29.rész

21 2 0
                                    

Ahogy ígértem ki is mostuk!

Miután már egy jó hete késett felhívtam a Ann-t , nem e tudna segíteni a témában. Szóval, most éppen a "műtőben" várok rá. Kicsit körül nézve meglátok egy ultrahang képet, ami alatt egy tegnapi időpont van. Majd lehet megkérdezem kié. Mikor megérkezett, elvégezte a rutinvizsgálatokat, majd elõtolt egy ultrahang monitort, és megkért, húzzam fel a pólóm alját. A monitoron csak homályos dolgokat lehetett látni, amikről reménykedtem, hogy nem az amire én gondolok. Ezek után Ann megnyomott egy gombot amitől hangok áradtak ki a készülékből recsegős és zajos hangok, majd egy ponton halk dobogást lehetet hallani, mire egy mosollyal és az arcomon lefolyó sós könnyekkel tudtam reagálni. Tudom , hogy azt mondtam, hogy 18 évesen én még nem akarok gyereket de attól a pillanattól kezdve senki nem tudott volna rávenni, hogy elvetessem.

Rose: Ann! Anya leszek?

Ann: Gratulálok.

Ezek után még kérdeztem pár dolgot köztük, az asztalon lévõ ultrahangot is, de arról késõbb. Egész hazaúton vigyorogva lépkedtem kezemben az ultrahangképeket rejtõ borítékkal. Szívem alatt pedig az alig 4 hetes gyermekem pihent. Mivel a proxyk elmentek a még esküvõ elött említett küldetésre, ami nem tudom mért tart egy hónapig, ezért csak 3 személlyel fogom ezt tudatni, méghozzá Any-vel, Jan-nel és anyámmal. Itt elég is a nyálas szövegekbõl, amint hazaértem felhívtam az említett 3 személyt a szobámba. Miután mindenki beért a szobába, nekiáltam elnyöszörögni amit szerettem volna. Mindenki elég érdekes arckifejezéssel próbálta összerakni a dolgokat. Egy kis idõ elteltével anya jött rá mit is próbáltam elmondani.

Clockwork: Terhes vagy?

Rose: I-igen.

Any: De nem negatív volt a teszt?

Kérdezte gondolom hangosabban mint akarta volna. Lényegében mindenki jól fogadta, ami jól esett. Ezek után Jan bevallotta a kis társaságnak, hogy õ is gyereket vár.

Any szemszöge

Berongyolva a szobába, vetõdtem rá az éppen ágyban fekvõ Jack-re.

Any: Jack! Ez nem igazság Rose és Jan is terhes, én is gyereket AKAROK!!!

Jack: Mi? A lányok terhesek?

Any: Most nem az a lényeg. Jack gyereket AKAROK!!!

Jack: Akkor baba project?

Kérdezte miközben lecsúsztatta kezeit a derekamra.

Any: indulhat....

Rose szemszöge

Egész este csak azon járt az eszem, hogy mit is szólhat majd ehhez Tim. Remélem örül majd. Ennek köszönhetõen elég keveset aludtam.

Reggel Szellemeket megszégyenítõ lélekjelenléttel rendelkeztem. Átvánszorogtam Any-hez, mivel L.J. nevetését hallottam lentrõl. Bent a szobában egy nyakig betakarózott morgó Woodsal találtam szembe magam.

Any: Nem arról volt szó hogy nem tudok majd lábra állni.....

Rose: Ömm Any? Jól vagy?

Any: Persze csak nem tudok lábra állni és meg ne merd kérdezni miért.

Rose: Okéé. Odaférek melléd?

Any: Gyere ideférsz. Mennyit aludtál?

Rose: Passz keveset.

Any: Hogy tervezed elmondani Timnek?

Rose: Fogalmam sincs.

Ezek után elaludtunk, és valami fél egy felé keltünk fel. Lassan leballagtunk a lépcsõn egészen a konyhába, ahol L.J., Jeff és Ben éppen pókereztek. Én csináltam kettõnknek 1-1 szendvicset. Éppen mostam el a 2 tányért, mikor kicsapódik az ajtó és beesnek a proxik. Mint akiket szétvertek. Lényegében 2-3 óra rohangálás után mindegyikük el volt látva. Én a szobánkban ültem az asztal elött, és éppen hallgatom Tim beszámolóját a küldetésrõl.

Tim: .. És végül is öngyilkos lett a csaj. Aztán meg valahogy haza értünk.

Rose: Hát... legalább már nincs vele több gond.

Tim: Aha, öm Rose? Mi az a boríték az asztalon?

Egy hirtelen mozdulattal lekaptam az említett tárgyat az asztalról, és a kezemben szorongatva próbáltam elmondani amit akartam.

Rose: Hát e-ezt nem így szerettem volna elmondani, d-de e-ez .

Na halihó! Kövezzetek meg nyugodtan de szerintem ez így izgalmasabb. Na szóval akkor majd hozom a legújabb részt amilyen gyorsan tudom, de addig is vigyázzatok az életetekre.

Creepypasták lettünk /Befejezett/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin