Zawgyi>>>
Yeol အလင္းဝင္ေပါက္ေလးကေန အျပင္ကိုျကည့္ေနမိသည္...
Arjushi ကအျပင္ခဏထြက္သြားတာေျကာင့္ အိမ္ျကီးတစ္ခုလံုးသူတစ္ေယာက္တည္းသာ ရွိသည္ေလ...သစ္ေတာတစ္ခုလံုးအံု႔မိႈင္းေနကာ အေပၚကစီးျပီးျကည့္လွ်င္ အစိမ္းေရာင္သစ္ပင္ေတြသာ မ်က္စိအဆံုးျမင္ရသည္...
ဒီလိုေတာနက္ျကီးကို Baekhyun ဘယ္လိုရွာ၍ေနလဲမသိပါ... အာ... Arjushi ကလူေတြရႈပ္ရင္ေခ်ြးနံ႔ေတြမခံနိုင္ဘူးေလ...
ျပီးေတာ့ သူကအေမွာင္ထဲေနရတာကို သေဘာက်တယ္...အဲ့တာေျကာင့္ Yeol တို႔ေနတဲ့အိမ္ျကီးမွာလဲ ဝါက်င့္က်င့္မီးလံုးတစ္ခုကလြဲလို႔ ဘာမွမရွိပဲလေရာင္နဲ႔သာ အလင္းရသည္ေလ...
လကြယ္ညေတြဆိုရင္ေတာ့ ဘာမွမျမင္ရေလာက္ေအာင္ ေမွာင္ပိန္းေနကာ ေတာရိုင္းေကာင္ေတြေအာ္သံပါ တစ္ခါတစ္ရံျကားရတတ္တာမို႔ Yeol ဆို Arjushi ရင္ခြင္ထဲအျမဲတိုးဝင္တတ္သည္...
တကယ္ဆို Arjushi က ပိုေျကာက္ဖို႔ေကာင္းသည္ကို...
Haha..."ကြၽန္ေကာင္"
အေတြးထဲနစ္ေျမာေနတုန္း အေနာက္ကၾကားလိုက္ရတဲ့
အသံတစ္ခုေျကာင့္ Yeol ျကည့္မိေတာ့ Yumi ကမဲ့ျပံဳးျပံဳးကာသူ႔နားေလွ်ာက္လာသည္..."Baekhyun ေရာ?"
"မသိဘူး"
"ဘာလဲ?နင့္ကိုထားသြားျပီလား?"
Yeol ထိုမိန္းမကိုစိတ္ပ်က္တာေျကာင့္ ဘာမွဆက္မေျပာပဲ လွည့္ထြက္လာခဲ့မိသည္...
သူတစ္ေယာက္တည္း Yeol ကိုမနာလိုျဖစ္ျပီး ရန္လိုေနတာေလ..."Baekhyun ကိုငါခ်စ္ေနတာ"
"အဲ့ေတာ့...."
"နင္ထြက္သြားေလ...ငါသူ႔အခ်စ္ကိုရေတာ့မွာ နင္ဝင္ပါေနလို႔ ျပီးေတာ့သူ႔နားမွာနင္ရွိေနတာလံုးဝမျကိဳက္ဘူူး"
"Arjushi ကခင္ဗ်ားပိုင္တာမို႔လို႔လား?"
"အခုမပိုင္ေပမဲ့ ပိုင္ေအာင္ငါလုပ္မွာ"
Yeol ေခါင္းေလးခါကာ ရယ္ေနသည္... အရြဲ႕တိုက္ေနသလိုျဖစ္တာေျကာင့္ Yumi ေဒါသအေတာ္ထြက္ေနေလရဲ့...
"Yeol ah...အာ Yumi မင္းကဒီကိုဘာကိစၥ?"
Baekhyun ဝင္လာတာေျကာင့္ Yumi အနားကပ္သြားကာ လက္ေမာင္းကိုဆြဲကိုင္၍ ခ်ြဲပ်စ္ေနေသာေလသံျဖင့္ နွုတ္ခမ္းကိုတစ္ေတာင္ေလာက္ဆူကာ...
YOU ARE READING
ညႇိဳ႕
Vampire(warning:Chanyeol uke only!!) Rated M Baekyeol yaoi Sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee