21

15K 774 101
                                    

Zawgyi>>>

Chanyeol မိမိေရွ႕မွျမင္ကြင္းကို ေျကာင္အစြာရပ္ျကည့္ေနမိသည္... အေရခြံေတြတြန္႔လိပ္ျပီး ပါးစပ္မွာလည္းအစြယ္အရွည္ျကီးေတြနဲ႔...

မ်က္ဝန္းနီနီျကီးေတြကလည္းနီရဲလ်က္... လက္သည္းေတြကလဲအေတာ္ေလးရွည္ထြက္ေနျပီး ေျကာက္စရာေကာင္းတဲ့ပံုစံနဲ႔ထိုအေကာင္ျကီးက သားရိုင္းေကာင္ေတြေအာ္သလို တဂီးဂီးနဲ႔ေအာ္ဟစ္ေနေလရဲ့....

"Arjushi..."

Yeol ကိုျမင္ဟန္မတူတဲ့ Baekhyun က အနံ႔တစ္ခုကိုခံကာ အိမ္အျပင္သို႔ ေလလိုလ်င္ျမန္ေသာအရွိန္ျဖင့္ေျပးထြက္သြားသည္မို႔ Chanyeol အေနာက္ကလိုက္ရေတာ့သည္...

သူ Arjushi ကိုစိတ္မခ်ဘူးေလ...

သိပ္ပင္မရွာလိုက္ရ ေတာလိုက္မုဆိုးနွစ္ေယာက္ရဲ႕ေရွ႕မွာ ရပ္ေနတဲ့ Arjushi ကိုေတြ႕လိုက္ရျပီျဖစ္သည္...

မုဆိုးနွစ္ေယာက္လဲထိတ္လန္႔သြားကာ ခ်က္ခ်င္းပင္ သူတို႔တြင္ပါေသာေသနတ္တို႔ျဖင့္ Baekhyun ကိုခ်ိန္လိုက္ျကတာေျကာင့္ Yeol စိတ္ပူသြားရတယ္...

အရမ္းဆာေလာင္ေနပံုေပၚတဲ့ ထိုအေကာင္ျကီးက ထိုလူနွစ္ေယာက္ကိုသတ္ဖို႔ျကိဳးစားေနတာေျကာင့္ Yeol အလယ္တြင္ဝင္ရပ္ကာ တားမိျပန္သည္......

ဘာေကာင္ျကီးပဲျဖစ္ေနပါေစ Baekhyun ကသူခ်စ္ရတဲ့သူပဲေလ...

"Ar...arjushi..."

သူ႔ေခၚသံေျကာင့္လားမသိ စူးရဲစြာေအာ္ဟစ္ေနတဲ့ Baekhyun ျငိမ္သက္သြားကာ သူ႔ကိုစိုက္ျကည့္ေနသည္...

မ်က္ဝန္းေတြကေတာ့ပံုမွန္ထက္နီရဲေနကာ အေတာ္ေလးဆာေလာင္ေနဟန္ ရွိေသာ္လည္း Ying ေျပာတဲ့အတိုင္း Yeol ထိန္းခ်ဳပ္လို႔ေတာ့ရမည္ထင္ရဲ့...

Yeol ကိုယ့္ကိုကိုယ္အားတင္းရင္း အေရွ႕သို႔ထပ္တိုးကာ Arjushi လက္ကိုဆုပ္ကိုင္မိတယ္...

"Ar...Arjushi အိမ္ျပန္ရေအာင္ေနာ္... လူသတ္လို႔မျဖစ္ဘူးေလ"

Yeol ေျပာေနတာေတြတစ္ခုမွ နားလည္ပံုမရေသာ္လည္း Baekhyun က Yeol ကိုသာစိုက္ျကည့္ျမဲ...

ေတာလိုက္မုဆိုးေတြလဲ သူတို႔အေျခအေနကို နားမလည္စြာျကည့္ေနတာေျကာင့္ Yeol မ်က္နွာရိပ္မ်က္နွာကဲျပကာ ထြက္သြားခိုင္းေတာ့အေဝးကိုေျပးထြက္သြားျကေတာ့တယ္...

ညႇိဳ႕Where stories live. Discover now