Kiegészítés

190 5 0
                                    

Sziasztok ne haragudjatok amiért ennyi ideig nem volt rész de ihlet hiányom volt.

Rose the dream killer története:

Rose eredeti neve Niki. Egy átlagos kislány volt egészen addig a bizonyos sétáig. Elkezdett vért látni mindenhol napi egy egész órára. Általában fulladozott a torkát szorongató vérszomjtól. A "szülei" annyit  mondtak erre, hogy kamaszodik és biztos ezért változott meg teljesen. A nagyszülei bántották amikor erről szeretett volna beszélni velük. A tanárai elküldték a pszichológus de még ő sem tudta megmondani, hogy ez mi lehet. Niki viszont tudta jól hogy mi ez, kezd megőrülni. Egyik nap végén össze veszett a családjával azon, hogy ő nem átlagos. Összeszedte a cuccát és elment az erdőbe ahol talált egy házat (amit az elején láttatok).
Később csatlakozott hozzá Jan is akivel szereztek berendezési és elektronikai tárgyakat/eszközöket.

Pciho Jan története:
Jan eredeti neve Vanda. Normálisan élte az életét az anyjával a nővérével es az "apjával". De a sétával minden megváltozott.Ellezdett furcsán viselkedni, fájdalmat a lapockájánál. Lebukás érzete volt, vért látott és sötétben és amugy is árnyakat látott amikor hátranézett. Erröl nem beszélt senkinek csak Nikinek(Rosenak). Megpróbálta ezeket megbeszélni ezt az anyjával, de ő azt mondta hülyeség. Ezen ősszevesztek, és Jan elindult az erdőbe ahol megtalálta azt a házat ahol Rose lakot és oda költözött.

Köszi, hogy elolvatad remélem igy már tisztább a kilétük.

Creepypasták lettünk /Befejezett/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt