Zawgyi>>>
Baekhyun ကုတင္ထက္တြင္ ေမ့ေမ်ာေနေသာ ေကာင္ေလးကိုအတန္ျကာသည္အထိ စိုက္ျကည့္ေနမိသည္...
ျဖဴစြတ္ေနေသာနႈတ္ခမ္းပါးနွင့္ ေခ်ာင္က်သြားေသာ မ်က္နွာေလးက အားနည္းေနမႈကိုေဖာ္ျပေနသေယာင္...
Yeol ေမ့ေမ်ာေနတာ ၁ ရက္ေက်ာ္ျပီဆိုေတာ့ သူစိတ္ပူေနရသည္ေလ... တစ္ခါတစ္ေလ ေကာင္ေလးနဲ႔ပက္သက္ရင္ ဘာမွမျမင္ေတာ့တဲ့သူ႔စိတ္ကိုမုန္းပါသည္
..ရုတ္ခ်ည္းအရိုင္းဆန္မႈေျကာင့္ Yeol ေတာ့သူ႔ကိုေျကာက္သြားေလာက္ျပီေပါ့...မဟုတ္ဘူး...သူမုန္းမ်ားသြားျပီလားမသိ...
စိုးရိမ္စိတ္နွင့္ေျကာက္စိတ္က ရင္ထဲျပည့္သိပ္ေနတာေျကာင့္ နႈတ္ခမ္းပါးကိုသာတင္းတင္းစိရင္း စိတ္ကိုေျဖေလ်ာ့ေနရသည္...
ငါဘာလို႔အရိုင္းဆန္ေနရတာလဲကြာ...
ျဖဴစင္ျပီးခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ေကာင္ေလးကို ခ်စ္မိေပမဲ့ ကိုယ္တိုင္ကမွ ျကမ္းတမ္းျပီးအရိုင္းဆန္တဲ့ ေသြးစုပ္လူသတ္တတ္သူျဖစ္ေနသည္ကိုး...
Baekhyun စိုက္ျကည့္ေနတုန္းမွာပဲ ေကာင္ေလးတျဖည္းျဖည္းလႈပ္လာကာ မျကာမီပင္မ်က္လံုးေလးပြင့္လာေတာ့သည္...
"Yeol ah...နိုးျပီလား?သက္သာရဲ႕လား?"
Yeol ကစိုးရိမ္တျကီးျကည့္ေနတဲ့ သူ႔ကိုျမင္ေတာ့မ်က္ရည္ေလးေတြ ဝဲလာသည္... Baekhyun ေကာင္ေလးသူ႔ကိုအရမ္းေျကာက္သြားျပီလို႔ထင္မိတာေျကာင့္ ရင္ထဲပူေလာင္လာရတယ္...
ထို႔ေနာက္ ေကာင္ေလးကိုယ္ေလးကို ရင္ခြင္ထဲဆြဲသြင္း၍ တင္းျကပ္စြာဖက္ထားမိသည္...
"ေတာင္းပန္ပါတယ္ Yeol ah... ကိုယ့္ကိုမမုန္းပါနဲ႔ေနာ္...ကိုယ္ဘယ္လိုမွထိန္းခ်ဳပ္လို႔မရခဲ့လို႔ပါ..."
"Arjushi..."
ထို႔ေနာက္ ေခၚသံေလးတစ္ခုနွင့္အတူ ေကာင္ေလးက သူ႔ရင္ခြင္ထဲတိုးဝင္လာတာသည္မို႔ Baekhyun အံ့ျသမႈေျကာင့္ မွင္သက္သြားရတယ္...
"Yeol ah"
"Yeol Arjushi ကိုမမုန္းပါဘူး...."
Baekhyun ရင္ခြင္ထဲကေကာင္ေလးရဲ့ မ်က္နွာေလးကိုေမာ့ယူကာ အျကည့္ခ်င္းဆံုေတာ့ ခ်စ္ရတဲ့ေကာင္ေလးကျဖဴစင္ေသာ မ်က္ဝန္းေလးေတြျဖင့္သာစိုက္ျကည့္ေနေလရဲ့...
YOU ARE READING
ညႇိဳ႕
Vampire(warning:Chanyeol uke only!!) Rated M Baekyeol yaoi Sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee