16

14.7K 874 352
                                    

Zawgyi>>>

"Yeol!Yeol ah"

ေကာင္ေလးေျပးထြက္သြားတာေျကာင့္ Baekhyun Yumi ကိုအံျကိတ္ကာ တစ္ခ်က္ျကည့္လိုက္သည္...

"Yumi!"

"ေတာင္းပန္ပါတယ္...ငါနင့္ကိုခ်စ္လြန္းလို႔ပါ...ငါ...ငါ *sob"

ငိုယိုကာ Baekhyun လက္ကိုဆြဲျပီးေတာင္းပန္ေနတဲ့ Yumi ေျကာင့္ Baekhyun သူမ လက္ကိုအားနဲ႔ျဖဳတ္ခ်လိုက္သည္...

"အ့"

နာက်င္သြားေသာ လက္ေကာက္ဝတ္ကိုဖိကိုင္ကာ Yumi အံ့ျသေသာမ်က္ဝန္းမ်ားျဖင့္ျကည့္ေနသည္...Baekhyun မ်က္ဝန္းမွာေဒါသေျကာင့္ရဲေနကာ အေတာ္ေလးေဒါသထြက္ေနဟန္...

"Yeol တစ္ခုခုျဖစ္ရင္ မင္းေသမယ္မွတ္!"

ထို႔ေနာက္ Baekhyun ေကာင္ေလးေနာက္ေျပးလိုက္သြားတာေျကာင့္ Yumi ေတာက္ေခါက္သံတစ္ခု က်ယ္ေလာင္စြာေပၚလာေလရဲ့...

"Baekhyun!!"

******************************

"Yeol!Yeol!"

Baekhyun အနံ႔ခံကာလိုက္ေတာ့ ခ်က္ခ်င္းပင္ ေကာင္ေလးေရွ႕ကိုေရာက္လာသည္...

"Yeol ကိုယ္ရွင္းျပမယ္"

"ဖယ္!"

Yeol ငိုေနရင္းနွင့္ပင္ သူ႔ကိုတြန္းထုတ္ေနတာေျကာင့္ Baekhyun ေကာင္ေလးလက္ေမာင္းနွစ္ဖက္မွ ဖိကိုင္ကာ ခ်ဳပ္ထားျပီးအျကည့္ခ်င္းဆံုေစသည္...

"ကိုယ့္ကိုမယံုဘူးလား Yeol?"

Baekhyun စကားေျကာင့္ Yeol မ်က္ဝန္းမွာမ်က္ရည္ေတြ တရစပ္က်ေနကာ Baekhyun ရင္ဘတ္ကိုလက္သီးဆုပ္ေလးေတြနဲ႔ ထုရိုက္ကာေျပာသည္...

"ယံုခ်င္တာေပါ့!!ဘာလို႔အဲ့လိုလုပ္ရတာလဲ?ဘာလို႔လဲ???*sob Arjushi မေကာင္းဘူး! Arjushi ကိုမုန္းတယ္ T~T"

Baekhyun ေကာင္ေလးရဲ့ကိုယ္လံုးေလးအား ရင္ခြင္ထဲဆြဲသြင္းကာ တင္းေနေအာင္ဖက္ထားလိုက္သည္...

Yeol ကေတာ့ အတင္းရုန္းကန္ေနေပမဲ့ သူ႔လက္ထဲမွာေတာ့ အရုပ္ကေလးသာသာ... အရာမဝင္ပဲအခ်ည္းနီွး...

"ကိုယ္မင္းတစ္ေယာက္ကိုပဲခ်စ္တယ္ Yeol..."

"အဲ့ဒါဆိုဘာလို႔..."

"ရွဴး ကိုယ္ေျပာတာအရင္နားေထာင္ေပးေနာ္"

Flashback>>>>>>>>

ညႇိဳ႕Where stories live. Discover now