MEDYA: CAN (NAĞMIDEĞER CANCAĞAZIM😂)
'Beğendim seni. Güzelsin. Seni düşünmem gerekicek😉'
Hah bi bu eksikti. Boğondom sono. Gozolson. Sono doşonmom gorokocok. Mala bak. Düşünücekmiş. Ben seni bir düşünürüm varya. Neyse.
Bu kafayı bana takmış manyak. Mankafalı domuz. Sen git kendine başka oyuncak bul hayvanat özürlü manda. Ben şimdi buna cevap vermezsem korktuğumu falan sanar.
'Allah allah sen kim oluyosun da benim hakkımda düşünüyosun? Bak olum bana mesaj falan atma seninle uğraşamam'
Yazdım ve çok geçmeden gördü.
'Sert kız? Severim. :)'
Bak bak. Yüzsüze bak. Ben bunu öldürürüm ama. Alper'e söylesem mi ki? Yok canım. Alper onu öldürür sağ bırakmaz. Yok yok vazgeçtim. Kendim halletmeliyim ama nasıl?
Tabikide onu kafama takmıycam. Onu kafama takarsam özel olduğunu falan düşünür. Iyk iğrendim yine ya. Bide kızlar bunun hayranlarıydı. Allahım. Neyse Elisa kafana takma.
Annemin çağırmasıyla aşağıya inip yemeğimi yedim. Ama annemle babam yine hiç ses çıkarmayıp bana hiç bakmadan yediler yemeklerini. Artık alışmıştım bu hallerine.
Alışmak ne kadar kötü kelime değil mi? Alışıyorsun. Alıştığın şey ne kadar kötü olsada alışıyorsun. Ben küçüklüğümden beri aile sevgisi görmeden büyüdüm. Ama bu aile sevgisini arkadaşlarımda buldum. Bu yüzden arkadaşlarım benim için çok ama çok önemliler.
Odama gidip ödevlerimi yaptım ve İnstagramımı aktif olarak kullandığım için birkaç gün önce çekindiğim fotoğrafı İnstagramıma attım.
'Gülümse, Çünkü Sen Gülünce Çok Güzelsin😊😀'
Direk yorum ve beğeniler gelmeye başladı. Bu durumu seviyodum. Tamam biraz egolu olabilirim ama hangimiz güzel olduğunun söylenmesini sevmez ki?
Arkadaşlarımın ve tanıdıklarımın yorumlarına cevap verdim. Diğer tanımadığım sadece takipçim olan kişilerin yorumlarına da kalp attım. Beğenenlere bakarken Berk'in de beğendiğini gördüm. Harbi sinirlenmeye başlıyorum ama artık. Eğer yarın bana en ufak birşey yaparsa yrmin ederim kimse beni orda tutamaz.
Son kez gelen yorumlara ve beğenilere baktıktan sonra telefonumu bıraktım ve uykuya daldım.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Sabah uyandığımda hızlıca giyinip rutin işlerimi hallettikten sonra dışarı çıktım. Bilerek biraz erken çıkmıştım çünkü evimize yakın olan sahile gidip biraz oturmak istiyordum.
Hemen yürüyerek sahile gittim ve boş bir banka oturdum. Sahilde sadece birkaç tane yürüyüş yapan teyze ve amcalar vardı. Onlara gülümseyerek selam verdikten sonra banka iyice yaslandım ve gözlerimi kapatıp denizin o güzelim kokusunu içime çektim.
Denizi ve deniz kokusunu çok seviyordum. Herzaman bana huzur verirdi. Ama en çok gökyüzünü severdim. Gökyüzüne bakıp huzur bulmayı, özlediğim birisi olursa onunda aynı gökyüzüne baktığımızı düşünerek biraz da olsa özlemimi azaltırdım. Ve ailemle küçüklüğümden beri her tartıştığımda gökyüzüne bakıp güçlenirdin. Bu yüzden gökyüzünün bende çok ayrı bir yeri var.
Saatime bakıp okul saatinin geldiğini görünce hemen banktan kalktım ve okula gitmeye başladım. Denize gitmek iyi gelmişti. Ama bizimkilere haber vermemiştim. Kim bilir ne kadar merak etmişlerdir?
Sınıfa girdiğimde bizimkiler direk bana bakmış ve derin bir ohh çekmişlerdi.
"Kızım sen nerdesin ya nasıl merak ettik haberin var mı?" Dedi Alperkuşum. Endişelendiği her halinden belliydi.
"Deniz kenarına gittim ya sıkıntı yok. Kafamı dinlemek istedim sadece."
"Yine annenlerle bi olay mı oldu yoksa kanka? Sen yoksa deniz kenarına gitmezsin öyle?" Dedi Rana. Onlara ailemle olan olayları anlatmıştım bu yüzden biliyorlardı ve yanımdalardı.
"Yok kanka bişey olmadı gitmek istedim sadece." Dedim ve gidip hepsiyle sarıldım. Çok seviyorum onları. Baya ya.
Ders başlamıştı ve Berk hâlâ gelmemişti. Merak mı ediyordum? Yok artık! Hayır yok öyle bişey. Banane ondan ya.
Tam dersin ortasındaydık ki sınıfın kapısı çaldı. Berk gelmişti. Yine kızların ağzı açık bir şekildeydi. Bana baktı ve gülümsedi. O anda ise Alper elini omzuma atıp kendine çekti. Berk ise göz devirip yerine oturdu. Alper'e baktım ve yine çenesini sıktığını gördüm. Damarları fena hâlde belirmişti şuan. Korktum yaw.
Dersler bitmişti ve okuldan çıkıcaktık. Benim hazırlanmam biraz zor sürdüğü için bizimkilere gitmesini söylemiştim. Tam eşyalarımı toplamam bitmişti ki bir kağıt uçak kafama geldi. Etrafıma baktım ama kimse yoktu.
Kağıdı elime aldım. Ve okumaya başladım.
EVETT ÇOKSEL YERDE BİTİRDİM BİLİYORUM TŞK.😂
HİKAYEMİ KENDİ OKUMA LİSTELERİNİZE ALDIĞINIZI GÖRÜYORUM VE ÇOK MUTLU OLUYORUM.
GÜN GEÇTİKÇE OKUMA SAYISI DA ARTIYO VE BU ÇOK GÜZEL BİRŞEY.
HEPİNİZE BUNUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM😍😘
YALNIZ VOTE VERİP YORUM DA BIRAKIRSANIZ BEMİ ÇOK DAHA MUTLU EDERSİNİZ VE BEN BÖYLE MOTİVE OLDUKÇA ÇOK DAHA GÜZEL BÖLÜMLER GELMEYE DEVAM EDER.
ŞİMDİ GELELİM SORULARA;
SİZCE KAĞITTA NE YAZIYO?
BERK NE YAPMAYI PLANLIYO?
ELİSA BERK'E KARŞI BE HİSSEDİYOR?
HEPSİNİN CEVABI DİĞER BÖLÜMLERDE BEKLEMEDE KALIN.
-MUCUKLANDINIZ-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜNE BAK
Teen FictionEğer Birgün Beni Özlersen, GÖKYÜZÜNE BAK! Orada Olacağım...