitme bu bir oyun olabilir diyordu. Hangi yanımı dinleyecektim? Gitsem belki de gizli numaranın kim olduğunu öğrenebilirdim. Ama belki de yalan söylüyordu gitmem için . Gizli numarayı Ulaş , Rüzgar ve benden başka kimse bilmiyordi, peki o nerden biliyordu?

En iyisi uyumak, bunları yarında düşünebilirdim.

Gözümü kapadığım anda aklıma o mesaj geliyordu, uyuyamıyordum. Gözlerimi sımsıkı kapattım, kendimi uyumak için zorladım.

1 koyun... 2 koyun...3 koyun...4 koyun...5 koyun...6 koyun...
ve sonunda uykuya dalmıştım.

Yemyeşil çimen, neşeyle cıvıldayan kuş sesleri, mis gibi kokan rengarenk çiçekler. Dışarda özel numarayla buluşmak için sözleştiğimiz  kafeye doğru gidiyordum. Nedense çok huzurlu bir şekilde hissediyordum kendimi. Ama birden kalbime ağrı saplandı, içimdeki o huzur birden gitti, kesin kötü birşey olacaktı. Sanki biri boğazımı sıkıyor, nefes almaya çalıştıkça, daha çok nefessiz kalıyordum. Kötü bişe olacağını hissettiğim zaman sadece böyle hissederdim. Yoksa gizli numaranın kim olduğunu öğrenemeyecek miydim? Bu bana yapılan bir oyun muydu?

Kafeye vardığım zaman buraya daha önce hiç gelmediğimi fark ettim. Etrafı incelemeye başladım. Kafenin her tarafı simsiyahtı, hiç bir renk yoktu ve bu insanın içinde huzursuzluğa yol açıyordu. Kafenin önünde kuru kafalar vardı ve kapının pervazına asılmıştı. Eski püskü bir kafeydi, her an yıkılacak gibi bir hâli vardı. İçeri girdim ve kimsenin olup olmadığına baktım. Arka taraftan çığlık sesleri geliyor, sonradan acı bir şekilde son buluyordu. Kafede yoğun bir şekilde kan kokusu vardı ve bu beni daha da çok korkutuyordu. Yoksa burada biri mi öldürülmüştü, ya da şuan öldürülüyordu? Hemen çıkmam gerekiyordu. Koşarak dışarı çıktım, kafeye bakmaya başladım.Benim burada ne işim vardı? Elimde tuttuğum adrese bir kere bakış attım, yoksa yanlış adrese mi gelmiştim? Etrafa baktım , evet doğru adresti. Bana oyun oynamıştı özel numara, en iyisi kimse görmeden eve geri dönmekti. Arkamı döndüm ve yürümeye başladım. Tam uzaklaştım diye sevinirken arkamdan sert gür bir ses işittim.

Gizli Numara Mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin