Benden Nefret Etmeni İstemiyorum

154 10 17
                                    

MEDYA:ASENA

GizliHayranın: Alper'in sana karşı hissettiklerini bilseydin ona bu kadar yakın davranmaz ve ona bugün sarılmazdın

Alper'in bana karşı hissettikleri? Alper benim kardeşim. Bende onun kardeşiyim. Ne saçmalıyo bu ya?

ElisaYılmax: Ne saçmalıyosun sen ya? Alper benim kardeşim. Boş boş konuşma.

GizliHayranın: O zaman Alper bugün niye o kadar sinirlendi? Sadece Berke ile yan yana oturdun. Bişey yapmadınız. Ama Alper sebepsiz yere çok sinirlendi. Sence Niye?

Bu konuda haklıydı. Ama olmaz öylr şey. Alper bana o gözle bakmaz canım. Yok yok olmaz öyle şey.

ElisaYılmax: Sadece Berke'yi sevmiyo. Benimle görüncede sinirlenmiş işte. Başka bi anlamı yok.

GizliHayranın: Çok safaın Elisa. Ama bu hallerin çok hoşuma gidiyor. Safsın temizsin. Neyse yakında herşeyi öğreniceksin. Merak etme.

Bak ya yine yakında dedi. Yokondo horşoyo oğronocokson. Morok otmo. Sanki böyle diyince merak etmiyorum. Mala bak ya. Tövbe.

Görüldü atıp çıktım. Bugün kafam allak bullak olduğu üçin fotoğraf atmıycaktım. Bu yüzden instagramdan çıktım.

Masamın başına geçip ödevlerimi bitirdim. Daha sonra hoşuma giden sözleri ve kendi sözlerimi yazdığım defteri açtım. Ve yazmaya başladım.

"Aslında Hayat Yaşadığın Herşeye Rağmen 'İyiyim' Diyebilmektir"

Bu cümle aklıma bugün gelmişti. Biryerden bakmamıştım. Öyle aklıma gelmişti. Bende defterimin köşesine yazmıştım unutmamak için. Ve şimdi de bu defterime yazdım.

Akşam yemeğimi yiyip odama gelmiştim. Şimdi ise kitap okuyordum. Güzel bulduğum yerleri işaretleme kalemiyle işaretleyip defterime yazıyordum. Bu rutin haline gelmişti artık. Okulda da böyle yapıyordum. Bizimkiler ise gereksiz olduğunu söylüyorlardı. Ama ben o sözlerden ders çıkarıyordum.

Uykum geldiği için kitabı bırakıp yatapımın içine girip uyudum.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Sabah uyandığımda camıma birşey çarpıyordu. Kalkıp ne olduğuna baktım. Camın önünde bir not vardı.

'Bugün Berk sana birşey anlatıcak. Onu dinle. Söyleyecekleri önemli!'

Ahh cidden. Bu notları yazan kişi Berk miydi? Yoksa arkadaşı mıydı? Bunları sorgularken pencereden odama uçarak giren kağıt uçağı farkettim. Kağıdı açtım.

'Bu arada ben Berk veya Berk'in arkadaşı falan değilim. Şimdi beni Berk sanıp bir şeyler söyleme. Dediğim gibi benim hakkımda kimseye birşey söylemiyceksin. Yoksa arkadaşlarına kötü şeyler olur.'

Bu büyücü falan mı? Aklımı okuyo. Tövbe ya. Korkmaya başladım galiba. Yok ya ne korkması. Korkmadım ben. Asla. Korkmadım.

Notu alıp diğer notların da olduğu kutuya koydum. Şimdi sorucaksınız kutu ne için? Birgün eğer o çocuk bana kötü birşey yaparsa polise gidip ihbar etmek için. Eee bu kadarını da düşünüyorum yanee.

Kağıdı koyduktan sonra hazırlanmaya başladım. Bugün sahile yine gidicektim ama hep gittiğim sahile gitmiycektim. Biraz daha uzaktaki ve daha güzel olan sahile gidicektim. Ve okula geç gitmeyi düşünüyordum. Okula asla geç kalmazdım ama son birkaç gündür değişik şeyler oluyordu. O yüzden bugün geç gidicektim.

