Zawgyi>>>
"အ့"
ေအာက္ပိုင္းရဲ့ဆိုးရြားလြန္းေသာနာက်င္မႈေျကာင့္ Yeol မ်က္ရည္ေတြပင္ဝဲတက္သြားရသည္
သူထထိုင္ဖို႔လုပ္ေတာ့ သန္မာတဲ့လက္တစ္စံုက ခါးကိုတင္းျကပ္စြာဖက္ထားတာေျကာင့္ အသံထြက္ညည္းညဴမိလိုက္တယ္..."အ့"
"နာေနလား?sorry... ကိုယ္စိတ္မထိန္းနိုင္လိုက္ဘူး"
Yeol ဘာမွမေျပာပဲ တရံႈ႕ရံွႈ႕ငိုရိႈက္ေနမိေတာ့ အလူးအလဲထကာ သူ႔ကိုစိုးရိမ္သလိုျကည့္တဲ့ Baekhyun...
"ဘာလို႔လဲ?ကေလးအရမ္းနာေနလား? ကိုယ္ဘာလုပ္ေပးရမလဲ?"
Yeol ဘာမွျပန္မေျဖမိဘဲ နံရံကိုအတင္းကပ္ကာ က်ံဳ႕က်ံဳ႕ေလးထိုင္ေနမိသည္
အသက္မျပည့္ေသးပဲ rape ခံလိုက္ရတာကတစ္ေျကာင္း... ေအာက္ပိုင္းကမတရားနာေနတာကတစ္ေျကာင္း Yeol အသည္းအသန္ငိုေနမိတယ္"ဟင့္"
Yeol ငိုတာေျကာင့္ Baekhyun သူ႔ေခါင္းေလးကိုပုတ္ေပးကာေတာင္းပန္္သည္....မ်က္ဝန္းမွာလဲ စိတ္မေကာင္းမႈအျပည့္...
"ေတာင္းပန္ပါတယ္ yeol ah... ကိုယ္...ကေလးကိုခ်စ္လြန္းလို႔ျဖစ္သြားတာပါ ကိုယ့္ကိုမမုန္းပါနဲ႔ေနာ္"
Yeol ဘာမွျပန္မေျဖပဲ ေခါင္းေလးသာငံု႔ထားေတာ့ Baekhyun စိတ္ညစ္သြားသည္ သူမွားတာပါ ကေလးအေပၚစိတ္မထိန္းခဲ့နိုင္ဘူးေလ
"ကေလး...ကိုယ့္ဆီလာ"
Yeol သူ႔စကားကိုနားမေထာင္ပဲ နံရံေထာင့္မွာသာ အတင္းကပ္ေနမိသည္... သူအခုစိတ္ေကာင္းဝင္ေနလို႔သာ Yeol ကိုေခ်ာ့ေျပာေနတာ မထင္ရင္မထင္သလို အရိုင္းဆန္နိုင္တာကို Yeol ေျကာက္သည္ေလ...
ျပီးေတာ့ငယ္ေသးတဲ့ Yeol အတြက္ေတာ့ သူဆက္ဆံပံုဟာျကမ္းလြန္းတာေျကာင့္ Yeol ေျကာက္ေနတာမဆန္း...
"မေျကာက္ပါနဲ႔ကြာ ကိုယ္ထပ္မလုပ္ေတာ့ဘူးေလ ကတိေပးတယ္ ေနာ္?"
သူေခ်ာ့ေျပာမွ ေကာင္ေလးကမရဲတရဲနွင့္အနားေရာက္လာသည္ ဒါေတာင္ ေရြ႕လိုက္တိုင္းနာလို႔ထင္ပါရဲ့ မ်က္နွာေလးမဲ့မဲ့သြားတာ...
Baekhyun ထိုအျဖဴေရာင္လူသားေလးအား ရင္ခြင္ထဲထည့္ကာ ေကာင္ေလးရဲ့နွုတ္ခမ္းပါးေလးအား နူးညံ့လြန္းေသာအနမ္းေလးတစ္ပြင့္ကိုေပးေတာ့ မ်က္လံုးေလးျပဴးေနတဲ့ေကာင္ေလး...
YOU ARE READING
ညႇိဳ႕
Vampire(warning:Chanyeol uke only!!) Rated M Baekyeol yaoi Sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee