LÜTFEN YARDIM ET!!

44 4 0
                                    

   Bulut gittikten sonra hala kapının arkasında kalmış mal mal sırıtıyordum. İçimden Masal kendine gel desem de o salak gülüşü bir türlü yüzümden silememiştim. En sonunda odama gidip telefonumu elime aldığımda bir özel numaradan mesaj geldi ...
Selam, bebek
M:sen kimsin
Kim olduğumu söyleyecek olsam niye özelden yazıyım?
M: Ee niye yazdın
Özledim
M: Sen kim köpek, beni özlüyosun?
Off be hatun, sen herkese böyle atarlı mısın ya?
M: Hı hı
Ne hı hı
M: atarlı mısın dedin ben de "hı hı " dedim
Hı anladım
M: sen de herkese karşı bu kadar salak mısın!!?
Yok be hatun, sırf sana özel, güzelliğinle aklımı alıyosun
M: Kim olduğunu tahmin edebiliyorum
Kimim
M:B
O zaman B'yim...
Kullanıcı sizi engelledi
İçimden Bulut diye geçmesi normal miydi yaa?
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| sabah kalktığımda üzerimde bi ağırlık hissettim. Gözlerimi açtığımda Havin koluma, Ebrar bacağıma uzanmış yatıyolardı. Odadan çıkıp lavaboya girdim, elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa geçip kendime hazır bi latte   yaptım ve telefonumu alıp odaya tekrar geçtim. Üzerime beyaz üzerinde mavi heykel resmi olan bi t-shirt, altıma yüksek bel bi yırtık dar kot,üzerime geçirdiğim saçlarımla uyum sağlayan mavi kapüşonlumu ve boynuma taktığım kan akan gibi duran tasmamı takıp ve sık olarak kullandığım makyaj malzemelerimi alıp odadan çıktım. Tekrar lavaboya yöneldim. Lavaboda göz rengimi fazlaca belli edecek kızıl tonlarında göz makyajı, ince bir siyah kalem,uzun ve kıvrımlı kirpikler ve son olarakta çok ta dolgun olmayan dudaklarıma sürdüğüm çok ta açık sayılmayan kiremit rengi mat bi ruj sürüp lavabodan çıktım. Vestiyere gidip adidas  spor ayakkabılarımı ve sırtıma attığım siyah deri  sırt çantamı alıp evden çıktım. Yine parkta dolaştım bi kaç tanıdığımla karşılaştım çabuk toparlandığımı ama iyi ki bu kadar güçlü olduğumu, cenaze de çok kötü olduğumu ve şuan çok hoş göründüğümü söyleyip gittiler. Ben biraz parkta oturdum sonra yürüdüm ve gittim. Ayaklarım hep AVM YE gidip Bulut gilin kafesine gitmemi söylese de öyle yapmadım. İlk karşılaştığım kafeye oturup kahvaltı söyledim sonra telefonumu alıp Batuyu aradım  batu da gelip kahvaltı yaptı. Kahvaltı bitene kadar ikimizden de bir çıt çıkmadı . Kahvaltı bittikten sonra ağzını ilk açan, ilk kelimeleri sarf eden Batuydu. Masal ben sizi kaybetmeyi göze alamam ne sizi ne de havini bunu sen de biliyosun. Ben bi hata yaptım Lütfen affedin. Havin ergenler gibi bana engel atmış. Hiç bir şekilde mesaj atamıyorum, arayamıyorum, ne yapacağımı şaşırdım. Yardım et LÜTFEN.
    -YARDIM ETMELİ MİYİM YOKSA BU İŞİ BULUT'A MI BIRAKMALIYIM?-

   Evet biliyorum çok kısa oldu ama yarın ilk işim tekrar yazmak olacak...
Tekrar özür dilerim,
Sizce özel numara kim?
En sevdiğiniz karakter kim?
Bulut mu?
Masal mı?
Havin mi?
Ebrar mı?
Batu mu?
Bu arada yeni karakter katılıcak
Hadiii eller boş durmasınnn, voteler nerde ??!!
💜
💙
😍

GÖKYÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin