✘🐹 #HappyKihyunDay 🦈✘

103 17 0
                                    

#1122KIHYUNDAY #KIHYUN #MONSTAX

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

#1122KIHYUNDAY #KIHYUN #MONSTAX

💗 22.11.2018 💗

Честит Рожден Ден на тази хамстерска акула, Ю Кихьон, на това перфектно същество с безценна усмивка и ангелски глас. 🐹🦈💖 Пожелавам му да е жив и здрав, много щастлив и успешен, да продължава да ни радва толкова много и да се усмихва все така широко. 💕
Искам само да отбележа, че на живо усмивката му е същата, каквато я гледаме на снимките (може би дори по-добра). Той се усмихва наистина искрено и ми харесва начина, по който очите му почти се затварят, когато се усмихва. Толкова е очарователен и талантлив, ах, как е възможно изобщо да съществува такова невероятно създание?! 🙈💗 Ох, този човек може да ме разчувства само с един поглед, само с една дума или една от неговите високи ноти. Моята сродна душа (май много мембъри от MX са ми сродни души 😂), но с Кихьон наистина чувствам специална връзка! И двамата сме ниски (и се шегуват с нас за това, но хората не разбират, че ние сме дребни и опасни и само търсим подходящ момент за отмъщение); и имам една шега, че той е престъпник (тъй като беше споменал, че миналата година, по време на първото им световно турне, докато са били в Берлин, той се е возил на метрото, без да си плати билета, защото не е намерил машинка 😂). А моята теория е, че просто е искал да докаже, че може да бъде бад, за да спрат хората да го наричат невинен. 😂 Освен това, веднъж сънувах Кихьон като издирван престъпник, който ме отвлече и държеше пистолет и ме гледаше самодоволно... 🙈 Ужасен е! Аз пък веднъж без да искам откраднах ягоди, докато бях в супермаркета в Австрия... Което ме прави и мен "криминално проявена"... 😂😂😂 Така че, аз и Кихьон, двамата ниски престъпници определено имаме бъдеще заедно - ще крадем ягоди от супермаркетите и ще се возим на метрото без да си платим. 😎🖤 Представихте ли си го, защото аз да?!
Да не говорим как този човек, израснал в "консервативно семейство" танцува по едни много грешни начини, когато момчетата трябваше да впечатляват Шьону. Направо е опасен! Каква невинност, какво чудо?
И имам да кажа още много неща, но ще се спра до тук. Надявам се той да си прекара един незабравим празник, да получи много хубави подаръци от момчетата и да си създаде още прекрасни спомени с тях. 💕💕💕

bad decisions | l.mhDonde viven las historias. Descúbrelo ahora