Rose szemszöge:
Miközben én éltem újra a szinglik életét, addog a creepypasták körében egy újabb esküvő volt készülőben. Drága unoka-nővéremet Any-t eltalálta kupido egy 2 és fél méteres zebrával. Mindenki rohangált ide oda, mi ketten pedig bedepresziozva ültünk a besötétített szobában. Viszont pár óra múlva Any úgy döntött, hogy lemegy segíteni. Nekem meg olyanom volt, hogy kimentem levegőzni. Masky épp kint dohányzott. Odamentem beszélgetni egy kicsit.
Rose:Hello Tim mit csinálsz?
Masky:cigiszünet.
Bólintva tudomásul vettem, és csak kellemes csöndben támasztottuk a házfalat.
Masky:Te hogy hogy kijöttél?
Rose:Nem bírok sokáig a Kobold közelében lenni azok után amit csinált.
Masky:Ez érthető.
Még egy darabig élvesztük a kellemes csendet, de minden jónak egyszer vége. Jan hirtelen kirohant az ajtón nyomában egy Slendivel.
Rose:Mi a...
Masky:Megyünk utánnuk?
Bólintok, és már sétálunk is utánnuk. Egy idő után Masky megákt és furán nézett rám.
Rose:Tim minden rendben?
Masky:Miért sírsz?
Hozzáértem az arcomhoz és tényleg, valamiért elkezdtem könnyezni. Megvontam a vállam és elvigyorodtam. Hirtelen megéreztem Tim kezét az arcomon. Léptem egy lépést felé mire ő mélyen a szemeimbe nézett.Mikor már majdnem összeértek ajkaink hirtelen sipítozást hallottunk mire mindketten a hang irányába kaptuk a fejünket. Szemeim elé tárult egy fangörcsben szenvedő Jan. Neki is jókor kell jönnie. Némi kínos csend után visszaindultunk a házhoz.
Hali! Remélem a felvételizők közűl mindenkinek sikerült. Hamarosan jön a következő rész, addig is vigyázzatok az életetekre.
YOU ARE READING
Creepypasták lettünk /Befejezett/
ParanormalCreepypasták léteznek és létezni is fognak. Elolvashatjátok hogy két lány hogyan lesz creepypasta és ,hogy hogyan változik az életük.