KURTARICI

873 22 6
                                    

YIL 2014

"Polis hala katilin kimliğini teşhis etmiş değil. Katil kurbanlarının karınlarına neşter yardımıyla "KURTARICI" yazıyor. Bulunan üçüncü kurbanda diğerleriyle aynı şekilde öldürülmüş. Cinsel organlarda ciddi yanık izleri var. Ve diğer kurbanlarda olduğu gibi göğüsleri kesilmiş bir vaziyette. Ayrıca şahdamarlarında uzun ve derin bir kesik var. Ölüm sebepleri bu kesikler..Polis bu seri katile karşı halkın dikkatli olmasını istiyor. Özelliklede kadınların..."

Kanalı değiştirdim. Başka bir kanal da daha 'beni' konuşuyorlardı. Dikkat kesildim.

"Kadınların cinsel organlarını yakiyor ve göğüslerini kesiyor. Buda katilin geçmişte cinsel bir istismara uğradığını gösteriyor. Ve bir şekilde kurbanlarıd gecmiste bir çocuğa böyle istismarlar yapmış insanlar.. onlardan bir çeşit intikam bu..."

Sinirlenmiştim. Ben kimseden intikam almıyordum. Sadece onların yozlaşmış bedenlerini ve kirli ruhlarını arındırıyordum... işledikleri günahlardan arınıp temizleniyorlardı.. ben onlara yardım ediyordum. Onları KURTARIYORDUM. ben KURTARICILARI idim...kötü bir şey yapmiyordum , sadece günah işlemeye meyilli oldukları organlarının işlevini durduruyor, onları mantıklı düşünmeleri için arındırıyordum sadece... yaptıkları kötülüklerden kurtulsunlar diye...

Onların en çirkin anılarını biliyordum...

KAN VE ADALETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin