Reggel kiderült, elfelejtettek szólni nekem, hogy el kéne hívni Liu-ékat. Igy tehát a lehető leggyorsabban készültem el, és futókat megszégyenítő sebességgel rohantam át az erdőn egészen a házukig, ahol nemes egyszerűséggel beestem. Pár elég érdekes tekintetet kaptam, de ez engem a legkevésbé sem érdekelt.
Rose: készüljetek, mert indulunk.
Jane: Hova is?
Rose: Esküvőre. Any esküvőjére.
Mint akik megvilágosultak, álltak neki készülődni. Fél óra múlva ott ált előttem az egész csapat, sõt még maga Zalgo is öltönyben volt. pár perc múlva megérkeztünk ( Zalgo elteleportált minket, vagy mi.). Mikor bementünk Slender és Zalgo között már szinte izzott a levegõ. Délután 3 óráig mindenki rohant ide oda, míg én elkészítettem a menyasszonyt. A haját egy eléggé jól sikerült fonott kontyba fogtam, míg két kis tincs elõl göndörödve lógott. A smink nem volt nagy szám, vörös rúzs, szempillaspirál és egy kis barna szemfesték. Éppen az A-vonalú ruhájának a zipzárját húztam fel mikor betopogott a két kis koszorúslány Sally és Lazary a világoslila kis ruháikban. Nekem mint tanúnak szintén ilyen kis ruhám van.
Rose: Készen is vagyunk!
Any: Milyen?
Rose: Csodálatosan szép vagy!
Ebben a pillanatban Jan lépte át a küszöböt és bizonytalan arckifejezéssel bámult ránk.
Jan: Biztos hogy nem néz ki ez igy rajtam hûjén?
Rose: Dehogy! Nagyon jól áll.
Megindultunk kifele ahol már mindenki a helyén ült. Én és Jan mint tanuk foglaljuk el a helyünket. Tíz perc múlva megszólal a zene és bevonul a menyasszony, nekem pedig az örömtõl lassan könnyben úszik az arcom. Bár ha belegondolunk az örök szingli, antiszoc unokanõvérem elõbb megy férjhez mint én.... na mindegy. Lementek az eskük és a csokrot is eldobták amit anya kapott el. Indulhat a parti. Míg mindenki táncolt, evett, ivott, vagy éppen pókerozott, addig én azon gondolkodtam, hogy hûen a vérvonalhoz bebasszak min a kurvaisten, vagy inkább maradjak józan. Végül segítségül hívtam a vodkás üveget hogy eldöntsem. Majd jött az ötlet drága édes barátosnémtól: Mersz vagy Mersz. Hát persze hogy fél üveg vodka után belementem. Mentek a körök mindenki megcsinálta amit mondtak neki. Majd Any engem szólított:
Any: Rose nem mersz odamenni Tim-hez és a fülébe súgni hogy....
Majd a fülembe súgta a szöveget. Egy üveg vodka és fél üveg whisky után, feltápászkodtam és oda mentem az éppen nagyban pókerezõ páromhoz, Majd a füléhez hajolva elmondtam a merésem.
Rose: Ahh Fuck me daddy!
Jelentettem ki mire kipattant a helyérõl, és ölébe felkapva engem indul el a szobánk felé. Innentõl kezdve sötétség....
Hali! Igyekeztem ahogy tudtam, Na de a lényeg, hogy itt van és remélem tetszett. Szeretném veletek tudatni, hogy a 35/40 edik rész után Epilógus következik. Ne aggódjatok még látjuk egymást, vigyázzatok az életetekre.
ESTÁS LEYENDO
Creepypasták lettünk /Befejezett/
ParanormalCreepypasták léteznek és létezni is fognak. Elolvashatjátok hogy két lány hogyan lesz creepypasta és ,hogy hogyan változik az életük.