Peki.

80 6 12
                                    

MEDYA: ŞARKIYI BUGÜN DİNLEMEYE BAŞLADIM VE BAYA HOŞUMA GİTTİ TAVSİYE EDİYORUUMM😊

"O yazıyı kimin yazdığını buldum Elisa" dedi. Bulmuş mu?

"Kim yazmış?!" Dedim sesimi çok az yükselterek

"X diye birisi"

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

X DİYE BİRİSİ Mİ?! Gerçekten mi?! Şaka mı bu?! Gerçekten çıldırmak üzereyim. Yeter ya bu ne?! Bu kadarı da yeter artık!

Alper'e uyuyacağımı söyledim ve o da beni misafir odasına götürdü ve iyi geceler diyip gitti. Bende X'e mesaj attım bu son yaptığı vidden iğrenç birşeydi.

ElisaYılmax: SEN KİMSİN?! SEN NE YAPTIĞINI SANIYOSUN HA?! YAPTIĞIN HOŞ BİRŞEY Mİ?! GÜZEL BİRŞEY Mİ?!

Yazdım gerçekten çok sinirliydim. Ne cürretle böyle birşey yapardı?!

X: Gerçekleri söyledim. Sana demiştim. Gerçekleri ortaya çıkarıcam diye. Çok az kaldı benim kim olduğumu öğreniceksin merak etme😉

ElisaYılmax: Ahh Cidden!!

Yazdım ve engelledim. Artık uğraşamam. Onun yüzünden babam bana tokat atmıştı. Aslında bu bana attığı ilk tokat değildi ama olsun. Yinede atmıştı. Ve tanımadığım gerizekalı birisi yüzünden atmıştı.

Zor da olsa kendimi uykunun güzel kollarına bıraktım....

🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄

Sabah olduğunda alarmdan önce uyanmıştım. Bu yüzden kalkıp kahvaltı hazırladım.

Kahvaltı hazır olduğunda Alper'i çağırdım.

"Pişt Alperkuş kalk hadi kahvaltı hazır." Dedim. Alper de uykulu bir şekilde bana baktı ve gülümsedi.

"Günaydın" dedi boğuk sesiyle.

"Günaydın. Hadi kalk kalk." Dedim ve kolundan tutup kaldırmaya çalıştım (!) Tabikide kaldıramadın. Öküz gibiydi yaw. Nasıl kaldırıyım.

"Öküz gibisin Alperkuş kaldıramıyorum seni" dedim. Oda güldü ve kendisi kalktı. Birlikte masaya oturduk ve kahvaltımızı yaptık. Tam masadan kalkarken Alper beklediğim soruyu sordu

"Dudağına noldu senin?" Babam tokat attığı zaman patlamış olmalıydı. Ama bunu Alper'e söyleyemezdim.

"Dolabın köşesine çarptım ya önemli birşey değil" dedim.

"Baban yaptı değil mi?" Dedi. Biliyordu işte. Ben ne desemde doğrusunu biliyordu. Kafamı evet anlamında salladım. O anda sinirle kafasını çevirdi.

"Gerçekten inanamıyorum ya! Bir insan öz kızına bunu nasıl yapar?! Gerçekten aklım almıyo!"

"Boşver Alperkuş" dedim

"O yüzden benim evime geldin değil mi?" Dedi. Kafamı tekrar evet anlamında salladım.

"O eve bidaha gitmiyosun Elisa"

"NE?!"

"O adamın yaptıklarından sonra oraya tekrar gitmeyi düşünmüyorsun herhalde?!" Dedi. Doğruydu. Gidemezdim. Ama ona da yük olamazdım.

"Ama gitmem lazım Alperkuş. Burda kalamam." Dedim.

"Bana yük olmazsın merak etme" dedi. Harbi aklımı mı okuyordu bu çocuk?

"Peki peki tamam. Zaten ne desem de göndermiyceksin" dedim.

"Evet. Göndermiycem" dedi ve güldü bende güldüm.

Kahvaltıyı beraber topladık ve hazırlandık. Birlikte dışarı çıktık ve okula doğru yürümeye başladık.

Alper birşey hatırlamış olacak ki bana döndü ve

"Dün sana o kişinin X olduğunu söyledikten sonra hiçbirşey demedin? Onun tanıyor musun?" Aha şimdi sıçtın Elisa. Ne yapçaksın?

"Bana yazmıştı birkaç kez. Düşmanım falan herhalde" dedim dünyanın en gerizekalıca yalanını söyleyerek. Bide yalancık bir şekilde gülmeye başladım. Tam olduu.

"Emin misin?" Dedi tek kaşını kaldırarak.

"Hı hıı" dedim ve kafamı salladım.

"Peki" dedi ve yürümeye devam etti. Bende arkasından ilerledim.

Okula geldiğimizde bizimkiler direk gelip bana sarıldılar.

"Kankaaammm iyi misin yafrum" dedi Cancağazım. Onun bu haline güldüm.

"Daha iyiyim." Dedim ve gülümsedim.

"Kanka dün yanına gekcektik hatta arkandan baya bağırdık ama duymadın. Sonra zaten Berke'yle olduğunu görünce gelmekten vazgeçtik" dedi Derin. Aferin Derin bravooo.

Alper dün okulda değildi Sinem teyzenin yanındaydı bu yüzden olanları bilmiyordu. Şimdi çok sinirlenecekti işte.

Alper'e baktım. Çenesini sıkmış ve boynundaki damarlar ortaya çıkmıştı. Bir anda bana sinirle döndü ve

"Sen Berke'yle çıkıyo musun?!" Dedi sinirli bir şekilde.

"H-hayır. Çıkmıyoruz. Yok öyle birşey. Dün sadece beni teselli etti o kadar." Dedim.

"Peki." Desi sinirli bir şekilde ve sınıfa doğru koşar adımlarla yürümeye başladı. Neden bu kadar kızmıştı ki?

"Noluyo buna?" Dedim. Hepsi omuz silkti. Ahh çıldıracağım cidden.

Sınıfa gittim ve bu sefer Alper'in yanına oturmadım. Ranayla yer değiştirip Cancağazımın yanına oturdum. Alper bu haldeyken yanına oturmayı asla istemiyordum. Hem kendi moralimi bozardım hemde onun moralini.

Bi anda kafama küçük katlanmış bir kağıt geldi.

'Berke'ye Bak!!!'

Berke'ye bakmamla birlikte kafamdab aşağıya kaynar suların dökülmesi bir oldu.

BERKE YANINDAKİ ULTRA SEKSİ KIZLA GÜLÜŞÜYORDU!!!

EVETTT HELLÖÖĞĞĞ BEN GELDİİİMM

YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM

İLHAM GELİYOR YAW İLHAAMM

BENDE YAZIYORUUMM

BÖLÜM SİZCE NASIL?

GELELİM SORULARA

ALPER ELİSA'YI MI SEVİYOR?

BERKE NE YAPMAYA ÇALIŞIYOR?

X NE ZAMAN ORTAYA ÇIKACAK

GİZLİ GERÇEK NE?

HEPSİNİN CEVABI DİĞER BÖLÜMLERDE BEKLEMEDE KALIN

-MUCUKLANDINIZ-


GÖKYÜZÜNE BAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin