Any szemszöge
A nappaliban ültem, mellettem a két apróság nézte a tévét. A konyhából finom illatok jöttek. Beérve pár ember az asztalnál csomagolta az ajándékokat, Rose,Jan és Slender meg sütöttek és főztek.
Any: Itt mi készül?
Jan: Slendy főzi az ebédet, és a vacsorát. Mi Rose_al mézeskalácsot, sajttortát, gofrit és palacsintát sütünk.
Mindenki mosolygott, ritka alkalom, de én is. Ilyenkor az egész ház megtelik az ünnepi hangulattal és olyanok vagyunk mint egy nagy család. Nem mintha alapból nem lenne az, de ilyenkor még jobban.
Slender: Any ha lehetne felvinnéd a kicsiket, és lefoglalnád őket ebédig?
Any: Ajh persze.
Felmentem a tökmagokkal, és ők nekiálltak Barbie-zni én meg csak néztem. Hirtelen elgondolkodtam az utóbbi két hónapban történtekre. Rose visszajött a csapatba, Elmentem apáékhoz, Jack aggódott értem, Majdnem lebuktam vásárlás közben, Zöldre festettem a hajam, Jan és E.Jack összeházasodtak, És most van karácsony első napja vagyis December 24.-e. A gondolkodásomból az zökkentett ki, hogy Sally megfogta a térdem.
Sally: Any Jól érzed magad?
Any: P-persze miért?
Úr isten de picike a keze :3.
Lazary: Mert már 20 perce nézel magad elé és vigyorogsz mint akinek baja van.
Any: Oh bocsi csak elgondolkodtam.
Vállat vontak, és játszottak tovább. Pár óra múlva Slender szólt, hogy kész a kaja, szóval elindultunk lefelé a lépcső alján láttam, hogy Jan, és a proxyk díszítik a fát. Hirtelen kicsapódik az ajtó amire mindenki odakapja a fejét. Fapofával, fogadom, hogy csak Jeff és Rose jött be az ajtón hullarészegen.
Rose: ...Ol áj vant for krisztmasz iz *hukk* juuuu!
Istenem miért áldasz meg ilyen idiótákkal? Végül is egész vicces volt ahogy próbáltak elmenni, bocsánat elvonszolni magukat a kanapéig. Pár perc múlva már mélyen aludtak. Evvel elérve, hogy kihagyták az ebédet. Fél négykor kelt fel Rose, azt nyöszörögve, hogy fájdalomcsillapítót kér. Hoztam neki, majd felmentem a szobámba. Jack éppen ügyködött valamit így inkább nem zavartam, más néven bedugtam a fejhallgatóm és max hangerőn ment a zene egészen vacsoráig. Az ünnepi vacsi után ajándékozás volt, mindenki örült annak amit kapott, köztük én is. Ezek után mindenki ment lezuhanyozni, és aludni.
Sziasztok! Ezek a kis részek karácsony 3 napjáról IS részek szóval igen. Majd a következő részben találkozunk addig is vigyázzatok az életetekre.
YOU ARE READING
Creepypasták lettünk /Befejezett/
ParanormalCreepypasták léteznek és létezni is fognak. Elolvashatjátok hogy két lány hogyan lesz creepypasta és ,hogy hogyan változik az életük.