Zawgyi>>>
Yeol Baekhyun ကိုမ်က္ရည္ေတြဝဲကာစိုက္ျကည့္ေနမိတယ္...အင္း သူမွန္ပါတယ္ Yeol က သူ႔ဆီမွာအသံုးေတာ္ခံဖို႔လာခဲ့ရတာေလ...
Yeol က...မိသားစုနဲ႔မ်ိဳးရိုးတစ္ခုလံုးအတြက္ စေတးခံဖို႔လာခဲ့တာ...Yeol ဒါကိုမေမ့သင့္ဘူး ျပီးေတာ့...သူ႔လက္ထဲကလူေတြရဲ႕ အသက္ေပါင္းမ်ားစြာကိုေပါ့...
Yeol နွုတ္ခမ္းေတြကိုသိမ္းပိုက္လာတဲ့ သူ႔ကိုဘာမွမေျပာမိဘဲ ျငိမ္ေနမိတယ္...
အဲ့အရူးကစိတ္မထင္ရင္ ေတြ႕သမွ်လူလိုက္သတ္တတ္တာ Yeol သိတာေျကာင့္...Yeol သူ႔ကိုေျကာက္ေနမိတာေတာ့သိသည္ Yeol ကအသက္မျပည့္ေသးမွန္းသိရက္နဲ႔ ဘာေျကာင့္ဒီလိုလုပ္ခံရတာလဲ??
Yeol ရဲ႕ပထမဆံုးအျကိမ္ကို...
လူမဟုတ္တဲ့အေကာင္ျကီးဆီမွာ ေပးအပ္ရေတာ့မည္ေလ..."အ့"
လည္ပင္းသားျဖဴျဖဴေလးေတြကို စုပ္ယူလိုက္ေတာ့...
Yeol လက္သြယ္သြယ္ေလးေတြက သူ႔ကိုဖက္တြယ္လာကာ ေအာက္နႈတ္ခမ္းေလးကိုအသာကိုက္ထားသည္...လည္ပင္းျဖဴျဖဴေလးေတြကို နမ္းလို႔ဝေတာ့ Baekhyun ေကာင္ေလးရဲ႕နွုတ္ခမ္းရဲရဲေလးေတြကို ထပ္မံရန္ရွာတယ္...
ေကာင္ေလးကေတာ့ဘာမွမေျပာရွာပဲ မ်က္လံုးေလးမွိတ္၍သာ ျငိမ္ေနေလသည္...
Baekhyun လွ်ာတို႔က Yeol ခံတြင္းထဲဝင္ေနွာက္ျပီး အားျပင္းျပင္းနဲ႔စုပ္ယူေတာ့ေကာင္ေလးထံမွ ညည္းသံအခ်ိဳ႕ထြက္လာသည္...မနမ္းတတ္ေသးတဲ့ Yeol ရဲ့လက္ေတြကသူ႔ကိုသာ ဖက္တြယ္ထားျပီး သူ႔လက္ေတြကလဲ Yeol ခႏၶာကိုယ္အနွံ႔က်ဴးေက်ာ္ေနျပီေလ...
"Ar..arjushi.."
မ်က္ရည္ေလးေတြဝဲလ်က္ သူ႔ကိုေမာ့ၾကည့္လာတဲ့ေကာင္ေလး...
လက္ေခ်ာင္းေလးေတြကလဲ ေၾကာက္႐ြံ႕စြာ သူ႔လက္ေမာင္းကို တင္းတင္းဆုပ္ကိုင္ထားရွာသည္...ကိုယ္လံုးေလးကိုေမြ႕ယာေပၚပစ္ခ်ရင္း အေပၚကအုပ္မိုးထားတာေၾကာင့္ မလူးသာ မလြန္႔သာ...
ေကာင္ေလးဝတ္ထားတဲ့ ရွပ္အက်ႌအပါးေလးကို ဆြဲၿဖဲလိုက္ေတာ့ ရိႈက္သံတိုးလ်လ်...
အရွက္သည္းစြာတစ္ဖက္သို႔အၾကည့္လႊဲေနတဲ့ေကာင္ေလးကို ေမးေစ့ေလးမွဆြဲေမာ့ကာ သူ႔ကိုၾကည့္ေစေတာ့ မ်က္ရည္ေလးေတြေဝ့သီလို႔...
YOU ARE READING
ညႇိဳ႕
Vampire(warning:Chanyeol uke only!!) Rated M Baekyeol yaoi Sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee