İnstagram:gokyuzunebakwattpad
Berke'ye yapacaklarını listeliyordum. Çantasını böceklerle doldurmak? Sırasının üstünü mahvetmek? Yemeğine iğrenç şeyler katmak? Hepsi olabilir.
Yanımda da bizimkiler vardı. Alperkuş biraz kızıyodu bu yaptıklarıma. Cancağazım çok acayip olduğunu söylüyordu. Asena ve Derin ise seslerini çıkartmıyorlardı. Kötü bişey yaptığımı düşünüyorlardı ve Berke'ye de acıyorlardı fakat umrumda değildi.
Okulda böyle kişileri istemiyordum olamaz mı? Rana tam destekçim valla bu yüzden planları genellikle birlikte yapıyoruz.
"Şimdi gençler yapacağımız şeyleri söylüyorum (spoi verceğimi mi sandınız aslaaa jdnxkdn)
♡
Şuan ne mi yapıyoruz? Berke'nin çantasının içini ayranla dolduruyoruz. Gerçekten eğlenceli.
"Kanka doldu napalım kaçalım mı?" Cancağazımın dedigi şeye kıkırdadım.
"Valla ben hiçbir yere gitmiyorum. Yüzünün halini görmem lazım." Dedim ve sinsice sırıttım.
"Elisa bence bu kadar yeterli. Tamam yaptıkları hoş değil ama sen böyle yapınca ondan bi farkın olmuyo." Alperkuşun bunu demesiyle yüzüm düştü. Ama hemen düzelttim.
"Alperkuş bana yardım etmek zorunda değilsiniz kendim de hallederim." Dedim ve Berke'nin çantasını yerine koydum.
"Hayır yanında olucam ama abartmıyo musun biraz?" Gerçekten sinirleniyordum
"Alper istersen şuan gidebilirsin! Yaptıklarım ona az bile! Eğer yanımda olmayacaksan kapı orada! Gidebilirsin!" Bağırmıştım. Pişmandım ama geri dönüşüm yoktu..
"Tamam sakin ol. Demedim varsay." Dedi ve yerine oturdu. Bende yanina oturdum.
"Özür dilerim Alperkuş. Sana bağırmak istememiştim. Sadec-" konuşmamı engelleyen dudaklarımdaki parmakları olmuştu.
"Tamam kuzu. Önemli değil. Hadi bak geliyo neler olucağına bakalım biz." Haebiden de Berke geliyordu. Hemen hiçbişey yokmuş gibi sıramın üstündeki ellerimle uğraşmaya başladım.
Yan gözle Berke'ye bakıyordum. Sırasına oturmuştu ve çantasını açıyordu veeee BUUUMMM..
"KIM YAPTI BUNU LAN?!" Ve dan dan dannn. Ben kıkırdamaya başlamıştım. Kahkaha atmamak için dudağımı dişliyordum.
Bi anda gözünü bana çevirdi ve baya sert baktı. Hızla yanıma gelmeye başladı. Yanıma geldiğinde kolumu sertçe tuttu ve ayağa kaldırdı. Kolum acayip acıyordu.
"SEN YAPTIN DEĞİL Mİ?! SEN YAPTIN!!" Diye yüzüme bağırıyordu.
"K-kolum a-acıyo. B-bırak.." o anda Berke'nin elini tutan el sertce elini kolumdan çekti.
"Kolunun acıdığını söyledi!" Alperkuşun sesini duyduğumda rahatlamıştım ama gözlerim doluyordu.
Bi anda Berke kolumu tutup beni arkasından sürüklemeye başladı. O anda diğer kolum da tutuldu Alperkuş tarafından.
"Bırak kolunu!" Bunu diyen Alperkuştu.
"Alper ben iyiyim bırak." Dedim ve kolumu çektim. Berke de beni sürüklemeye devam etti.
Boş bir sınıfa geldiğimizde beni resmen içeri fırlatmıştı.
"Ne yaptığını sanıyosun sen?" Diye çığırdım. Üstüme yürümeye başladı. O her bana attığı adımda ben geriye gidiyordum. En sonunda duvara çarptığımda tam dibime girmişti.
"Asıl sen ne yaptığını sanıyorsun? Çocuklaşmalarına bir son ver artık." Konuşamıyordum. O kadar yakınımdaydı ki ağzım konuşma yetisini kaybetmişti.
"Ve Elisa.. benden hoşlandığını biliyorum.." NE?!
"NE DIYOSUN SEN BE?!" Dedim.ve var gücümle onu ittirdim.
"Ah lütfen inkar etmen seni daha da çocuksu yapar."
"Ah sen cidden... Ahh!!" Sonda bağırıp sınıftan çıktım.
♡
"Ee kanka bundan sonraki hamlemiz ne?" Cancağazımın dediği şeyden sonra yüzüm düştü.
"Yapmıyoruz başka bişey." Herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu.
"Oha kanka vaz mı geçtin? En iyisini yaptın valla. Uzatmanın manası yoktu." Derin'in dediği şeye karşı kafamı salladım.
"O köpek sana bişey mi dedi?" Alperkuş anlamıştı. Ama yinede söylemeyecektim.
"Hayır sadece artık yapmak istemiyorum." Dedim ve oturduğum kanepeye daha da yaslandım. Evet evdeydik. Bizim evdeydik. Annem ve babam dışarıdaydı. Abim de bir arkadaşıyla görüşeceğini söyleyip çıkmıştı. Rana'nın da yüzü düşmüştü. Hiç konuşmuyordu zaten. Aklıma gelen şeyle ayağa kalktım ve Rana'nın yanına gittim.
"Ranaşkım gelsene sana anlattığım o elbiseyi göstericem." Rana bana yavaşça ve anlamsızca baktı. Bende gözlerimi anlamasını istercesine büyültüp küçülttüm.
"A-ah evet hadi gidelim." Diyip yanıma gelmişti.
"Biz niye gelmiyoruz?" Asenaya baktım.
"Kuzum size de göstericem de Rana baya merak ettiği için ona bir göstereyim dedim." Tamam anlamında kafasını salladı. Bende öpücük attım.
Rana'nın kolundan tuttuğum gibi odama götürdüm. Odama girip kapıyı kilitledim. Rana bana anlamsız bakışlar atıyordu.
"Hadi bakalım anlat. Abimle aranda ne var?"
-!OKUYUN!-
Benim güzel okurlarım hepinizden çok çok özür diliyorum uzun süredir bölüm atmıyordum..
Nedensizce bölüm yazasım gelmiyordu ve yazamıyordum..
Ama artık yazmam gerektiğini anladım ve hemen bölüm yazdım.
Size kendimi affettirmek için çok büyük ekşınlı bölümler yazacağımmmmm beklemede kalın...
Bu arada lütfen okuyup geçmeyin oy verin ve yorum yapın lütfen...
-MUCUKLANDINIZ-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜNE BAK
Teen FictionEğer Birgün Beni Özlersen, GÖKYÜZÜNE BAK! Orada Olacağım...