Havin ve Batu eve beraber gelince iddiayı- ya her yerden baktım her yerde farklı en son TDK 'da iddia diye yazıldığını gördüm- kaybettiğimi anlayıp baya bi üzülmüştüm ama onların barışmasına da sevinmiştim.
****
Mutfağa geçtiğimde dalmıştım ki o an Bulut'un attığı mesajla irkildim.
Şapşallokto(AÇMA): iddia yı ben kazandım bi hafta kölem olurmusun yavri
MASAL: olmak istemiyorum ama zorundayım ya bi de ALLAH AŞKINA YAVRİ NE YA (MAÇO)
Şapşallokto(AÇMA): Aman boşver seviyom öyle demeyi, yatın saat 08:00 da yazır ol alıcam seni ve iddia başlıycak.
MASAL: bugün gece başlaman gerekiyo tam iddia saatinde.
Şapşallokto(AÇMA): tamam o zaman akşam benle beraber uyıycaksın.
MASAL: saçmalama tabi ki öyle bişey olmıycak
Şapşallokto(AÇMA):iddiayı ben kazandım sen değil yavrumm
Masal: sinir ediyosun insanı şapşollokto
Şapşallokto(AÇMA): şapşallokto ne be????
MASAL: aa bilmiyo musun? Hayret!!
Şapşallokto(AÇMA): yoooo
MASAL: Aynaya bak görürsün
Telefonda Şapşallokto(AÇMA) yazısını görünce ve görüntülü arama olduğunu görünce açmadım ama o an BULUT hemen aç şu telefonu diye mesaj attı ve açmak zorunda kaldım.
Kızım bak adam gibi eğlenmeye çalışıyorum olmuyo, sen neyin kafasındasın ya sikik sikik cümleler...
Devamını dinlemedim ama o yine argolu cümlelerle başımı ağrıtmaya devam edeceği için telefonun sesini kıstım ve kendime kahve yapıp, telefonumu da alıp(konuşma hala devam ediyo ama Bulut Masal onu dinliyo sanıyo)
En son bi saat yazısını görünce sesini aldım ve Bulutun son söylediğini dıydum: bak kızım altıma girmek için çok uğraşıyosun sonra canın çok yanar.
Gözlerimi devirip telefonu kapattım ve vestiyere bıraktığım çantamın içinden sigaramı alırken evde tek olduğumu fark ettim o an kapı çalınca boşluğuma gelip hemen kapıyı açtım Bulut kolumdan hızla tutup beni dışarı çıkartırken kendimi dışarı çıkmamak için zorlarken bi an kapı kapandı ve kolum arasında kaldı. Acı bi çığlık bastığımda Bulut da fark etmişti kolumun arasında kaldığını kapı kolumdan dolayı tam kapanmamıştı ama kolumu çektiğimde mosmor olmuştu. Bulut diğer kolumdan tutup beni hastaneye götürmeye çalışırken bulut saçmalamayı kes canım acımıyo acısa da senin yanında bunu belli etmem tamam mı? Ben senin altına girmeye çok meraklıyım ya sen altına girmek isteyen her kızın evine girip onalars acı çektirdikten sonra yaralarını sarmaya mı çalışırsın? Sağol almıyım ya ben senin o kızlardan değilim. Hadi şimdi Siktir git!!!
