🎉 ✘ ЧЕСТИТА ГОДИШНИНА (2) ✘ 🎉

96 11 59
                                    

❌✖❌

Честита годишнина, скъпи читатели! Реших да публикувам изненадата тук, при "Лоши решения", защото днес и сега е втората годишнина от книгата

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Честита годишнина, скъпи читатели! Реших да публикувам изненадата тук, при "Лоши решения", защото днес и сега е втората годишнина от книгата. Йей! 💖

Но тъй като започнах да пиша "Лоши навици" на 21 февруари, днес имаме половин годишнина и с втората книга. Но все пак реших, че 2 години са повече от половин година, затова публикувах изненадата тук.

Не че е кой знае каква изненада - не е нещо неочаквано. Но се постарах и се надявам да се забавлявате с това малко тестче, което приготвих от сърце. 💖 Чрез този тест ще се опитам да ви организирам среща с някой от избрани 4 героя от ЛОШИ РЕШЕНИЯ/ЛОШИ НАВИЦИ. Изберете най-правилните неща, които се отнасят за вас, а аз ще опиша с кого как протича срещата ви в главата с резултатите.

Както повечето от вас вече знаят, днес пристигнах в Холандия, защото ще живея и уча тук. Случиха се доста неща днес и буквално нямах почти никакво време да работя над изненадата. Все пак се надявам да ви хареса! Моля коментирайте.

Публикувано на:
21.08.2019 г.
1:02 (българско време); 0:02 (холандско време)

Миналата година този ден беше най-щастливият за мен, заради вашите коментари и подрепа. Надявам се да направим и днешния ден толкова специален. 💖

ЪПДЕЙТ (1:27/0:27): Съжалявам, но отговорите ще бъдат качени утре, защото не съм спала както трябва от 2 дни. Благодаря за разбирането!

×××××××××××××××××××××××××××××

1. Какви дрехи ще носите на срещата?

А) Нещо цветно и сладко - вероятно рокля или пола и блуза, всичко в пастелни цветове.

Б) Тоалет, в който черното преобладава - черно кожено яке, черни дънки и други.

В) Уютни домашни дрехи - най-важно е да ми удобно.

Г) Спортен екип / спортни дрехи.

❌✖❌

2. Каква храна и напитки ще консумирате?

А) Вероятно нещо сладко, точно като мен и приятеля ми (от книгата); шоколад, всякакви десерти, особено захарен памук; за пиене - някаква цветна лимонада.

Б) Италианска кухня и червено вино.

В) Пуканки/чипс, кола, сладолед или като цяло - всичко вредно, което е и вкусно.

Г) Нещо полезно и диетично/органично.

❌✖❌

3. Какво ще правите на срещата?

А) Ще прекараме деня/вечерта в някой увеселителен парк, качвайки се на различни въртележки.

Б) Вечеря в луксозен ресторант /може да посетим някой бар или дискотека.

В) Ще гледаме филми, докато лежим на дивана прегърнати.

Г) Вероятно ще спортуваме или ще се разхождаме.

❌✖❌

4. За какво ще говорите?

А) За всичко! Понякога за по-сериозни теми, а друг път - ще говорим пълни глупости, докато се заливаме от смях.

Б) Предпочитам дълбоките разговори, така че вероятно бихме провели много такива. Но тъй като приятелят ми (от книгата) е и забавен, нещата няма да останат сериозни прекалено дълго.

В) Ще мълчим и ще гледаме филм / ще говорим за бъдещите си планове и спомените си заедно.

Г) Ще обсъждаме продукти, които са богати на протеини и биха дали енергия на спортисти като нас / приятелят ми (от книгата) ще има своите емоционални моменти и изведнъж ще започне да мми обяснява колко е благодарен, че ме има в живота си.

❌✖❌

5. Каква е вашата зодия?

А) телец/рак

Б) овен/близнаци/лъв/везни/стрелец/водолей

В) козирог/скорпион

Г) риби/дева

❌✖❌

6. Какво е вашето хоби?

А) Обичам да правя необикновени неща, които другите биха намерили за странни.

Б) Обичам да се занимавам с нещо креативно - рисуване, пеене, танци, писане и други.

В) Обичам да подреждам и да прекарвам време с любимите си хора.

Г) Обичам да правя близките си щастливи.

bad decisions | l.mhTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon