Sabah yine Bulut'un aramasıyla kalktım. Çekici sesiyle güne başladım. Lavaboya girip rutin işlerimi hallettim bide yüzüme maske sürüp mutfağa ilerledim. Kızlar uyuyorlardı çünkü ben spora gitmek için erkenden kalkıyor, kahvemi içip spor salonuna kadar yürüyordum bugün bana Bulut' da eşlik edicekti. Kaynattığım suyu kupamdaki bitki çayıyla buluşturup içtim, yanıma da kahve ve form bisküvileri alıp çantama koydum sonra banyoya girip maskemi temizledim ve dudağıma orman meyveli nemlendiricimi sürdüm ve banyodan çıkıp dış kapıya doğru yöneldim puma spor ayakkabılarımı ayağıma geçirip kapıyı örttüm ve yürümeye başladım en başta yürürken bisküvileri yiyor kahvemi içiyodum. Bisküvimi ve kahvemi bitirip koşmaya başlıyordum ki MASAL dedi o sesini daha sabah duyduğum ama yine de özlediğim karizmatik ses, ismimi en güzel söyleyen arkadaş... Sadece arkadaş....
Yanıma koşar adımla gelip hadi yarışa var mısın? Basket sahasına kadar dedi.Veeee yine Masal farkı, yine Gökyüzü kazandıı diye bağırdım yanıma daha yeni gelen, nefes nefese kalmış olan Bulut'a bakıp... Şımarma hemen güzelim. Spor salonunda daha bir sürü yarış yapacak zamanımız olacak dedi. Göz kırpıp çarpık gülümsemesini de ihmal etmedi tabi ki. Nee? Sen bizim spor salonuna mı yazıldın? Saçmalamaa!! Dedim. Çünkü o bana sürekli karışıyodu, şimdi benim hocayla maç yapmama bile izin vermezdi kesin kıskanç.
Spor salonuna geldiğimiz de arkadaş edindiğim Murat, Sezin, Görkem ve Cenk yanımıza gelip selam verdi. Murat ve Görkemle aynı hoca da eğitim alıyoduk ama farklı saatlerde haftanın 2 günü onlarla beraber çalışırdık. Cumartesi günleride teker teker maç yapar en son kim kazandıysa o İhsan hocayla maç yapardı. Ben gelmeden önce hep Murat kazanırmış. Görkem de tek kız kaldığı için yakınıp dururmuş. Benim geldiğim hafta yine Murat kazandı ama geçen hafta ben kazandım ama İhsan hocayı yenemedim- üzgün story- Biz sohbet ederken Bulut'un kaşları çatılmış, çenesini kitlemiş bi vaziyette bize bakarken İhsan hocayla maç yapacağımız için İhsan hoca yanımıza gelip bizi çağırdı. Murat benim ve Görkemin elinden tutup bana eşlik eder misiniz ? Bakışı atınca Görkemle birbirimize bakıp kahkaha attık. O an gözlerimin içine öfkeyle bakan bir adet Bulut Bey gördüm. Ama umursamadan Murat'ın elini tutup kalktım en son giderken Sezin ve Cenk e sonra görüşürüz bebeler diyip Bulut'a da kafamla selam veridim ve Muratın çekiştirmesiyle gittik. Onu kıskandırmak hoşuma gidiyodu, sevildiğimi hissettiriyordu ama tabi ki de öyle bi şey yoktu o beni sevemezdi ben de onu sevemezdim demi.Bu sefer maçı Görkem kazanmıştı. En başta ben ve Görkem,Murat'ı yenmiş sonra beraber maç yapmıştık ama kazanan Görkem olmuştu. İnanmıycaksınız ama İhsan hocayı bile yenmişti. Görkem geçen hafta bana yenilince hırs yapmıştı büyük ihtimalle. İhsan hoca yı nasıl yendiğine ben bile inanamıyorum aslında. İhsan hoca bizden bi kaç yaş büyükmüş bugün bunu öğrendik zaten yaşını gösteriyodu, asla büyük göstermiyodu ama biraz şaşırdık. Ben ve Görkem, Sezin'ide alıp duşlara girdik. Duştan çıktıktan sonra hemen üzerime beyaz askılı şifon bi bluz, altıma yüksek bel yırtık bi beyaz kot ve gri yünlü aşağıya kadar uzanan birazcıkta salaş bi hırka ve de yanıma yedek olarak aldığım düz gri spor ayakkabılarımı giyip saçlarımı kurutmaya geçtim. Saçlarımı da kuruttuktan sonra gelişi güzel topuz yaptım. Bide ufak bi kolye taktım. kızları beklemeye başladım çünkü onlarla beraber çıkıp bi avm ye gidip Ebrar ve Havinle buluşucaktık. Kızlarla çıktığımız da Bulut' u görememiştim...
👆MASAL'IN GİYDİKLERİ👆
Avm den çıkıp bizim eve gelmiştik. Şoka girmiştim ve hala çıkamıyordum çünkü Görkemle Havin kuzen çıkmışlardı. Havin bize bi kaç defa o kuzeninden bahsetmişti ama o kuzenin Görkem olacağı aklımın ucundan dahi geçmiyordu. Şimdi ise Sezinin annesi aramış ve Sezin bizden zor ayrılıp eve gitmişti. Görkemle Havin sülaleleri hakkında konuşuyor Ebrar ve ben de mutfağa geçip hepimize az şekerli türk kahvesi yapıyorduk. Bugün spor salonundan çıktıktan sonra telefonumun şarjı bitmişti ve ben Bulutla konuşmamıştım ve de hala telefonumu şarja takmamıştım. Türk kahvesini yapıp içeri götürdük ve Görkemin sevgilisinin onu aldatma hikayesini dinleyip bizim spor salonunda ki Cenk in ona bugün çıkma teklifi ettiğini söylemesiyle bi şok daha yaşamıştım ki aklıma Bulut geldi. Hemen telefonumu çantamdan çıkarıp odama koştum ve şarja taktım iki saat boyunca telefonun başında açılmasını bekledim...
Telefonum açıldıktan sonra bi şok daha yaşamıştım ama bu şok beni üzmüştü. Bulut beni ne aramış ne de mesaj atmıştı. Sanırım ben de aynısını yapıp ona trip atıcaktım. Telefonu bırakıp aynanın karşısına geçip mal mal hareketler yapıyodum ki O an Bulut'un kardeşi Umut aradı. Telefonu açıp Alo dedim. Umut da selam güzellik diyip ufak bi kahkaha attı. Çünkü biliyordu ki benim onun bana güzellik demesine sinir oluyodum. Sonra yarın onun fotoğraf çekmek için mükemmel bi yer bulduğunu ve yarın benle beraber oraya gitmek için yalvardı resmen, ben de tabi ki o tatlı ve sesi mükemmel olan çocuğa hayır diyemedim ve yarın saat öğlen 13:30'da orada buluşacaktık. Aklım hala Bulut daydı ama Umut'a soramıyordum ben de instagram hikayeme Bulut'un kıskanacağını düşündüğüm bi fotoğraf attım çünkü Umut la geçen gün konuştuğumuz da yanlışlıkla ağzından kaçırdığı cümleyle Bulut'un fotoğraflarıma baktığını, umut a her hikayeme baktığını söylediğini duymuştum.ve hiç zaman kaybetmeyip spor salonun da Muratın çektiği bi fotoğrafımı hikayeme etıp Murat'ı etiketledim. -Murat harcanıyorsun be kardeşimm-😂😂@Murattı.ttı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ
RandomBabasını 6 yıl önce kaybettiği kendi için kan kokan ülkeye gidiyordu ama bu sefer de annesini ve küçük kardeşini kaybetmişti. 6 yıl önce babası öldüğünde kendine bir söz vermişti ağlamıyacaktı ama bu sefer hayat gökyüzü dedikleri o güçlü,hiç ağlam...