Medya:Rüzgar Demir
Ve o an onu gördüm. Ne yani gizli numara o muydu?
Gizli numara Ediz'di ve şuan bana gülümseyerek gözünü kırpmadan bakıyordu.
Hiç gizli numaranın Ediz olacağını düşünmezdim. Çünkü sadece bir kere görmüştüm o da okula ilk geldiği gündü. Hayat süprizlerle doluydu ve hiç ummadığın anda karşına çıkıyordu. Önce komik bir şekilde mesaj atmış sonra da sevdiğini itiraf etmiş biri olarak çok rahat görünüyordu.
Ben hala ona bakarken Ediz konuşmaya başladı " Beni gördüğüne sevinmedin herhalde." dedi.
" Aaa yok sadece şaşırdım, yanlış anlama." diye cevap verdim şaşkınlığımdan çıkarak.
O güzel gülümsemesiyle devam etti "Şaşırman normal, ilk defa böyle olaylarla karşılaşıyorsun."
"Bişe soracağım neden bana o kadar hakaret ettikten sonra burda gelip bana gülümseyerek bakıyorsun, ne yapmaya çalışıyorsun? " diye cevap verdim, omzumu dikleştirerek ciddi bir şekilde bakarak arkama yaslandım. Merakla ne diyeceğini beklemeye başladım.
O da yüzündeki gülümsemeyi silerek ciddi bir şekilde arkasına yaslandı ve konuşmaya başladı " Her şeyi zamanı gelince anlatacağım ve öğreneceksin merak etme ama şuan değil, şimdi değil daha buna hazır değilim . " dedi.
"Peki anlatacaksın ama. "
" Tamam anlatacağım, ben bir lavaboya kadar gidip geliyorum beni bekle bir yere kaybolma sakın. Tamam mı?" dedi.
"Tamam bir yere gitmeyeceğim. " diye cevap verdim.
Lavaboya gittikten sonra telefonum titremeye başladı, mesaj gelmişti.
Kim olduğuna baktığımda Gizli Numara'dan olduğunu gördüm. Ediz zaten buradaydı niye bir daha mesaj atıyordu? Hemen mesajı açtım ve mesajı okuyunca gözlerim hayretle açıldı ve kaşlarım şaşkınlıkla kalktı. Mesajda şöyle yazıyordu:
Gizli numara: Ben Ediz değilim, sakın ona inanma senin odanda yatağının üstünde siyah bir kutu var içinde bir ses kaydı var, onu dinle ve üstünde her şeyi anlatan bir not var onu oku.
Hazal: Tamam.
Gizli numara: Unutma dediği hiçbir şeye inanmıyorsun.
Hazal: Sana neden inanayım? Eğer o gizli numara değilse ve sensen niye bu kadar hakaret ettin?
Gizli numara: Tamam şuan hiçbir şeye inanmıyor olabilirsin, ama şimdi bana güven.
Gizli numara: Lütfen.
Hazal:GÖRÜLDÜ
Yine ne oluyordu? Ediz benimle oyun mu oynuyordu?
Ediz lavabodan çıkıp yanıma gelince hemen masadan kalkıp " Benim bir işim çıktı sonra görüşmek üzere." dedim ve koşa koşa mekandan çıktım.
"Nereye daha yeni geldin? Sen beni merak etmiyor muydun? Bana soracağın sorular yok mu?" diye bağırdı arkamdan ama ben çoktan çıkmıştım.
Hızlı bir şekilde eve koşarken kimin yalan kimin doğru söyleyebileyeceğini düşünüyordum. Nefes nefese eve vardığımda kapıyı çaldım ve birinin gelip açmasını bekledim. Kapıyı Selin açınca hemen beni omuzumdan içeri çekti ve odama çekiştirdi. Meraklı gözlerle bana bakmaya başladı ve elindeki siyah kutuyu salladı.
"Hazal bunu odanda buldum hadi açta bakalım içinde ne var? Bir saattir açmak için senin gelmeni bekliyorum. " diye cırladı ve benim üzgün olduğumu görünce hemen cırlamayı kesti ve "Ne oldu? " diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Numara Mı?
HumorHazal'ın Gizli'ye olan aşkını kendine bir türlü itiraf edememesi, Ulaş'ın Selin yüzünden aşka inanmamasından sonra, ilk görüşte aşık olması, ( Tabii yaptığı şebeklikleri unutmamak lazım.) Rüzgar'ın büyük aşklar nefretle başlar teorisinden nefret e...