Dışarı çıkmıltım ve sahile doğru ilerlemeye başlamıştım. Tabikide kulaklıklarım kulağımdaydı.

Sahile geldiğimde Berke'nin de denizin kenarındaki taşlara oturduğunu gördüm. Üzgün görünüyordu. Biraz uzaktan dinlemeye başladım.

"Ben napıcam şimdi? Babama ne diycem? Boku yedin Berke Özyurt. Aferin sana."

Ne diyordu bu? Ne yaptı acaba? Aman banane canım.

Evet size ne kadar sakar olduğumu söylemiş miydim? Tam Berke'yi dinlerken yere yapışmam bunun göstergesi.

"Ahhhhh dizim." Evet bunu diyen bendim. Ve tabikide Berke hemen arkasını döndü ve bana baktı.

Evet arkadaşlar bugün sizlere nasıl sakarlıkta master yapılır onu göstericem.

"Elisa? Senin burada ne işin var?"

"Aaaa ş-ey bende sahile oturmaya gelmiştim. Tamda yanına gelicektim ki işte sakarlığım tuttu düştüm işte hehee." Dedim ve sahte bir gülüş attım. Bu hareketime kahkaha atan Berke'ye göz devirdim.

"İnsan bir kaldırır demi öküz" dedim. Kahkahasını tutmaya çalışarak yanıma geldi ve elimden tutup kaldırdı. Kalbim isteksiz bir şekilde çok hızlı atıyordu. Noluyo ya?

Berke bir anda surat ifadesini ciddi bir hale getirdi ve bana bakarak konuşmaya başladı.

"Elisa seninle bişey konuşmam lazım."

Bir dakika bu gizli hayranın dediği şey. Aha valla bişey söyliycek. Yuh bu kesin büyücü. Bak benden söylemesi.

"Peki." Dedim ve denizin kenarındaki taşlardan birine oturdum Berke de yanımdaki taşa oturdu. Kafasını eğer konuşmaya başladı.

"Elisa o tatilde beni öyle gördün ve şuan benden iğreniyosun biliyorum. Ama benden iğrenme. Onların hepsini babam magazinde çıkmak ve daha da yükselmek için bana yaptırdı. Tamam sana şuan tuhaf gelebilir ama öyle. " dedi ve gözlerimin içine bakmaya başladı.

"Tamam anladım ama bunları bana niye anlatıyosun?" Yine yere baktı.

"Çünkü benden iğrenmeni istemiyorum. Benden nefret etmeni istemiyorum." Söyledikleri kalbimi acıtmıştı. Neden acıttı bilmiyorum ama acıttı.

"Peki. Anlıyorum. Tamam nefret etmiycem senden. Ama eğer biraz daha oturursak okula geç kalıcaz hadi kalk kalkkkk." Dedim. Berke ise güldü. Birlikte okula doğru yürümeye başladık.

EVET YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM.

BUGÜN BİR BÖLÜM DAHA YAYINLAMAYA ÇALIŞICAM ÇÜNKÜ HAFTA İÇİ ÇOK AKTİF OLABİLECEĞİMİ SANMIYORUM

NEYSE BÖLÜM NASILDI?

ARKADAŞLAR VOTE VERİP YORUM YAZDIĞINIZDA BEN BAYA MOTİVE OLUYORUM VE HEMEN YAZMAYA BAŞLIYORUM EĞER BÖLÜMLERİN DAHA ÇABUK GELMESİNİ VE DAHA UZUN OLMASINI İSTİYORSANIZ VOTE VERİP YORUM YAPIN LÜTFEN.

SIRA GELDİ SORULARA

SİZCE ALPER BERKE VE ELİSAYI BİRLİKTE OKULA GELDİĞİNİ GÖRÜNCE NASIL HİSSEDİCEK?

ALPER ELİSAYI MI SEVİYOR?

ELİSA BERKE YE KARŞI NE HİSSEDİYOR?

BERKE ELİSA YA KARŞI NE HİSSEDİYOR?

HEPSİNİN CEVAPLARI İLERLEYEN BÖLÜMLERDE BEKLEMEDE KALIN

-MUCUKLANDINIZ-

GÖKYÜZÜNE BAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin