Sana pov
"ouch!!" Beberapa buku jatuh atas kepala aku..."Sana?! Okay tak ni?" Tanya Momo since kitaorang nak pergi cafeteria...aku tahu siapa yg buat ni...." weh, benjol kepala kau!!Jom, gi klinik skolah and then report kat cikgu!" Nayeon pulak tanya.Kat Klinik sekolah....
No one P.o.v
"sape lah yang tak puas hati dengan kau tu, geram aku!! Dah cantik² dahi kawan aku ni, benjol dah!" Rungut Momo. "wait! Aku tau sape..." Momo tersenyum sinis. "Wen Junhui!" Kata mereka bertiga serentak."aku dah agak dah! Mesti kerja budak cina tu!!" Kata Nayeon pula. "Siapa lagi kalau bukan mamat playboy tu!" Tambah Sana. "Sana unnie!" Sekumpulan perempuan memanggil Sana, TWICE member yang lain rupanya. "Sana kau okay?!" Jihyo bertanya. "kau nampak Aku okay ke Kalau aku ada atas katil ni?" Sana memperli. Diorang berbual sampai tiba² seseorang lelaki masuk ke dalam klinik sekolah itu.....
"eh...Awak siapa?" Tanya Momo. "ah! mian! Salah bilik....anyway saya Kim Taehyung." Taehyung tersenyum manis pada ahli TWICE. "oh, awak mesti budak baru!" Nayeon menambah. "ah, sy Jihyo, tu Momo, tu Sana, tu Mina, ni Chaeyoung, ni Dahyun , tu Nayeon sebelah Nayeon tu Jeongyeon and Maknae Kami, Tzuyu." Jihyo memperkenalkan ahli².
Taehyung pov
Mana pulak Kookie and Hoseok hyung ni?! Aku ni dahlah budak baru, tak pasal² sesat. Aik? Bilik dance practise ke ni??? Erm, hengtam(?) jelah!! “eh... Awak siapa?" Tanya seorang perempuan berambut pendek coklat.“ah! Mian! Salah bilik.... anyway, saya Kim Taehyung." Eee, buat malu je aku ni!! “oh, awak mesti budak baru!" Budak gigi arnab ni pulak cakap.
Skip lepas diorang kenalkan diri (sbb author mu ini malas)
“erm, boleh kami bantu apa²?" Dahyun bertanya. “ah, saya tgh cari dance practise room...tapi sesat..." Taehyung menjawab sambil menggaru kepalanya.
“dance practise room? Yg itu tanya Momo unnie sbb dia pengurusi dance club," Chaeyoung menerang.“jom, saya bawak awak ke dance practise room," Momo menarik tangan Taehyung utk ke dance practise room.
YOU ARE READING
Kingkas VS Budak² Cool (SevenTwice)
Fanfictionada 13 namja,diorang digelar Kingka sekolah, SEVENTEEN. Semua Budak perempuan tergila² kan diorang tapi Bukan satu group yeoja ni nama group diorang pula TWICE budak² Cool kat sekolah. TWICE je yang berani lawan Kingka sekolah. Tapi...apa akan Jadi...