Karakter Tanıtımları:MASAL

43 3 2
                                    

                  Multi=Masal
-   17 yaşında babasını kaybetti.

-   Babası ölmeden önce saçı maviydi ve babası onu Gökyüzüm diye severdi, babası öldükten sonrada onu yaşatmak için saçlarını hep maviye boyardı.

-   Babasını bi trafik kazasında kaybetti.

-   18 yaşında Üniversite sınavını kazanıp İngiltereye gitti.

-  4 yıl boyunca İngilterenin en ünlü okullarının birinde okudu.

- 2 yıldır çok iyi bir psikolog.

- en yakın arkadaşları Havin ve Ebrar. Onlarla ortaokuldan beri arkadaş.

- 1,70 boyunda.

- 55 kilo

-    24 yaşında

-   Babası öldükten 6 yıl sonra Türkiye ye dönüyor çünkü annesini ve kardeşini yine bi trafik kazasında kaybediyor, malesef...

-   Çizime çok büyük bir yeteneği var.

- fotoğraf çekmekte de oldukça uzman.

-  sesinin güzelliğini de annesinden almış.

-   Çekirdek ailesinden bir tek abisi yaşıyor.

- babası öldükten sonra kendini güçlü göstermek için boks eğitimleri aldı ve amatör bir boksör.

-  üniversite de yeteneklerini kullanarak bir çok işe sahip oldu.

- kahve ve kitaplara büyük bi ilgisi var.

-   13 yaşından beri her yıl ölmeden önce yapılacaklar listesi hazırlıyor.

- her yıl o listeyi yeniliyor.

-  artık Antep te yaşamaya karar verdi.

- aslında saçlarını mavi yapmaktan sıkıldı ama maviden farklı bi renk yaparsa babasına ihanet edeceğini düşünüyor.

- dışardan çok soğuk ve kavgacı durur ancak içinde ki insan tatlılık abidesidir.

- insanlara güvenmediği için onlardan uzak durmayı tercih eder.

-  En sevdiği hayvan köpek.

-  en sevdiği tatlı tramisu .

-  En sevdiği yemek mantı ,iskender ve pizzadır. Aslında pek yemek ayrımı yapmaz ama ilk üç kesinlikle onlardır.

- en sevdiği çiçekler lavanta ve güldür.

-    Makyaj yapmayı çok seviyor.

-   Abartılı makyaj yapmayı daha çok seviyo ve sıkça da öyle yapıyor. Çünkü o zaman diğer insanlardan daha da farklı olduğunu düşünüyor.

-   Abartılı bir şekilde Makyaj yapmaya  üniversite  de motordan düştüğünden beri alnında ve burnunda olan dikişler yüzünden yapmaya başladı ama ondan sonra kendini öyle daha iyi hissetmeye başladı.

-    Makyajsız olduğunda kendini çirkin hissetmiyor sadece  makyaj yapınca kendini iyi hissediyor.

-  pek fark edilmese de sol kulağının arkasında 17 yazılı bir dövme vardır.

-    Ensesinde GAZİ MUSTAFA KEMAL'in imzası vardır.

👆BU DÖVMEYİ ENSENİZDEN HAYAL EDERSENİZ BAHSETTİĞİM DÖVME   MODELİNİ BELKİ ANLAYABİLİRSİNİZ 👆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👆BU DÖVMEYİ ENSENİZDEN HAYAL EDERSENİZ BAHSETTİĞİM DÖVME   MODELİNİ BELKİ ANLAYABİLİRSİNİZ 👆

-   İdolü olarak' MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'Ü 'görüyor.

Şimdilik bu kadar sevdiceklerim. Eğer merak ettiğiniz bir şey varsa yazmayı ve oy kullanmayı unutmayın.
Sizi seviyom🌹

GÖKYÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin