Uçuşa Geçiyoruz

115 11 2
                                    

MEDYA:ŞARKIYA BA-YIL-DIMM ŞİDDETLE ÖNERİYORUM😍

Bi anda kafama küçük katlanmış bir kağıt geldi.

'Berke'ye Bak!!!'

Berke'ye bakmamla birlikte kafamdab aşağıya kaynar suların dökülmesi bir oldu.

BERKE YANINDAKİ ULTRA SEKSİ KIZLA GÜLÜŞÜYORDU!!!

-
-
-
-
-
-
-
-
-

Yok artık ya?! Hadi diyelim tatilde babası yaptırdı. Bu neydi şimdi?! Aman banane ya. Ne yaparsa yapsın.

Önüme döndüm ve döndüğüm anda Alper'in bana baktığını gördüm. Yine ve yine sinirliydi. Gerçekten anlamıyordum. Şu sıralar kafam allak bullak olmuştu. Bir yandan X kişisi diğer yandan Alper öbür yandan da Berke... Ne kadar kafama takmamak istesem de takıyordum işte.

Kafamı önüme eğdim ve test kitabımdan birkaç soru çözmeye başladım. Stresli olduğumda çok fazla soru çözerdim. Ve çok hızlı çözerdim. Değişik gelebilir ama öyleydi.

Cancağazım bu halimi farketmiş olacak ki bir anda elimi durmam için tuttu. Ona baktım. Gözlerim istemsizce dolmuştu.

"Ne oldu kuzucuk? Bu halin ne böyle?"

"Yok birşey" diyip teste döneceğim sırada Can kitabı önümden hızlıca çekti ce camdan sarkıtmaya başladı. Ona 'ne yapıyosun?' Bakışımı attım.

"Ya söylersin ya da testini aşağı atarım" dedi. Valla atardı. Atmışlığı var. Ona sınavda kopya vermedim diye testimi yırtıp atmıştı. Nasıl sinirlendiyse artık.

" Ya tamam tamam bak sakın atma valla saçını keserim sonra da boyarım" dedim. Can saçlarına çok fazla önem verirdi. Saçları onun hayatı gibi birşeydi. Bende küçükken beni korkuttuğu için saçını ilk başta boyayıp sonra da kesmiştim. Bide üstüne üstlük kestiğim saçlarını yastığının üstüne koymuştum. Evet birazcık psikopat olabilirim. Birazcık.

Can saçıyla ilgili söylediğim şeyi duyunca gözleri pörtledi ve direk test kitabımı masanın üstüne bıraktı ellerini havaya kaldırdı.

"Bak bıraktım. Saçlarıma dokunma" dedi ve saçlarını elleriyle kapattı. Onun bu haline karşı kahkaha atmıştım. Ve tabikide herkes bana bakmıştı. HOCA DA DAHİL!! Bu hoca ne ara geldi ya?!

"Gülünecek birşey varsa bize de söyle bizde gülelim Elisacım" dedi hoca. Aha klasik hoca sözü. Yani bıkmadınız mı allah aşkına. Kaç senedir bütün hocalar bunu söylüyo. Biz öğrenciler olarak bıktık siz bıkmadınız ya.

"Yok bişey hocam. Siz devam edin" dedim. Hoca gözlerini devirdi ve derse döndü. Ayy senin o gözlerini alıp oyarım beennn. Sürtük karı.

Bir anda gelen istekle Berke'ye baktım. Bana bakıp sırıtıyodu hödük. Sen git yanındaki sürtüğe sırıt manda. Gözlerimi devirdim ve önüme döndüm. Hödük suratlı manda işte ne olcak.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Okul bitmişti ve ben çoookkk mutluydum. İğrenç geçen bir günün sonunda ev- anaa ben eve gitmiyorum ya. Alperkuşa gitçem. Ee Alperkuş bana sinirli. Napçam ben şimdi? En iyisi gönlünü almak.

Alperkuş önden gidiyordu. Hemen koşa koşa yanına gittim ve sırtına atladım. Bir anlık dengesini kaybetti ve hemen düzeldi.

"Alperkuuşş. Ya sen bana niye küstün? Valla anlamıyom ya. Bana küsmeğğ. Lütfeenn. Küsersen valla da billa da ağlarım." Dedim bebekçe konuşarak. Bu halim ona komik gelmiş olacak ki güldü.

"Sana küsmedim ki fındık kurdu. Sen yanıma oturmadın." Dedi. Valla çocuk haklı beyler dağılın.

"Ama ben sen bana küstün sandım ondan gelmedim yanına." Dedim.

"Yok yok küsmedim. Sana birşey sorucam." Dedi.

"Sor coğnem"

"Sahile gidelim mi? Dondurma da yeriz." Dedi. Bi an aklıma Berke'yle sahike gidip dondurma yediğimiz gün geldi. Düşünme Elisa düşünmee.

"Olur gidelim." Dedim ve Alperkuş beni omuzlarına aldı.

"O zamaann fındık kurdu kemerleri bağla uçuşa geçiyoruzz" dedi ve birden koşmaya başladı. Ben onun omuzunda olduğum için sanki uçuyormuş gibi hissettim. Heheee çok eğlencelii. Alperkuş küçüklükten beri böyle yapardı. Beni omzuna alır ve mahalle boyunca koşardı. Bende tabikide baya bi eğlenirdim. Kim eğlenmezdi ki?

Sahile geldiğimizde dondurmalarımızı aldık ve sahilin kenarındaki taşlara oturduk.

Alperkuş birden parmağına dondurma alıp burnuma sürdü. Gözlerimi şaşkınlıkla açtım ve ona baktım. Gülüyordu.

"Yakıştı valla" dedi. Ben böyle kalır mıyım? Kalmam tabikide. Bende parmağıma dondurma alıp burnuna sürdüm ve güldüm.

"Sana da yakıştı ha" dedim ve birlikte güldük. O anda arkamızdan gelen taş sesiyle arkamı döndüm.

Berke baya baya sinirli bir şekilde bize bakıyordu. Benim ona baktığımı gördüğü anda hızlıca uzaklaştı...

EVETT YENİ BÖLÜMLE MERHABAA

GÜN GEÇTİKÇE OKUNMA SAYIMIZ YÜKSELİYOOO

ŞUAN GENÇ KURGUDA 789. YUZZZ

BEN NE ARA KİTABIM BU KADAR SEVİLDİ HÂLÂ ANLAYAMIYORUM YA HEPİNİZ HARİKASINIZ😍

BÖLÜM NASILDI?

GELELİM SORULARA

BERKE NEDEN SİNİRLENDİ?

ELİSA NE YAPACAK?

X ELİSA'YA DAHA NELER SÖYLİYECEK?

HEPSİNİN CEVABI DİĞER BÖLÜMLERDE BEKLEMEDE KALIN

-MUCUKLANDINIZ-

GÖKYÜZÜNE BAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin