O altă iubire

99 38 6
                                    

Mi.a dat parul dupa ureche și mi.a spus:
-Nu trebuie sa fi suparata. Este și o parte buna in asta.
-Probabil,dar eu nu am găsit-o.
-De ce îți e frica sa pleci?
-Nu stiu cum gândești tu,dar eu am prietenii,familia,toți sunt aici și as da orice sa nu ii supăr. Nu pot sa ii las in urma mea.
-Gândește-te ca și ei te iubesc,la fel de mult cum ii iubești tu. Daca tu esti fericita și ei sunt. Îți spun asta din propia experiența.
-Propia experiența..ce vorbe comune spui. Toți suntem la fel Bogdan,crezi ca te diferențiază asta?
M.am întors evitând sa ma uit la el. Am ieșit din apa și am început sa îmi storc rochia. Mi.am luat sandalele și am dat sa merg spre cabana. Nu aveam chef de petrecere,de oamenii de acolo. Îmi doream doar sa stau și sa ma gandesc.
-Alis,stai. Nu te las sa pleci.
-Sunt proprietatea ta ca sa faci ce vrei cu mine?
A ieșit din apa. Si.a dat tricoul jos și l.a pus pe un șezlong. Și-a trecut mana prin par,după care s-a uitat la mine așteptând sa spun ceva. Nu aveam ce sa spun,nu lui. Aveam nevoie de Alex. Mi-am încrucișat mâinile și m.am uitat la el.
-Ai de gând sa mai spui ceva?
Nu a răspuns,in schimb a luat un prosop din cabana de depozitare care era lângă noi și a venit spre mine.
-Uite,pune prosopul acesta pe tine.
-Nu am nevoie,ma duc in cabana.
-Nu mergi nicăieri. Vezi in ce stare esti? Vrei sa te amăgești și mai tare stand singura și plângând? Crezi ca asta e soluția?
M.a luat de mana și m.a tras către el.
-Esti partenera mea in seara asta,la petrecere. Ai uitat?
Nu eram in stare sa merg la petrecere,nu eram actrița ca sa reușesc sa ascund Tristețea asta.
-Partenera? Nu..e prea mult,doar mergem împreuna pana acolo.
-Toți sunt in perechi Alis,vrei sa pari singuratica?
-Poftim? Exista și alți băieți,nu mor singura.
-Ok,haide sa ne schimbam și mergem acolo.
L.am lăsat de mana și am plecat spre cabana sa ma schimb. Când am dat sa intru,usa era încuiată. Am început sa îmi caut cheile. Ce am făcut cu ele? Le aveam in buzunarul de la rochie. Perfect. Sigur le.am pierdut in apa. Toti erau la petrecere,nu aveam de unde sa fac rost de alte chei,și nici nu puteam merge toată uda acolo. Am plecat spre cabana lui Bogdan ai am bătut la usa. A deschis usa și fără sa se uite la mine,m.a tras înăutru.
-Vrei mai bine sa rămânem aici? Suntem singuri,nu ne deranjează nimeni.
-Cum? Nu nu,cum sa stam singuri. Am venit sa îți spun ca nu pot sa mai vin,cabana mea e încuiată și nu am cu ce sa ma schimb.
A schitat un zâmbet,in timp ce își lua tricoul pe el. A deschis dulapul și a scos un hanorac la întâmplare.
-Poftim,o sa îți vina bine.
-Nu. Nu o sa iau hanoracul tau. O sa arat penibil.
-Bine,atunci descurca-te.
Mă enerva atitudinea lui,dar in același timp ma provoca. Se uita la mine încercând sa ma atraga,sa ma las împinsă de fantezii. Nu mai suportam. Nu stiu dacă eram cu adevarat atrasa sau simteam nevoia disperata de a ma rupe din realitate. M.a luat usor și m.a ferit din fata ușii,după care a închis.o cu cheia,lăsând.o încă in usa. A închis lumina și s.a apropiat de mine. Se juca cu parul meu in timp ce privirea lui era tintita in a mea. Mâinile lui coborau tot mai jos. Era o atmosfera atat de intensa,intr.un fel ciudat. A început sa ma sărute. De la buze,pe gat,pe piept. Nu puteam face asta. Nu cu el. M.am indepartat brusc de el,și am aprins becul.
-Bogdan eu nu te plac! Înțelege ca tu nu esti nimic pentru mine! Înțelege odată și lasa-ma.
-Ai dreptate,sunt un prost. Nu îmi sta in fire dar chiar nu m.am putut abține.
-Asta înseamnă ca ai probleme. Nu te înțeleg,jur.
-Mda,stiu. E greu sa înțelegi pe cineva îndrăgostit,dacă nu știi ce înseamnă cuvântul dragoste.
-Încetează de a-mi comenta viata pe care tu o vezi doar din afara.
-Se vede pe tine cum esti. Eu doar încerc sa îți aduc o mică parte frumoasa in viața. Iubire. Fac ceva greșit?
M.am enervat atat de tare încât am lovit un pahar,care a căzut Pe jos facandu-se bucăți mici.
-Bogdan eu am un iubit!
Din fața aroganta,a trecut la o fața mirata,dezamagita in mai Puțin de o secunda. Deja îmi părea rau ca i.am spus asta,in felul asta. Am mers spre el. Am încercat sa îl ating dar s.a ferit.
-Pleacă Alis.
-Bogdan..
-Pleacă.
-Te rog sa ma Asculți..nu vreau sa te rănesc. Am sufletul atat de incarcat,nu m.ai puteam tine in mine,și din păcate m.am descarcat pe tine,in tine am simțit sprijinul necesar..iartă-ma.
-Nu asta ma doare,Alis. Știi ca te iubesc și nu ai făcut nimic in privința asta. Ba chiar te-ai cuplat cu altul fără sa îți pese de mine. Contează ca esti tu fericita și atat.
-Tu..ma iubești?

Jocurile dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum