Rose: upszika
Any: Kérdezhetek valamit?
Rose: Hát persze hogy persze.
Any: Elmegyünk ölni?? Közben elmondom amit csak szeretnél!
Rose: Okkersárga!
Any: Most hagyd abba....
Össze szedtük a szükséges dolgokat, és elindultunk. Már akkor sötétedett amikor eljöttünk, szóval esti vadászat lesz. Egy idő után megálltunk egy fánál, és pihentünk egyet.
Rose: Szóóóval miért is voltál olyan vörös?
Any: Hát... tudod van az a gyerek akivel Slender egy szobába rakott.
Rose: Laughing Jack? mi van vele? Bántott?
Any: Nyugi nyugi nem bántott vagy ilyenek csak... azt hiszem tetszik.
Rose: Hát.... EZ NAGYSZERŰ!!!!!!
Pár perc múlva elindultunk haza, olyan este 8 órára értünk haza. Felmentünk a lépcsőn és ott elváltak útjaink. Én úgy döntöttem majd reggel lefürdök, szóval halkan benyitottam a szobánkba mikor egy békésen szundikáló szerelmes párocskát láttam. Jobbnak láttam nem zavarni őket így átsettenkedtem Benhez. Mikor kopogtam nem hallottam semmit, így benyitottam. Szerencsémre nyitva volt. Ben aludt, el sem hiszem lehet valaki ennyire aranyos? Lényeg a lényeg befeküdtem mögé és szorosan hozzábújtam.....
Reggel
Ben szemszöge
Szokásom szerint 7 és 8 óra között valamikor keltem. Amikor ültem volna fel, észrevettem hogy mögöttem fekszik egy édesen szuszogó Rose. Jobbnak találtam visszafeküdni, így elterültem a lánnyal szemben.
Még most is alig értem, hogy egy magamfajta, hogyan kaphatott meg egy ilyen szépséget mint ő.
Jan szemszöge
Mivel Any és Rose elmentek este ölni, úgy gondoltam át hívom E.J.-t , hogy ne unatkozzak. Mikor átjött rengeteget beszélgettünk és nevettünk. Egy ötlettől vezérelve elkezdtünk horrort nézni aminek a felénél azt hiszem elaludtam. Az napról az utolsó emlékem, hogy elfektetnek az ágyon, betakarnak és átölelnek hátulról. Reggel úgy ébredtem, hogy E.J. szorosan a hátamnak simulva alszik. Megpróbáltam kimászni az ágyból, hogy ne ébredjen fel. Lementem a lépcsőn egyenesen az ebédlő felé vettem az irányt. Töltöttem magamnak kávét, miután megittam kimentem E.J. kicsi ( hatalmas) szörnyecskéjéhez. Mikor odaértem volna, seedeather nem volt a helyén. Nem akartam hangoskodni ezért felkaptam a telefonom és nekiindultam az erdőnek. Miközben jártam az erdőt ordibálva Seedeather nevét, észre sem vettem, hogy odatévedtem Splender nagybátyámhoz. Régen láttam így bekopogtam, gondoltam maradok egy 10 percet és keresem tovább seed- et.
Jan: Splendy! Itthon vagy?
Szerencsémre nem volt nála senki így beengedett.
Splender: Hogyhogy idejöttél?
Jan: Tudod reggel kimentem seed-hez de nem volt a helyén így elindultam keresni és ide keveredtem.
Splender: Bárki tud róla, hogy eljöttél?
Jan: Mi ez kihallgatás?
Splender: istenments!
Halihó! Itt az év vége remélem mindenki örül neki. A következő részben találkozunk addig is vigyázzatok az életetekre.
KAMU SEDANG MEMBACA
Creepypasták lettünk /Befejezett/
ParanormalCreepypasták léteznek és létezni is fognak. Elolvashatjátok hogy két lány hogyan lesz creepypasta és ,hogy hogyan változik az életük.