✘🐶 #HappyMinhyukDay 🐳✘

85 21 3
                                    

🐶💕💕💕🐳

181103💟 03

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

181103
💟 03.11.2018 💟
16:32

Честит Рожден Ден на моето момче, Минхьок, който винаги ни прави толкова щастливи и ни кара да вярваме в това, че можеш да запазиш детската си душа завинаги и че възрастта е просто число. И въпреки че той не е толкова възрастен, не е и дете също, но се радвам, че не се тревожи да даде свобода на детското в себе си. Понякога стоя и го гледам, чудейки се дали пък не е излъгал за годините си и дали не е поне колкото мен – тоест, на онази възраст точно между детството и живота на възрастен (18). Той е споменавал, че все още се чувства на 19, така че, явно наистина ще си остане така. 💖
---
Пожелавам му да е жив и здрав, безкрайно щастлив, да получи още много победи по музикални шоута и да пожъне още безброй успехи с MONSTA X. Да продължава да твори висококачествена музика, която никога не се проваля да те накара да се усмихнеш. Толкова много обичам Минхьок, той ми е слабост и наистина не мога да повярвам, че навършва 25. Нека бъдем щастливи и ние днес, на неговия специален ден.
❤💙💚💛💜🖤
Искам само да споделя, че на живо този човек прилича на истинско скулптура. Цяла вечер го наблюдавах (както и останалите ни прекрасници) и се чудех дали е истински. После дойде ред да ги видя отблизо, докоснах ръката му и осъзнах, че е напълно реален. Още не мога да повярвам, иде ми да плача, като се сетя, че съм виждала на живо. 😭💞 Между другото - още ли си чакате главата, по случай концерта на MX, на който ходих на 23 юни в Мадрид? Малко късно, но май сега ми дойде вдъхновението.
---
А сега за книгата – предполагам, че повечето от вас са осъзнали това досега, но все пак искам да подчертая, че героят на Минхьок НЕ Е протагонист. Дори е доста далеч от това определение. Той притежава доста качества, които правят героят му наистина ужасен и дори неприятен. Направила съм го такъв само в името на драмата. Исках главен герой, който да не е нито протагонист, нито антагонист. Нещо по средата, това е той. Постарала съм се да запазя поне малка частица от истинския му характер и се надявам в бъдеще да мога да покажа още от него.
---
Надявам се той да си прекара един невероятен празник и да продължава да получава много любов от мембърите на MX и от феновете. Също така, честито на момчетата за 4-ите им напълно заслужени награди. ❤
Не можах да кача новата глава за рождения му ден, но нищо, държах да имаме ъпдейт за Минхьок. Трябваше да има ъпдейт и за рождения ден на Чухон, но... Моите искрени извинения към Чухони.
Скоро очаквайте 29-та глава, както и ъпдейт по случай рождения ден на Кихьон. 💗
Сега се насладете на неустоимата красота на И Минхьок. 💙🐳💙

bad decisions | l.mhOnde histórias criam vida. Descubra agora