20.rész Mi? Én neeeeem...

59 4 0
                                    

Any szemszöge

Még aznap amikor Rose visszajött, Apa felhívott hogy nem e mennék le hozzájuk másfél hétre. Mivel apa Zalgó csapatában van így nehezen de belementem mégis csak az apám. Összepakoltam pár cuccot ruha, telefon, töltő, kés hasonlók. Egy szó nélkül elmentem nem kell tudniuk minden lépésemről. A lényeg, hogy második napja itt vagyok Apunál és viszonylag jó. Viszont Dark Linket egyszer megvertem mert elkezdett kötözködni. Jelenleg az egész csapat horrort néz, én meg próbálom az ágy alól kiimádkozni Pennywise-t. Fogalmam sincs hogyan került oda. Egyszer csak megcsörrent a telefonom. Laughing... ilyen is ritkán van.

Any: Halló?

L.J.: Hol a fészke fenében vagy ??

Any: Neked is szia, és nem mondom meg.

Szeretem húzni az agyát. De egyszer csak Penny kimászik az égy alól, elvigyorodik és megyszólal elég hangosan.

Penny: Megcsalsz?!

Any: Egy pillanatot kérnék..

L.J.:EZ MI ...

Any: PENNYWISE TE ROHADT KÖCSÖG BOHÓC NE MOST MENEKÜLJ !!!!

L.J.:Megmagyaráznád kérlek?

Any: Ezer örömmel. Éppen Pennywise-t imádkoztam ki az ágy alól amikor hívtál. Az a vadbarom meg azt hitte vicces ha ezt mondja. De ugye nem hitted el hogy én avval?

L.J.: Nem, de elmondanád hol vagy?

Any: Nem, szió.

Evvel letettem a telefont és majdnem elnevettem magam. Imádom ezt csinálni. Most pedig jöhet a megtorlás. Lementem a lépcsőn körülnéztem és már szólaltam volna meg amikor egyszerre mondták, hogy a konyhába ment. Bementem a konyhába és igen, a bohóc éppen az asztal alatt próbált elbújni. Félretoltam az asztalt és ott ütöttem az idiótát ahol értem, közben ordibáltam vele. Miután végeztem kimentem és észrevettem, hogy Nina és Jane nincsenek ott. Nem mintha hiányoznának.Felmentem és felvettem egy fekete kapucnis felsőt. Hamarosan itt a karácsony szóval kéne venni pár dolgot.

 Hamarosan itt a karácsony szóval kéne venni pár dolgot

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

 Magamhoz vettem a pénztárcám és bementem a városba. Beérve az Árkádba, meglátom ez egyik boltban az anyámat a nevelőapámat és a két kishúgomat. Nem akartam lebukni így csak mentem tovább.Mindenkinek vettem valamit, kifizettem mindent és indultam haza. Magam mögül meghallom az anyám hangját.

Anya: Any?

Basszus sietnem kell. Elkezdtem rohanni kifelé. Amikor kiértem hátrafordulva láttam ahogy rohannak utánam. Éppen ott volt a megfelelő busz amire épphogy csak fel tudtam szállni. De sikerült megmenekültem. Hazaérve felvittem a dolgokat a jelenlegi szobámba és elkezdtem csomagolni.

Jan szemszöge

Éppen ültem a kanapén és Sallyvel mesét néztünk amikor Laughing  kiba**ta az ajtót a helyéről és vissza maga után.

Jan: Nincs meg?

L.J.: Nincs.

Felment a szobájába gondolom. Egyszer csak meghallok a vallató felől egy sikolyt. Mi lesz még ma? Odamentem de az ajtó be volt zárva. Elkezdtem hallgatózni, és lentről Rose, Nina és Jane hangját hallottam.Na itt mik lesznek.

Sziasztok! El sem tudom hinni, hogy eljutottunk a 20. részig. Köszi mindenkinek. A következő részben találkozunk, addig is vigyázatok az életetekre.

Creepypasták lettünk /Befejezett/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt