ANLAŞMA

55 4 0
                                    

Batuhan liseden bu yana en yakın arkadaşlarımdan biriydi...
Havinle arasını da ben yapmıştım,çöpçatanlığı iyi yaparadım. Butuyu ilk gördüğümde kantinde eski sevgilim Eray la oturuyor, konuşuyolardı. Yanlarına gittiğimde batunun Eray ı pek sevmediğini düşünmüştüm, tahminim yanlış çıkmamıştı, ben ve Batu çok yakın arkadaşken Eray bunu kıskanıyo ve Erayla benim aramda bişeyler olduğunu düşünüp bunu sürekli dile getiriyordu. Sanırım yanlış bişey di ama ben Eraydan bi mesajla ayrılmıştım ilk sevgilimdi ve ben onla tanıştığımda son sevgilim olacağını düşünüyordum -evet!salakça-
Bulut ve Batu birbirlerinin ağızlarını burunlarını kırmadan önce Havini çağırmıştım çünkü ben ve Ebrar o iki kaslı vücudu ayıramıyor hatta bi iki yumruk bizde yiyorduk. Havin geldiğinde öyle bi bağırdı ki o iki hayvan bile ayrılmıştı. Yeter!yeter! Batu sen yaptığını sanıyorsun, boşuna birini dövme, buraya neden geldin? Ben söyleyeyim mi? En son beni mutlu görmek istedin hayatından çıkartırken, belki o zaman vicdan azabı çekmiyecek, mutlu olucak, hayatına yeni insanlar alabilecektin. Bi kaç adımda yanına gitti sonra Batunun sol bileğini tutup havaya kaldırdı. Sesini ayarlayamadığı için yine bağrıyordu- ah benim meleğim, kız kardeşim.- hani hani bu bileklik hiç çıkmıycaktı?hani lan hani? Kendi sol bileğini kaldırdı ve bu sefer sanki artık sesini ayarlayabiliyormuş gibi daha kısıktı sesi vede titrekti. Bak benim ki hala burda. Ne kadar zavallı bi kızım demi? Bak eserine, baksana. Batunun çenesini tutup kendi gözlerine bakmasını sağladı. Korktun mu eserini görmekten? Noldu beğenemedin mi kızarık gözümle beni görmeyi ? Ama neden beni bu hale getiren sen değil msisin? Neden çıkardın bilmiyorum ama buraya gelip bana ve benim değerlilerime ahkam kesemezsin Bulutu tanımıyorum ama eğer benim evimdeyse ona da ahkam kesemezsin. Şimdi bağırıyordu işte. Sen...sen varya o benim aşık olduğum adam , ilk aşkım, sevdiğim, ve son olacak diye düşündüğüm adam. Seni kaybettiğimi anladığım an ne zaman dı biliyo musun? Aslında seni Buraya gelip kulağıma söyledin ya hani; beni artık kaybettin cümlesiyle kaybetmedim seni , sen o bilekliği çıkardığında seni kaybettim sen de beni kaybettin. Mutlu musun? Daha da bağırıyordu. Mutlu musun lan söyle, mutlu musunn? - ah be kuzum ah be güzelim- Ebrarla göz göze geldiğim de Havin uzaklaşıp evden çıkıyordu, arkasından gitmedik çünkü biliyoduk o yalnız kalmazsa hiç iyileşemezdi. O hep böyleydi, kendi yarlarını kendi sarar sonra ise hiç bir şey olmamış gibi gelir hepimizi güldürür bazen ise soğuk espirileriyle kendinden soğuturdu.
Batu Havin in arkasından tam gidiyo du ki onu tutup ittim. Sonra ben bağırdım ona. Sen aptal herif. Sizi ben sevgili yapmıştım o gün ona söz verdin dimi? O bilekliği takarken bu bileklikler sizi birbirine bağlıyordu. Hani ne oldu da çıkardın onu? Hadi çıkardın neden gözüne sokmaya çalışır gibi, salak gibi eve geldin? Gerizekalının tekisin sen. Onun arkasından gitme sakın gitme. Sen ondan ayrılacağından hiç düşünmedin mi en yakın arkadaşını kaybedeceğini. Ebrarı yanıma çektim. Hiç düşünmedin mi biz kardeşlerini de kaybedeceğini? Sana ne denir, nasıl denir... Bilmiyorum. Hadi evine git.sadece bunu demiştim ona. Ebrar sevgili yapmanın ne kadar salakça olduğunu bi daha dile getirmişti ve üzerini giyip Batunun arkasından gitti çünkü bu batuydu tüm antebi yerle bir edip geledebilirdi. Biz hep beraber İngiltere'de yaşardık tabi batu ayrı bi evde ama hep beraberdik( kardeş gibiydik) annemi kaybedince en başta ben bi kaç saat sonra da onlar geldiler antebe.
Ebrar da gittikten sonra ev çok sessiz olmuştu, Bulut umursamazmış gibi mutfağa geçmişti ama ben orda yere çöküp ağlamıştım, kız kardeşimi bi nevi ben üzmüştüm. Sonuçta benim sayemde sevgili olmuştular ve bu beni çok üzmüştü. Sonra Bulutun evde olduğunu hatırlayıp, ağladığımı görmemesi için lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Sonra içeri geçtim. Buluta kahve içip içmediğini sorduktan sonra ikimizede bi nescafe hazırlayıp balkonda benim mentollü sigaramı içen Buluta götürdüm. Sigaramı kızların dokunması haricine kullanılmasından nefret ederdim ve bu adam bunu sürekli yapıyordu. Bol bol sigara içip saçma muhabbetler etmiştik. En son sigaranın bittiğini görünce Bulut kalkmak istedi. Koridoru geçip kapıya gittiğimde. İlk defa yanaklarında ki gamzeleri gülme nedeniyle görmüştüm zaten onlar belediye çukuru gibiydi görülmesi imkansızdı. Sonra bi anda bulutun yanına gidip kulağına eğildim eğer Havin ve batuyu barıştırırsan senin her istediğini yapıcam ama eğer barıştıramazsan sen benim her istediğimi yapıcaksın. Sonra yüz ifadesine bakmak için yüzümü kaldıracaktım ki Bulut beni kendine çekti tekrar sonra kulağıma fısıldarmış gibi sessizce kokunu kokumdan ayırma yavrum, özlüyorum o mükemmel kokuyu dedi. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Sonra konudan uzaklaşmak için yüzümü sertçe kaldırdım omzundan. Okey mi? Dedim. Ne okey mi? Dedi. Havin-Batu-barıştırmak falan dediğimde güldü. Onu oldu bil güzelim. Bu sefer o güzelim kelimesine pek takılmamıştım. Tam kapıdan çıkıp gidiyordu ki yanıma gelip dudaklarıma set bi öpücük kondurdu. Bu sefer ona karşılık vemiştim,Dili dilimle muhteşem bi ahenk içinde dans ediyordu sanki.sonra geri çekilip nefes nefese kalmış sesimle bunu hiç yapmamış say dedim. O ise ama yaptın ve ben bunu unutamam dedi. Bi kağıda telefon numarasını yazıp verdi. Belki konuşmak istersin dedi. Yanına gidip güldüğü için dahada belirginleşen gamzelerinden öptüm onu. Sonra ise neden olamsın diyip göz kırptım.

GÖKYÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin