5

20.7K 879 8
                                    

Zawgyi>>>>

"Yeol ah..."

Baekhyun မ်က္ဝန္းသည္အနက္ေရာင္သို႔ခ်က္ခ်င္းေျပာင္းလဲသြားကာ မယံုနိုင္ေသာမ်က္ဝန္းအစံုျဖင့္ Yeol ကိုစိုက္ျကည့္ေနမိတယ္...

"Sorry ကိုယ္စိတ္မထိန္းလိုက္နိုင္ဘူး"

Yeol ဘာမွမေျပာေတာ့ပဲ မ်က္လံုးေလးသာမွိတ္ထားသည္ ျပန္ေျပာရေလာက္သည္အထိလဲ အားမရွိသည္ကိုး...

ဘယ္လိုျဖစ္ျဖစ္ Yeol ကသူ႔ရဲ့ sex salve...သူဘာလုပ္လုပ္သည္းခံရမွာက Yeol တာဝန္ျဖစ္ေနသည္ေလ...

"အ့"

Yeol ကိုယ္ေလးကိုေပြ႕ခ်ီကာ ေရခ်ိဳးခန္းထဲေခၚလာသည္အထိ ဘာတစ္ခြန္းမွမေျပာပဲျင္ိမ္သက္စြာ လိုက္ပါလာခဲ့သည္...

ထို႔ေနာက္ Yeol ကိုသူက ေရဇလံုထဲတြင္ခ်ေပးကာ ကေလးေလးတစ္ေယာက္လို ဂရုစိုက္၍ေရခ်ိဳးေပးေနျပန္သည္...

Yeol ထင္တာမွန္မယ္ဆိုရင္ သူဟာအရူးပဲျဖစ္လိမ့္မည္... yeol ကိုခ်စ္တယ္ေျပာျပီး နာက်င္ေအာင္လုပ္တယ္ ျပီးရင္သူမဟုတ္သလိုဂရုစိုက္ေနျပန္ေရာ...

အခုလဲကေလးေလးတစ္ေယာက္လို ဆပ္ျပာကအစတိုက္ေပးေနျပန္ေတာ့
Yeol ကသူ႔လက္ထဲ ကစားစရာေလးက်လို႔...

"ဖယ္..ဖယ္ေတာ့ Yeol ဘာသာခ်ိဳးမယ္"

"ဘာလို႔လဲ?ကိုယ္လုပ္ေပးတာမျကိဳက္လို႔လား?"

မ်က္နွာငယ္ေလးျဖင့္ေျပာလာေသာ ထိုသူကတကယ္ကိုပိတ္ထုခ်င္စရာေကာင္းသည္ မသိရင္ Yeol ကပဲလူဆိုးျကီးက်လို႔...

စိတ္မထင္ပဲ တစ္ခုခုထပ္လုပ္ေနမွာစိုးလို့ အတင္းတြန္းလႊတ္ေနရတာ...ျပီးေတာ့ သူ႔ေရွ႕ Yeol အဝတ္မပါပဲ ဒီတိုင္းထိုင္ေနရတာရွက္သည္ေလ...

"Yeol ကေလးမဟုတ္ဘူး ကိုယ္သာသာခ်ိဳးတတ္တယ္"

"အာ...Yeol ကကေလးမဟုတ္ဘူးေပါ့"

"အင္း"

"ေကာင္းတာေပါ့ ေနာက္ဆိုကိုယ္လုပ္ခ်င္တာ အျမဲလုပ္လို႔ရျပီေလ "

"Arjushi!Yeol ေျပာတာအဲ့လိုမဟုတ္ဘူးေလ"

"အဲ့တာေျကာင့္ ျငိမ္ျငိမ္ေလးေနေလ ကေလးေလးရဲ႕"

Yeol မ်က္ေစာင္းတစ္ခ်က္သာပိတ္ထိုးကာ ျငိမ္ေနလိုက္ရေတာ့တယ္... အဲ့ Arjushi ဟာ သူလိုခ်င္ရင္ရေအာင္ကို ယူလိုက္ရမွ... ျခိမ္းေျခာက္ဖို႔ဝန္မေလးသလို လူသတ္ဖို႔လဲဝန္မေလးခဲ့...

ညႇိဳ႕Where stories live. Discover now