Bağırmıştım çünkü gerçekten insanlara karşı nasıl konuşacağını bilmiyodu. Canım çok yanıyodu büyük ihtimalle kolumda çatlak vardı ama babamı kaybettiğim sıralar saldırgan olmuştum ve o zamanlar dövüş eğitimi aldığımda çokça kırık, çatlak, burukluk yaşamıştım normalde de acılarımı belli etmezdim zaten. Kapanmamış olan kapıdan eve girip kapıyı kapattım. Hava soğuk olmasına rağmen ben askılı giymiştim ve evde de öyle dolaşıyodum birden kapı açılında normal olarak vücudum buz kesti üzerimi değiştirip dışarı çıktım. Biraz yürürken bi bankta oturup ağlayan Minik Kuzeyime çok benzeyen bi çocuk gördüm. Yanına gidip oturduğumda bi an irkildi sonra ağlamasını kesip öylece duvara sabitledi yüzünü . Bana anlatmak ister misin ? Dedim sessizce onu daha fazla irkmek istemedim. Neyi dedi cılız çıkan sesiyle. Ağladığın şeyi ,seni ağlatan ne minik? Annem bana abim yüzünden kızdı, bana vurdu. Babamla hep kavga ederdik ama annem bana tokat attı dedi. Sıkıca sarıldım ona sonra devam et dercesine baktım Bulut un kine çok benzeyen gözlere. Anlamamıştı sanırım. Sonra noldu? Annenle konuşmadın mı? Dediğimde. Abim onun için çok farklı abimi hep benden üstün görüyo ve şarkı söylememi istemiyo dedi. Hadi o zamn şimdi bağırarak söyle şarkını annen yok nasıl olsa dedim.
Ve o Minik serçenin yani Sezen Aksu 'nun KÜÇÜĞÜM şarkısını söyledi.
👆evet biliyorum belki biraz anlamsız oldu bu kişinin söyleyişi ama diğer küçük erkekler gerçekten kötü söylüyorudu NAPAYIM mdndjd👆
Sesi o kadar güzeldi ki . Şarkısı bitince hıçkırarak ağlamaya başladı. Merak etme annen mutlaka bi gün izin vercek minik. Sana yemin ederim ki annem keşke yaşasaydıda bana tokat atsaydı abimi hep benden üstün görseydi dedim. O da bana ilk defa sarıldığında göz yaşlarımı tutamadım benim gözyaşlarım onun yanağına düştüğünde baş parmağımla çenesinden tutup yüzüme bakmasını sağladım. Annem hep derdi ki göz yaşların yağmur damlaları olsun kızım ve yağmur damlaları sadece kuru topraklar kurak olmasın diye yağsın dediğimde çocuk yüzüme baktı büyük ihtimalle anlamamıştı yanii dedim ki o an yanımızda Bulut'un arabası durdu umut oğlum sabahtan beri seni arıyoruz nerdesin ? Dediğinde. Çok şaşırmıştım bi an Bulutun oğlu sanmıştım doğrusu ama bulut kardeşi olduğunu söyledi bana.
Tam gideceklerken Umut yanii diye eklediğin de sadece güzel şeyler için, sadece daha kötü olmaması için yağsın dedim . Sonra yanıma gelip bna kocaman sarılı ve öptü. Adın neydi? Diye sorduğunda bulut bana fırsat vermeden Masal dedi. Umut abisine göz devirir gibi yaptığında . Kulağına fısıldar şekilde Gökyüzü dedim. Umut ağzı açık şekilde aaa çok güzelmiş o zaman ben de kuş olıyım mı? Hep beraber oluruz güzellik dediğnde. Daha 13 yaşındasın Umut çapkınlık yapma dedim. Bulut abisine çekmiş olum ne güzel işte diyip Umut un saçlarını karıştırınca Umut ben sana çekmem diyip nefret dolu bakışlar yolladı abisine. Ve sonra gülümseyip telefon numaranızı alalım güzellik diyip önümde diz çökünce kahkaha attım ve telefon numaramı verdim. Arabaya bineceği anda seni sevdim lan diyip kocaman sarıldı yine bana. Ben de seni minik dedim fısıldar şekilde.👆UMUT👆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ
RandomBabasını 6 yıl önce kaybettiği kendi için kan kokan ülkeye gidiyordu ama bu sefer de annesini ve küçük kardeşini kaybetmişti. 6 yıl önce babası öldüğünde kendine bir söz vermişti ağlamıyacaktı ama bu sefer hayat gökyüzü dedikleri o güçlü,hiç ağlam...