még aznap tudattuk a beszélgetést a többiekkel. Este körül belül hajnali 4 körül aludtunk el Jannel. Másnap reggel úgy döntöttünk, hogy elmegyünk ölni. 7 óra körül lerohantunk Slenderhez.
Jan: (mély levegő) SLENDER!!!!! ELMEGYÜNK ROSEAL ÖLNI JÓ?
Slender: menyetek csak de muszáj ordítani?
Rose: Köszi és igen muszáj.
felöltöztünk és elindultunk az erdőbe:
(az erdő)
(mi ahogy felöltöztünk)
Már úgy az erdő közepén jártunk amikor elkezdett esni a hó.
Rose: Ez az! Hóban a legjobb ölni!!!
Jan: És még rám mondják, hogy hiperaktív.
Még egy jó órát mentünk mikor végre találtunk két szőke csajt.
szőke 1: Láttad hogy nézett ki?
szőke 2: Mint egy k**va!
szőke 1: igen.
Én már mozdultam is Jannek pedig kellett a hatásszünet. Oda mentem hozzájuk elővettem a drágalátos szerelmemet( A konyhakéséről beszél), és a jól ismert gyilkos móccerel megöltem az egyiket. Jan pedig konyhabárdját beledobta a másik szöszi fejébe.
Rose: kettő a szívbe egy a fejbe,kettő a szívbe egy a fejbe.(énekli miközben annyiszor és oda böki a kését ahova mondja.)
Jan: (felboncolja az áldozatot) Igazad volt Rose hóban tényleg jobb ölni.
Még pár percig néztem ahogy a fehér kristályok lassan bíborvörösé változnak.Éppen rejtettük volna el a hullát amikor meghallottuk egy 8 év körüli kislány sírását. Természetesen odamentünk hátha egyedül van és megölhetjük...
Rose, Jan: Mi a.....Lazari??!!
Lazari: Lányok? Ó de jó hogy megtaláltatok!
Jan: Te mit is keresel egyedül kint az erdőben ilyen időben?
Lazari: Hát Sallyvel és EJ vel bújócskáztunk amikor eltévedtem az erdőben.
Rose: Hazajössz velünk?
Lazari hevesen bólogatott.Mikor hazaértünk Jan elvállalta hogy vigyáz egy kicsit Lazarira. Én pedig mentem megkeresni Sallyt és EJt. Nem kellett sokat keresni hátul voltak és próbálták nem feltűnően keresni Lazarit.
EJ: Hova a francba tünt?
Rose: ki hova tünt?
Erre a mondattal szerintem a frász hoztam rájuk de nem is baj mivel megérdemelték.Miután jól leordítottam a fejüket és bocsánatot kértek elindultam befelé.
Sally: De mi lesz Lazarival nem aggódsz érte?
Rose: Nem. Mivel Lazari bent van a házban, megtaláltuk Jannel ölés közben.
Mind a ketten fellélegeztek.Amikor bementünk a házba csak annyit láttunk hogy Smile és seedeater a többiek előtt támadó állásban, mi pedig csak álltunk az ajtóban mint a jó gyerekek és azt sem tudtuk mi folyik ott.
Sally: M-mi történt?
Lazari rémülten mutatta előre az ujját. Erre mi csak beljebb léptünk és ami ott fogadott attól még EJ aki nagyon jól bírja a vért még ő is megrémült.
Rose: Mi a franc folyik itt?
sziasztok! Remélem tetszett ez a rész. Még én is kíváncsi vagyok mi lesz ebből. Vajon ki/mi től ijedt meg mindenki? Majd az is ki fog derülni a következő részben addig is vigyázzatok az életetekre.
ESTÁS LEYENDO
Creepypasták lettünk /Befejezett/
ParanormalCreepypasták léteznek és létezni is fognak. Elolvashatjátok hogy két lány hogyan lesz creepypasta és ,hogy hogyan változik az életük.