✘ 10 ✘ (Happy Birthday, Wonho!)

298 30 5
                                    


Ще започна първо с пожеланието, защото е доста важно... 

Честит Рожден Ден на нашия прекрасен Уоно! 💕 Пожелавам му да е жив и здрав, да се усмихва много и да не се преуморява. 💕 Да вярва в себе си винаги и да продължава да ни радва все така. Иска ми се тези досадни хора, които се преструват на фенове, да спрат да пишат такива коментари. Ако някой не знае за какво говоря - Уоно е получавал коментари като "Имаш прекалено много мускули, недей да трупаш повече"; "Не говори с пълна уста" и т.н. Ситуацията е ужасна, но още по-тъжно е, че той наистина се влияе от мнението на тези глупави хора и си мисли, че са фенове. Ами ако толкова ще се влияе от всеки, който му каже нещо, аз също мога да кажа и се надявам думите ми да достигнат до него: "Моля те, Уоно, живей по начина, по който ти искаш. Мускулите нямат значение, прави каквото си искаш с тях. Това как се храниш, колко се храниш и кога си е твоя работа. Моля те, просто бъди щастлив и не оставяй жестоки и необмислени коментари, писани от неадекватни хора, да те правят нещастен. Не го заслужаваш. Заслужаваш цялото щастие и любов на света". Ето това бих искала да му кажа аз...

Все едно, това стана много емоционално, просто трябваше да кажа мнението си по този въпрос. Всички знаем колко емоционален е Уоно и как понякога попада на неправилните коментари. Не искам това да е така... Искам винаги да усеща цялата ни любов, защото я заслужава след всичко, което той самият ни дава.

Надявам се да успея да ги видя на живо, по възможност тази година на тяхното турне (да, знам, чувствам се луда като мечтая за такива неща, но едновременно продължавам да си се надявам). Би било незабравимо. Обожавам Уоно, обожавам и MONSTA X. Прелестният Уоно днес става на 25 и, моля някой да ми помогне, защо се чувствам толкова емоционална от този факт? Нека просто продължаваме да подкрепяме Уоно и останалите 6 слънчица и да ги заливаме с любовта, която си заслужават. 💗🌟 Отново - честит празник на Хосок и се надявам да продължим да си страдаме заради неговите спонтанни решения да не носи дрехи. 😂💕

28.02.2018 / 01.03.2018

180301

  💖💖 💖💖 💖 💖💖 💖 💖💖 💖 💖💖 💖 💖💖 💖 💖💖 💖 💖💖 💖 💖   

bad decisions | l.mhDonde viven las historias. Descúbrelo ahora