Rose szemszöge
Megvágtam Nina arcát. Rohadtul fel tudják húzni az agyamat az ilyenekkel.
Rose: Utoljára kérdezem szépen. Mit kerestetek a birtokon?
Jane: Megszöktünk Zalgótól.
Rose: Miért tennétek ilyet?
Nina: Gondolom hallottad, hogy mi akik jelenleg Zalgóval vagyunk egy ajánlat miatt hagytuk el a csapatot. Viszont az már az első nap meghiúsult, És azóta senki nem mert eljönni.
Rose: Ez azt akarja jelenteni, hogy már nem vagytok vele?
Bólintottak. Na jó asszem én itt végeztem. Elkezdtem kisétálni, amikor Maski megfogta a vállam.
Masky: igazat mondtak?
Rose: Nem igazán néznek ki úgy mint akik most hazudtak. Amúgy is, nagyon kevesen tudnak szemrebbenés nélkül hazudni. Ők nem tartoznak ebbe a kevésbe. Nyugi... nem hazudtak.
Elengedte a vállam, én meg kisétáltam. Az ajtót nyitottam amikor az koppant egyet. Kiléptem és láttam, hogy Jan az ajtó előtt áll, serpenyő nagyságú szemekkel.
Jan: Te...ki vagy?
Istenem mért áldasz meg ilyenekkel. Más a szemem színe és már nem ismer fel. Kínomban elkezdtem nevetni, ami nem egy furcsálló tekintetet kapott.
Rose: Még te sem lehetsz ennyire... hogy is mondjam, vak.
Jelenleg nem akartam lehülyézni szegényt, ezért maradtam ennél.
Jan: Azt se tudom ki vagy, hogyan kerülsz ide de azt mondod vak vagyok. Szép kis bemutatkozás.
Istenem ha az ilyen fájna ez a lány már nem élne...
Rose: A nevem.... Rose Woods. Örülök a találkozásnak Jan.
Elengedtem egy elég furcsa vigyort. A lány meg csak áll ott mint f**z a lakodalomban. Az az arc amit vágott, te jó ég soha nem fogom elfelejteni.
Jan: De hát a szemed...
Rose: Kontaktlencse.
Leesett neki. Rendben ezen is túl vagyunk. Viszont én úgy döntöttem jelentem a dolgokat Slendynek, szóval nyomás. Ahogy mentem keresztül a nappalin mindenki evvel a " Te kia halál vagy?" fejjel nézett utánam. Bekopogtam az irodába. Hallottam, hogy mehetek mielőtt bementem biccentettem Jannek, hogy világosítsa már fel őket. Bementem, Slender ugyan úgy ült a székben mint reggel.
Rose: Nina és Jane megszöktek Zalgótól, vissza szeretnének jönni a csapatba. Ez nem olyan egyszerű, igaz?
Slender: Valóban. Viszont adunk nekik egy esélyt. Keress valakit kérlek aki figyelne rájuk. Mielőtt még elfelejtem Eyeles keresett.
Rose: Értettem. Majd jelentem a fejleményeket.
Bólintott, én pedig kiléptem az ajtón.Kint megkérdeztem anyut, hogy figyelné e őket. Szerencsére igent mondott. Utána felmentem E.J. laborjához, és bekopogtam. Halkan hallottam egy gyere-t, így beléptem. Bent a szokásos műtő asztal és hasonló orvosi tárgyak és eszközök díszelegtek.
YOU ARE READING
Creepypasták lettünk /Befejezett/
ParanormalCreepypasták léteznek és létezni is fognak. Elolvashatjátok hogy két lány hogyan lesz creepypasta és ,hogy hogyan változik az életük.