Amint beljebb mentünk megláttuk Maskyt maszk nélkül, mellette Hoodie feküdt eszméletlenül.
Rose: Mi a ........ franc! Masky???
Újfent előrántottam szerelmem és pörgettem a kezemben. EJ kezeiben szikéi villogtak, Sally majdnem sikított az ijedségtől. EJ és én próbáltuk takarni és ezzel egyidejűleg védeni a kislányt. A többiek ugyanígy védték egymást. Masky lihegett és szinte érezni lehetett a belőle éradó vérszomjat bevallom ahoz a vérszomjhoz képest az enyém semmi. Ez megalázó!
EJ: Gyere csak!
Evvel elérte, hogy Masky rá figyeljen. Én addig kihasználva az alkalmat belöktem a tömegbe Sallyt és próbáltam magamat védeni. Jan kirohant a tömegből egyenesen hozzám, így hátunkat összeérintve védtük egymást. Amíg Masky elvolt foglalva EJvel úgy döntöttünk nekitámadunk. Végül sikeresen leszorítottuk a földre, EJ pedig Hoodie sebeit próbálta ellátni.
##Jan szemszöge##
Amíg Roseal próbáltuk lefogni Maskyt, EJ ellátta Hoodiet. A többiek a nappali közepén álltak a sokk hatása alatt.
Slenderman: Na emberek, valaki keresse meg Masky gyógyszereit!
Tobi: Majd én megkeresem!!!
Sally: Én és Lazary felmegyünk a szobánkba és bezárjuk az ajtót.
Miután mindenki ment a dolgára, megpróbáltuk levinni Maskyt a kihallhatóba. Nem volt valami egyszerű dolgunk mivel a srác rugót, ütött, karmolt és még harapott is ott ahol csak tudott. Végül sikerült bevinni viszont szerintem Masky elég rendesen átharapta Rose karját nekem pedig a hátam lett felszántva már csak be kell vetni( értitek poén hahaha...).
Sorry amiért ilyen rövid lett ez a rész de nem volt több ötletem. A következő részben találkozunk addig is vigyázzatok az életetekre.
YOU ARE READING
Creepypasták lettünk /Befejezett/
ParanormalCreepypasták léteznek és létezni is fognak. Elolvashatjátok hogy két lány hogyan lesz creepypasta és ,hogy hogyan változik az életük.