MEDYA: BU BÖLÜMÜ YAZARKEN DİNLEDİĞİM ŞARKI 500 KERE DİNLEMİŞ OLABİLİRİM😂
SATIR ARASI YORUM YAZAR MISINIZ?😊😇
Tam o anda telefonuma mesaj geldi.
'O Kadar Anlayışlısın Ki Sana O Pis Gerçekleri Nasıl Söyliycem Bilemiyorum'
Gerçekten artık merak ediyorum ya. Bu mesajları bana atan kim? Öğreneceğim şeyler ne? Peki bu öğreneceğim şeyleri o nereden ve nasıl biliyor? Ahh gerçekten çıldırıcam.
Alper bişey olduğunu anlamış olacak ki bana baktı ve
"Noldu Elisa? Kötü bişey mi var?" Dedi. Ona tabikide söyletemezdim. Bu kadar şeyi bilen bir kişinin arkadaşlarıma da zarar veremeyeceği be malumdu?
"Yok bişey. Sosyal medyaya gelen yorumlar sinirimi bozdu işte" dedim. Yalan söylemeyi gerçekten sevmiyordum hele hele en yakın arkadaşlarıma.
"Ben sana dedim o hesabı kapat diye sen dinlemedin" dedi. Evet gerçekten baya bir kez söylemişti.
"Ya tamam Alperkuş zaten hepsini engelliyorum merak etme sen" dedim.
"Peki sen bilirsin." Dedi o da. Gülümsedim, gülümsedi.
Sinem teyzenin yanında biraz daha durduktan sonra evlere gitmek için yoka koyulduk. Alper Sinem teyzenin tüm ısrarlarına rağmen hastanede kaldı.
Bizimkilerle vedalaştıktan sonra eve geldim ve herzamanki gibi odama gittim. Telefonumda gezindimve dün fotoğraf atmadığım için bugün atmaya karar verdim ve bir fotoğraf çekindim.
'Hayat Bu, Seni Yaşadıkların Ve Yaşayacakların İle Sınıyor...🖤'
Yazdım ve paylaştım. Hemen beğeniler ve yorumlar gelmeye başladı. Hepsine baktım ve İnstagramdan çıktım.
Ödevlerimin başına geçtim. Çok ödev yoktu ama ödevin başında çok durmuştum çünkü kafam çok dağınıktı ve değişik bir şekilde kalbim acıyordu. Pek kafama takmadım aslında ama yinede değişik gelmişti.
Ödevlerimi bitirdikten sonra yatağıma uzandım kulaklıklarımı taktım ve düşünmeye başladım. Dışarı çıkıp deniz kenarına gidemediğim zamanlarda yatağıma uzanır kulaklıklarımı takar ve şarkı dinleyerek düşünürdüm. Neden böyleyim? Ne oldu bana? Hiçbirinin cevabı yok.
Bir süre daha düşündükten sonra uykum geldi ve kendimi uykunun kollarının arasına bıraktım.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Uyandığımda çoktan sabah olmuştu bile. Annemler akşam yemeğine çağırmamışlardı demek ki. Bazen neden normal bir aile değiliz diye düşünüyorum. Neden annemle alışverişe çıkamıyorum? Neden babamla birlikte tavla oynayamıyorum? Neden ailecek gezilere çıkamıyoruz? Bunlar aklıma geldikçe ağlayasım geliyo bu yüzden düşüncelerimi kafamdan siliyorum.
Rutin işlerimi hallettim ve dışarı çıktım. Her an ağlayacak gibiydim. Bu yüzden sahile gitme kararı aldım. Bizimkilere haber verdim tabikide.
Yolda yürürken annesiyle birlikte gülüşerek el ele tutuşmuş bir şekilde muhtemelen okuluna giden bir kız çocuğu gördüm. Daha fazla ağlamamı durduramadım ve ağlamaya başladım. Kimse görmesin diye hızlı adımlarla sahile doğru yürüdüm.
Sahile geldiğimde kayalıklara oturup hıçkırarak ağlamaya başladım. Bir anda içimden gelip bağırmaya başladım.
"NEDEN AİLEM BENİ SEVMİYOR? NEDEN HERKES GİBİ İYİ BİR AİLEYE SAHİP DEĞİLİM? NEDEN BANA BİR HATAYMIŞIM GİBİ BAKIYORLAR?! NEDEN HA NEDEN?! BEN NE YAPTIM?! DOĞMAKLA MI HATA YAPTIM?! KEŞKE DOĞMASAY-" diyemeden kafama bir taş geldi. Üstünde ise küçük bir not vardı
'Bağırma! Boğazın Acıyacak! Seni Önemseyen Seni Seven İnsanlar Var! Onları Düşün! Kendini Üzme! Ailen Hakkında Çok Büyük Bir Gerçeği Yakında Öğreneceksin Zaten O Gerçekle Birlikte Ben De Ortaya Çıkacağım! O Yüzden Şuan Kendini Yıpratma!'
Bu not değişik bir şekilde hoşuma gitmişti. Ama ailem hakkında öğreneceğim gerçek? Ve o gerçekle birlikte ortaya çıkması? Büyük bir gerçek miydi? Büyük olmalı ki o gerçekle birlikte ortaya çıksın. Değil mi? Ama o gerçek ne?
Bunları düşünerek okula gittim. Okula girmeden önce instagrama girdim ve Gizli Hayranın adını değiştirdiğini gördüm.
X
Neden değiştirmişti ki? Hayran değil miydi? Benim neyim oluyordu o zaman? Gerçekten kafam çok karışıyo artık!!
Evet Bölümü Yetiştiriyim Diye Canım Çıktı
Oy Sınırını Kaldırdım Çünkü Hiçbir Şekilde 10 Vote Gelmedi
Bende Daha Tam Olarak Kitabımın Büyümediğini Fark Ettim Ve Koymamaya Karar Verdim
Ama Kitap 1000 Okumaya Eriştiğinde Oy Sınırı Koyacağım
Şuan Genç Kurguda 883. yüz😊
Umarım Daha Da Büyürüz
Daha Da Büyümemiz İçin Kitabımı Arkadaşlarınıza Söylemeyi ve İnstagramda Paylaşmayı Unutmayın
Bir De Kitap 1000 Okumaya Eriştiğinde İnstagram Hesabı Açıcam Bilginize
Gelelim Sorulara Şu Sorduğum Sorulara Yanıt Verirseniz Çok Mutlu Olurum
Elisa Ailesi Hakkında Ne Öğrenecek?
X Elisa'nın Neyi?
Sinem Teyzeye Ne Olacak?
Hepsinin Cevapları Gelecek Bölümlerde
-MUCUKLANDINIZ-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜNE BAK
Novela JuvenilEğer Birgün Beni Özlersen, GÖKYÜZÜNE BAK! Orada Olacağım...