"AŞKIM" Bu Söz Canımı Acıtmıştı

89 6 0
                                    

Sanırım bu sefer sinirimi de belli edicektim...ama bir soru sordum en başta sinirli sesimle"burda en iyi spor salonu nerde"en başta ufak bi kahkaha atıp sonra soruma cevap verdi."Ne o güçlenip beni mi dövüceksin" Tebessüm ettim sonra gökyüzüne çevirdim bakışlarımı..cevap vermiyeceğimi  sandı oysa ki vericektim ama onun bir süre cevap vermeyince sinir olacağını tahmin ediyordum."Ne şimdide cevap mı vermiyceksin" işte tam da tahmin ettiğim gibiydi.En başta kahkaha attım sonra ise "yoo aslında seni bu halimlede dövebilirim BULU BEYY"beyi bastırarak söylemiştim çünkü o buna sinir olucaktı tahmin etmesi çok da zor değildi garson kız ona her Bulut Bey dediğinde gözlerini kaçırıyordu.aslında hiç beklemediğim bi cevap vermişti"Hadi kalk o zaman seni görelim" ona öylece bakakalmıştım.kaybedecek bişeyim varmıydı?sadece abim o da dayanıklıydı zaten atlatabilirdi benim ölümümü. O yüzden hiç itiraz etmeden kabul ettim.o buna baya şaşırmıştı ama onun bu yüzünü görünce kahkaha atmamak elde değildi.Kafeden çıkınca hemen otoparka inip arabasına bindik. Hızlı sürüyordu arabayı korkacağımı sanıyordu ama ben böyle şeylerden korkmazdım hatta en sevdiğim şeylerden di HIZ. Ben de bir motorsikletçiydim tabi bu onu bilmiyordu."az asfalt ağlatmadım ben de be Bulut Bey ben böyle şeylerden korkmam hızını gittikçe arttır bence ama bu seni havalı kılmıyo bil de öyle hızını arttır"dedim sırıtarak.oda kahkaha attı ve "Güzelim sen beni çok yanlış anlamışsın bunlar benim normal hallerim yani ben böyle şeylerle havalanmam""Ben senin güzelin falan değilim"demiştim.çünkü sadece babam bana güzelim derdi bu ağlamama sebep oldu istemsizce.  Neden ya neden? Ben mutluyken beni neden mutsuz etmeye çalışıyo herkes? Sebebi ne ? Bi 5 dk mutlu olmuşum çok mu lan 5dk?çok mu gördünüz lan bunu da? Ağladığımı görünce frene bastı ve araba iğrenç bi sesle yavaşladı.ve o an telefonu çaldı. Telefonunu açıp dışarı çıktı ama ben onun ne dediğini duymuştum ve neden bilmiyorum bu sözü,bu sözleri  canımı acıtmıştı" Güzelim özür dilerim ,şuan ağlayan bi veletle uğraşıyorum.seni sonra ararım AŞKIM" aşkımı bastırarak mı söylemişti? Canımı çok yakmıştı bu söz "AŞKIM"şaka olmasını istedim bi an ama bu gerçekti.Ve o arabaya bindiği an o iğrenç şahsiyetin yanında durmak istemedim ve indim arabadan. Bi daha onla konuşmak mı? Kafelerine gitmek mi? Yoksa bi insana güvendiğimi sanmak mı? Bu soruların hepsinin cevabı koskoca bir HAYIR dı sadece HAYIR. İnsanlara neden bu kadar çabuk güveniyordum ki? Çok mu saftım yoksa? Bunların cevaplarını ararken bi paket sigarayı yarılamıştım ki  iki kolumda da el hissettim arkamı döndüğümde benim meleklerim gelmişti HAVİN VE EBRAR gelmişti.

GÖKYÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin