Visszaérve folytatódott minden ahol abbamaradt. Az esküvö időpontja November 22.-e lett. Any-vel úgy döntöttünk, hogy holnap elmegyünk ruhanézőbe. Vacsoráig a nappaliban ökörködtünk. Mikor Slendy szólt, hogy kaja én inkább felsettenkedtem a szobámba. Mostanában nem igen van étvágyam. Körülbelül fél óra múlva Jan bejött a szobánkba kezében egy üveg kólával és 3 zacskó csipszel.
Jan: Benne vagy egy 18+ os felelsz vagy merszben a szobánkban?
Rose: Nanáhogy! Mikor kezdünk?
Jan: éjfélkor, és hajnali háromkor hagynánk abba.
Bólintottam, majd még beszélgettünk egy darabig. 11 körül elkezdtek átszállingózni a többiek és éjfél elött fél percel már mindenki elfoglalta a helyét.
Jan: Egymás után csak 2 felelés lehet a 3. nak már mernie kell! Akkor 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 kezdhetjük!
Megfogtam az üveget és megpörgettem.
Rose: Hoody! felelsz vagy mersz?
Hoody: Merek.
Rose: Fogd meg a fenekét annak aki tőled balra ül!
Szegény Hoody végül rászánta magát és megfogta Toby fenekét. Ez nagyon jó lesz.
Hoody: E.J. felelsz vagy mersz?
E.J.:Felelek.
Hoody: Hány lányal voltál már együtt?
E.J.: Egy!
Így ment ez egészen 02:45-ig. Jan pörgetett. Az üveg megált Masky-nál.
Jan:Masky felelsz vagy mersz?
Masky:Merek.
Jan körbenézet aztán már rá is vágta.
Jan: Irj rá a kiszemeltedre messengeren mondván:szeretlek.
Masky már vette is elő a telefonját és elkezdett pötyögni. Mikor kész lett hangosan kijelentette, és ment tovább a játék. 3-kor mindenki ment aludni. Én még megnéztem a telefonom, és látom hogy irtak messengeren.Rose:Mi a..
Odamentem Jan-hez megmutatni, mire nekiált hangosan sipitozva ugrálni. Egy idő után meggondolva magát beleugrott a nyakamba mire én hátraesve koppantam a padlón. Miután lenyugodott áttessékelt a Proxyk ajtaja elé, mondván beszéljétek meg. Mikor bekopogtam és hallottam a azokásos "gyere" szöveget és be is léptem.
Rose:Sziasztok! Tim beszélhetnénk?
Masky: Persze!
Lementünk a nappaliba és leültünk a kanapéra.
Masky: Az üzenetről lenne szó?
Rose:Igen tudod... én nem tudom még vagyis még nem....
Masky: Még nem álsz erre készen igaz?
Aprót bólintottam. Még beszélgettünk egy kicsit majd mindketten visszamentünk a szobánkba.Sziasztok! Jó ideje nem volt rész mi? Lényeg, hogy most ugy tűnik sűrűbben lesznek részek. Vigyázzatok az életetekre!
STAI LEGGENDO
Creepypasták lettünk /Befejezett/
ParanormaleCreepypasták léteznek és létezni is fognak. Elolvashatjátok hogy két lány hogyan lesz creepypasta és ,hogy hogyan változik az életük.