"İyi geceler unicorn prensesi" dedi. Unicornlara aşıktım ve bunu ona da söylemiştim. Bu yüzden bana unicorn prensesi diyordu. Hoşuma gitmişti. Gülümsedim ve kapıyı kapattım. Eve girdim. Gerçekten çok değişik ve güzel bir gündü.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Eve geldiğimde saat 23.30'a geliyordu. Bu yüzden bizimkilere olanları anlatamamıştım. Onlara en baştan herşeyi anlatmalıydım. Bana çok kızacaklardı biliyordum ama yapabileceğim birşey yoktu. Peki X yani Mert neden onca şeyi yaptı? Berke Alper tüm bunları nereden biliyordu? Beni neden tüm okula rezil etmişti? Hepsini yarın soracaktım.Eşyalarımı toplayıp direk yatağa attım kendimi ve uykunun güzelim kollarına girdim.
🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄
Sabah alarmın sesiyle zorda olsa uyandım. Rutin işlerimi hallettim ve bizimkilerle oluşturduğumuz yıllardır olan grubumuza girdim ve mesaj attım.
ELİSA: Kuzular bugün birlikte gidelim yarım saate bizim parkta buluşalım size anlatacaklarım var.
Yazdım ve çok geçmeden mesajıma cevap verdiler.
Alperkuş: Ne oldu kuzu?
Cancağazım: Harbi kanka noldu kaç gündür birlikte gitmiyoruz ve dünde bşrden gittin ulaşamadık?
Elisa: Anlatıcam tamam mı sadece gelin şu bizim kızları da arayın ya uyanamadılar daha!
Alperkuş: Uykucu kokanalar
Alperkuşun mesajına gülüp telefonumu kapattım ve uzun zamandır okumadığım kitabımı elime alıp okumaya başladım.
📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖
Baya bir sayfa okumuştum. Saate baktım ve hızlıca odamdan çıktım ayakkabılarımı giydim ve direk parka koştum.
Parka geldiğimde hepsi oradaydı. Cancağazım uyumak üzereydi. Alperkuş bana ne olduğunu anlanaya çalışırmış gibi bakıyordu. Kızlar ise beni öldürecek gibi bakıyorlardı. Galiba ölücem. Help meeğğ!!!
Yanlarına korka korka gittim. Eğer ölürsem sözlerimi yazdığım defteri Alperkuşa, makyaj malzemelerimi Derine, kitaplarımı Ranaya ,telefonumu Asenaya,oyuncaklarımı da Cancağazıma versinler.
"Anlatsana kızım artık okula geç kalıcaz!" Dedi Alperkuş. Çocuk haklı beyler DAĞILIN! Ne diyorum ben ya? Korkudan ne diyeceğimi şaşırdım. Sakin ol Elisa sakin.
"Şimdi gençler olay şöyle........." diyip anlatmaya. Başladım.
"OHA OHA!!! ÇÖÖŞŞŞ" Dedi. Sizce kim dedi? Tabikide Cancağazım dedi.
"Oha kanka bu ne ya filmlerdeki gibi. Oha çoksel" dedi Asena.
"Bence tuhaf birşey. Şimdi yalandır falan dicem de önüne babalık testini de koymuşlar. Ee söylediklerinin hepsi de doğru. Kafam karıştı ya" dedi Rana. Alperkuşla ilgili olanları söylememiştim. O kadarına gerek yoktu.
"KANKAAA!!! SEN ŞİMDİ HARİKAS ÖZTÜRKLERİN KIZI MISIN?! OHAAAA!!!" dedi Derin. Ondan da bu tepki beklenirdi zaten. Öztürk şirketinin büyük bir hayranı kendisi.
"Değişik. Umarım mutlu olursun kuzu. Sadece bunu istiyorum" dedi Alşerkuşum. Bitabecik kuşum yaa. Yirem. Dayanamadım gittim direk sarıldım. O da bana sarıldı.
"ALLAH ALLAH BIZSİZ SARILMA MI OLUR?!" Dedi Cancağazım ve üstünüze atladı! Bildiğiniz atladı. Tabikide diğerleri atlamasa olmaz. Onlarda atladı üstümüze ve bilin bakalım ne oldu? DÜŞTÜK!!! PARKIN ORTASINDA DÜŞTÜK!!
Teyzelerimiz sağolsun bize çoksel güldüler. Teşekkürler Türkiye.
"OĞLUM KALKIN ÜSTÜMÜZDEN!! LAN GÖTLER KALKSANIZA!!!" Diye kükredi Alperkuş. Saol bebem kulaklarım bayram etti.
"Can allah seni ne yapmasın! Üstümüze birden çullandın ya!! Sizde kızlar sizin de bir farkınız yok!! BELİM ÇIKTI LAN BELİM!!!" Diye çemkirdim. Çemkirmek benim işim.
Üstümüzden sonunda kalktılar ve ben onlara kıza kıza okula gittik.
🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
Okulda çok bişey yaşamamıştık. Berke tuhaf davranıyordu sadece. Benimle asla konuşmuyordu. Beni gördüğü yerde yolunu değiltiriyordu. Ne olmuştu acaba? Aman banane ya. Zaten işim başımdan aşkın.Şimdi ise bizimkilerle birlikte eşyalarımı taşımak için eve gidiyorduk. Hem Bay Öztürk Bayan Özütrk ve Mertlede tanışacaklardı.
Evin önüne geldiğimizde Mert kapıdaydı.
"Gençler bu Mert anlatmıştım zaten nağmıdeğer X"
"Merhaba gençler." Dedi ve gülümsedi. Bizim kızların dibi düşmüştü. Rana hariç. Rana ise düz bir yüz ifadesiyle bakıyordu. Rana bizim bad girlümüzdü. Sesi çok çıkmazdı ama bize bulaşan olursa fena yapardı.
"Merhaba abi." Dedi Cancağazım. Yirem bunu ya. Hemencecik alışıyo binim aşkem.
"Merhaba" dedi soğukça Alperkuş.
"Me-merhaba" dedilee Asenayla Derin aynı anda. Sonra birbirlerine bakıp kıs kıs güldüler. Onların da bu halleri çok tatlı geliyordu bana. Size saçma gelebilir ama bana göre çok tatlıydılar.
"Merba Mert. Hadi eşyaları yerleştirelim." Dedim. Tamam anlamında kafasını salladı ve eşyaları yerleştirmeye başladık...EVET HERKES AŞAĞIDA YAZACAKLARIMI OKUSUN!!!
BENİM BİRİCİK OKURLARIM GÜN GEÇTİKÇE AİLEMİZ DAHA DA BÜYÜYOR BUNUN İÇİN SİZE ÇOK MİNNETTARIM AMA LÜTFEN ŞU OY VE YORUMLARI DA YÜKSELTELİM GERÇEKTEN OY VE YORUM GELMEDİĞİNDE VEYA AZ OLDUĞUNDA BÖLÜM YAZASIM GELMİYO
ŞUAN BU BÖLÜMÜ O KADAR ZOR YAZIYORUM Kİ. YENİ EVE TAŞINDIK VE HERYER BERBAT. ONA RAĞMEN SİZLER İÇİN BU BÖLÜMÜ YAYINLIYORUM LÜTFEN SİZDE OY VERİP YORUM YAPIN.
DİĞER BÖLÜM HAKKINDAKİ TAHMİNLERİNİZİ YAZIN. BANA SORULAR SORUN. EMİN OLUN Kİ HEPSİNİ CEVAPLIYICAM.
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM DİĞER BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE
-MUCUKLANDINIZ-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜNE BAK
Teen FictionEğer Birgün Beni Özlersen, GÖKYÜZÜNE BAK! Orada Olacağım...