2.rész: Gyilkosok családja

140 5 3
                                    

A kislány beleugrott Jan nyakába és sírva nevetett. A vigyori odalépett hozzám és szorosan átölelt. Ezt nem tudtam hova rakni, mi az hogy nem ismer és átölel?

Ezek után megbeszéltünk mindent
Rose: Naszóval azt szeretnétek mondani, hogy mi majdnem fél évig kerestünk titeket és és...
Jan: (lecsitit) Rose azt szerette volna mondani... REMÉLEM NEM GONDOLTÁTOK EZT MOST KOMOLYAN BASZKI!!!

A három alak eléggé meglepödött a mondaton.

Vigyori: Na lényeg a lényeg pakoljatok és jöttök velünk mivel mátol creepypasták lesztek.

Mindkettönknek elkerekedtek a szemei és ugrándozva sikítoztunk mint a 7 éves kislányok.

Végülis behivtuk öket és elkészültünk.

Miután a toronyóra megitta a kávét a kislány pedig a kakaót indultunk is.

Kb 3 óra gyaloglás alatt bemutatkoztak a toronyt Slendermannak hivják, a kislányt Sallynek a vigyori pedig Jeff the killer de nekem csak vigyori.
A lényeg ,hogy eljutottunk egy kastély szerü házhoz

Slender:Ez az új othonotok.
Rose, Jan: Hatalmas.

Ezek után bementünk és mindenki bemutatkozott.
Megismertük:
Eyeless Jacket - kátrányszemü
Laughing Jacket- Partisapka orrú hipós geci.
Ben- kis kocka/gamer
Smiledog - vigyori kutyában
Seedeater - szörcsomó
Masky- csajmaszkos
Hoodie- sötétség (kivül belül XDDD)
Ticky Tobi- tickes gofri
Bloody painter- müvész
Pupeteer- gucci
Clockwork- tick-tack
Jeff the killer- vigyori
Sally- kislány
Slenderman- toronyora/ mr.csápi

Slender: Na szóval most, hogy megismertetek minket megmutatom a szobátokat.
A torony elvezetett monket egy folyosóra ahol betessékelt minket egy szobába mondván:" Ez lessz a ti szobátok"
A szoba hihetetlenül szép volt.:

Sokkal nagyobb mint a volt szobánk

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Sokkal nagyobb mint a volt szobánk.
Gyilkosok között fogunk élni mint ahogy elképzeltük gyerekkorunkban de most nem ártatlan gyerekekként, hanem gyilkosokként.

Köszi hogy elolvastad hamarosan jön a következö addig is vigyázzatok az életetekre.

Creepypasták lettünk /Befejezett/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz