3.rész álom vs valóság

117 4 0
                                    

Másnap reggel kellemes kávéillatra keltünk viszont az furcsa volt, hogy egyszerre keltünk fel Jannel . Amint felkeltem kinyitottam az ablakot mivel rohadt hulla szag volt. Lebattyogtunk a lépcsőn és ami ott fogadott....síri csönd nem bántásként de mintha valami baj lenne.

Jan, Rose: Történt valami?

Erre felkapták a fejüket és mint aki szellemet látott kB olyan volt az arcuk. Végül Sally meg mert szólalni.

Sally: Semmi csak kiderült, hogy ti....

Itt a hipós befogta a száját és intet neki ,hogy maradjon csendben.

Rose: Kiderült hogy mi?

kérdeztem a folytatást

##Jan szemszöge##

Ma reggel mindenki nagyon furcsán viselkedett mintha titkolnának valamit elölünk. Abban a pillanatban Slender becsapta az ajtót és hozott magával egy kislányt.

Slender: Mindenki Lazari visszajött!!

Ordította és hirtelen mindenki elkezdett ujjongani és a Lazari nevű kislányt kérdezgették. Ránéztem Rosra akiről lerít, hogy fogalma sincs mi folyik itt.

Ezek után Slender betessékelt minket az ebédlőbe és  elmondott mindent Lazariról és, hogy miért örülnek a többiek annyira.

Jan: Szóval Lazari Zalgó a pokol urának lánya, és te ismét vesztettél egy fogadásban aminek a tétje az volt ,hogy ki vigyáz Lazarira egy hónapon keresztül. nem?

Slender: De. Tudom, hogy van elég bajotok így is de megkérhetnélek valamire titeket? Nekem nagyon sok dolgom van plusz még ezek az idióták is a nyakamon vannak.

Jan, Rose: Attól függ! Mit nyerünk mi evvel?

Slender: Amit csak szeretnétek.

Rose: Egy hónapra a kanapédat!

Jan: Mondjátok mindig az igazat.

Slender: Rendben. Na akkor figyeltek Lazarira egy hónapig?

Jan, Rose: Persze!

Szerintem mindannyian jól jártunk főleg, hogy most ki fog derülni mi volt a baj ma reggel mellesleg ....EGY HÓNAPRA MIÉNK SLENDER KANAPÉJA. Na szóval visszamentünk a nappaliba ahol éppen sally új játékát játszották a halál fogócskát és úgy tűnt a hipós és vigyori  állnak vesztésre .

Rose: Beszállhatunk?

Sally, Lazari: persze mi vagyunk a fogók és az egész birtokon bárhova futhattok, a szabályokat tudjátok nem?

Jan: De.

Alig volt időm ezeket kimondani mikor a két kislány megindult felénk. Kirohantunk a házból egy jó 100 métert rohantunk mikor hátrafordultunk láttuk, hogy a két lány talált más prédát. Ahogy megláttuk a házat olyan otthon édes otthon érzésünk volt.

 Ahogy megláttuk a házat olyan otthon édes otthon érzésünk volt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Sziasztok tudom érdekes résznél hagyom abba de ez van. Hamarosan jön a következő rész addig is vigyázzatok az életetekre!

Creepypasták lettünk /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora