Zawgyi>>>
Yeol နိုးလာေတာ့ ေအာက္ပိုင္းကတစ္ခုလံုးထံုက်င္ေနကာ လွုပ္လိုက္ရင္ေတာင္နာသည္ေလ...
ေဘးဘီကိုေဝ့ဝဲျကည့္မိေတာ့ Arjushi ကသူ႔ေဘးမွာလွဲေနကာ ေမးေထာက္၍စိုက္ျကည့္ေနသည္မို႔ Yeol အျကည့္ကိုအျမန္လႊဲလိုက္ကာ တစ္ဖက္သို႔လွည့္ေနလိုက္သည္...
"Yeol ah..."
ိုေက်ာေပးထားသလိုျဖစ္ေနတာေျကာင့္ Baekhyun Yeol ရဲ႕ခါးသြယ္သြယ္ေလးေတြကို အေနာက္ကသိုင္းဖက္ကာ လည္ဂုတ္ေလးအားခပ္ဖြဖြနမ္းေတာ့ အနည္းငယ္လြန္႔လူးသြားေလရဲ့...
"ကိုယ့္ဆီကအျမဲထြက္ေျပးေနတာပဲေနာ္"
Baekhyun စကားေျကာင့္ ေကာင္ေလးျငိမ္သက္သြားကာ နွုတ္ခမ္းေလးကိုတင္းတင္းစိထားသည္...
"ေျပးေတာ့ေရာ လြတ္တာမွမဟုတ္တာ"
"မလြတ္မွန္းသိရက္နဲ႔ ဘာလို႔ေျပးေသးလဲ?"
အင္း...သူေျပာတာလဲဟုတ္သည္ပဲ... ဘယ္နွခါေျပးေျပးမလြတ္ေျမာက္ဖူးသည္ကို Yeol ဘာလို႔ခဏခဏ ထြက္ေျပးေနမိတာလဲေတာ့မသိ...
မိုက္မဲတဲ့လုပ္ရပ္ဆိုတာေတာ့ Yeol ဝန္မခံခ်င္ပါ...
"Arjushi ဘာလို႔လူသတ္တာလဲဟင္?"
Yeol အေမးကို Baekhyun ခပ္ဟဟရယ္သည္...
"မင္းေျကာင့္ေလ..."
Baekhyun အေျဖေျကာင့္ Yeol အတန္ျကာတိတ္ဆိတ္သြားရသည္...
ထို႔ေနာက္ သက္ျပင္းတစ္ခုကိုခ်၍ Arjushi ဘက္ကိုလွည့္လိုက္ကာ Baekhyun မ်က္ဝန္းတို႔ကိုျကည့္မိေတာ့ သူလဲတန္ျပန္စိုက္ျကည့္ေနသည္ေလ...နီးကပ္လြန္းတဲ့အကြာအေဝးမွာ Yeol ကအျကည့္မခြာသလို Baekhyun ကလဲစိုက္ျကည့္ျမဲ...
"တကယ္လို႔...တကယ္လို႔မ်ား Yeol ထြက္မေျပးေတာ့ဘူးဆိုရင္ Arjushi လူေတြမသတ္ေတာ့ဘူးမလားဟင္?"
"အင္း...မင္းကိုယ့္အနားရွိေနမယ္ဆိုရင္ေပါ့"
Yeol ေခါင္းေလးတဆတ္ဆတ္ျငိမ့္ကာ တစ္ခုခုကိုအသည္းအသန္စဥ္းစားေနဟန္...
ထို႔ေနာက္ Baekhyun ကိုျပန္စိုက္ျကည့္ကာ ေျပာသည့္စကားက..."အဲ့တာဆို Yeol ဘယ္ကိုမွထြက္မေျပးေတာ့ဘူး"
Baekhyun မ်က္ဝန္းမ်ားအနက္ေရာင္သို႔ေျပာင္းသြားကာ မယံုနိုင္စြာ Yeol ကိုျကည့္မိသည္...
YOU ARE READING
ညႇိဳ႕
Vampire(warning:Chanyeol uke only!!) Rated M Baekyeol yaoi Sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee